וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ פורטו, הולק: "שואפים להגיע רחוק יותר"

פורטו זכתה באליפות רביעית ברציפות בפורטוגל, החלוץ הברזילאי מכוון גבוה עוד יותר. פאריירה: "עשינו זאת עם הרבה נחישות ולב"

בכמות השמפניה שנשפכה אמש היה אפשר להשקות את כל הדשא באיצטדיון הדרגאו. קבוצת הפאר הפורטוגלית, פורטו, זכתה באליפות 24 בתולדותיה ורביעית רצופה, לאחר ניצחון 0:1 על מאדיירה. זה היה המשחק מספר 21 ללא הפסד של הקבוצה. את טבלת מלך הכובשים של הקבוצה הוביל הקשר הארגנטינאי לוצ'ו גונזאלס עם תשעה כיבושים בליגה.

"לא היה לנו משחק טוב, כתוצאה מכך שהיינו חרדים ולחוצים בגלל שרצינו לנצח ולחגוג עם האוהדים שלנו", אמר בסיומו של המשחק ואחרי החגיגות מאמן פורטו, ז'סואלדו פאריירה. "עשינו זאת עם הרבה נחישות ולב". פאריירה היה מלא מחמאות לשחקניו: "מגיע להם לזכות בכל התשואות".

"עשינו את העבודה בצורה טובה", אמר הבלם וכובש שער הניצחון אלבש. "תמיד האמנתי. זו הייתה עונה קשה, אבל טובה. יש לי חוזה בעונה וכרגע אני פה". הקשר ומבשל השער מאיירלש אמר: "זה מרגיש מצוין. זו הרגשה נהדרת לזכות בתואר". חלוצה הברזילאי של פורטו, הולק: "בתחילת העונה היו לנו בעיות, אבל הראינו יכולת והיינו נחושים להיות אלופות. אנחנו שואפים להגיע רחוק יותר".

ואכן, פורטו פתחה את הליגה בצורה מגומגמת קמעא, אבל לאחר מכן נכנסה לרצף ניצחונות שהזניק אותה כלפי מעלה בטבלה, ומשם היא שעטה עד לאליפות. הקבוצה הפורטוגלית הגיעה עד רבע גמר ליגת האלופות והודחה על ידי אלופת אירופה מנצ'סטר יונייטד, למרות שהצליחה להוציא במשחק הראשון תיקו 2:2 מצוין באולד טראפורד (נוצחה בגומלין 1:0).

50,000 צופים היו שותפים לחגיגה. בדקה ה-48 הגיע השער המיוח של הבלם ברונו אלבש, אחרי קרן של ראול מאיירלש. כשנותרו שני מחזורים לסיום הליגה פורטו מחזיקה ביתרון של שש נקודות על ספורטינג ליסבון, וכיוון שבמפגשים ביניהן יש לה יתרון (0:0, ו-1:2 לפורטו) היא חגגה אמש, לאחר סיומו של המחזור ה-28 כאשר נותרו שני מחזורים לסיום הליגה. אגב, ב-31 במאי תוכל הקבוצה לחגוג דאבל כאשר תפגוש בגמר הגביע את פאקו דה פאריירה.

ז'ורז': "מאוד שמח על ההישג של פאריירה"

ז'סואלדו פאריירה, שמאמן את פורטו מאז 2006, זכה עם הקבוצה באליפות שלישית ברציפות והפך בכך למאמן השני שזוכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות. הראשון לעשות את זה היה ארתור זו'רז', שזכה עם הקבוצה בתארים בעונות 1985, 1986 ו-1990, ז'ורז' היה אף הראשון, 17 שנים לפני ז'וזה מוריניו, שהביא לפורטו גביע אירופה לאלופות.

"אני מאוד שמח על ההישג של פאריירה", אמר זו'רז' המיתולוגי, "בגלל שהוא חבר טוב ומאמן טוב. זה הישג גדול לפורטו". ז'ורז' ציין את העבודה המצוינת שעשה ז'סואלדו בקבוצה.

"כאשר מאמן עובד במועדון פורטוגלי איכותי, עם תנאים מצוינים וכשהוא מוקף באנשים נהדרים, הניצחונות יגיעו באופן טבעי, אבל זה עדיין לא קל", הוסיף ז'ורז'.

לאחר שנהרות השמפניה יבשו, פאריירה נשאל לגבי המשך דרכו באלופה החדשה-ישנה, אבל הוא העדיף כרגע להתחמק מן השאלה ואמר: "יש עוד שני משחקים עד סיומה של הליגה וכן את משחק הגביע, אחר כך נראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully