וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה בספק לגמר האלופות

קשר ברצלונה נפצע ב-3:3 נגד ויאריאל וייבדק ביום שני כדי לקבוע את משך ההיעדרות. גווארדיולה: "הם עשו לנו מה שעשינו לצ'לסי"

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

ה-3:3 של ברצלונה הערב (ראשון) נגד ויאריאל מנע ממנה לזכות באליפות כבר היום לעיני אוהדיה, אבל התואר יגיע בקרוב והחדשות הרעות לא הגיעו מכיוון התוצאה אלא מכיוונו של אנדרס אינייסטה, שנפצע בשריר הירך ובכל מקרה לא יהיה כשיר לגמר הגביע הספרדי נגד אתלטיק בילבאו ביום רביעי.

באתר הרשמי של המועדון הקטלוני צויין שהקשר המחונן יעבור מחר בדיקות שיקבעו את חומרת הפציעה שלו ובברצלונה מקווים מאוד שהוא יהיה כשיר לגמר ליגת האלופות ב-27 במאי. באתרי האינטרנט של העיתונים הקטאלונים כבר ידעו לדווח הערב שהדבר מוטל בספק גדול.

במשחק עצמו הוליכה ברצלונה בבטחה 1:3 לפני שהכשלה את אריק אבידל בתוך הרחבה גררה כרטיס אדום לצרפתי ופנדל, אותו ניצל מאתי פרננדס כדי לצמק. יוסבה יורנטה, עם השני שלו במשחק, כבש בתוספת הזמן וכפה את השוויון, בדיוק כפי שבארסה עשתה לפני מספר ימים לצ'לסי.

"לפני כמה ימים אנחנו עשינו את זה והיום עשו את זה לנו", אמר פפ גווארדיולה אחרי המשחק, "בסטמפורד ברידג' זה היה אינייסטה והיום זה היה יורנטה. זה לא הגורל ששיה את המשחק הערב, זה היה יורנטה". מאמן בארסה הוסיף: "אנחנו צריכים להתאושש במהרה מהמשחק הזה, להעלות חיוך על הפנים ולהתכונן לגמר הגביע ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully