וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס שוב לא ניצחו

המיז'ונריוס סיימו ב-1:1 ביתי עם לאנוס, שלא הצליחה להדביק את ולז בפסגה. הבוסטרוס סיימו בתוצאה זהה עם סן לורנצו בדרבי המאכזבות

המחזור ה-13 בטורניר הקלאוסורה בארגנטינה העמיד במרכז את הדרבי של רוסאריו, בו אירחה סנטראל את ניואל'ס אולד בויס. את המשחק הקדימו מהומות ברחובות העיר שבנס לא הסתיימו עם נפגעים בנפש ורק עם פצועים ועצורים, כשבמשחק עצמו נפרדו השתיים בתיקו 1:1 שלא ממש משרת את סנטרל המסובכת במאבקים נגד הירידה. אגב, מתוך 10 משחקים שמונה הסתיימו ללא הכרעה.

הראשונה בטבלה, ולז סרספילד, הצליחה למחוק פיגור כפול ולסיים ב-2:2 ביתי מול ראסינג קלוב הלוהטת, בעוד קולון ניצחה 0:2 את סן מרטין וצימקה את הפער לשלוש נקודות. לאנוס סיימה את משחק החוץ שה במונומנטאל של ריבר פלייט בתיקו 1:1. סן לונרצו ובבוקה ג'וניורס סיימו גם הן את מפגשן בתיקו 1:1. הורקאן ואסטודיאנס, שחושבת על הליברטדורס, נפרדו ב-1:1.

רוסאריו סנטרל - ניואל'ס אולד בויס 1:1

הדרבי הכי חם בארגנטינה חווה התלהטות יצרים עם עימותים טרם המשחק, אך על המגרש נרשמה הפרדת כוחות. בארבעת המשחקים האחרונים הסתיים המפגש היצרי ב-0:1, כששלוש פעמים הייתה זו ניואל'ס שחגגה. גם הערב היו אלה שחקניו של רוברטו סנסיני שהוליכו, כשמאורו פורמיקה הכשרוני, שצד כבר את עינו של מאמן הנבחרת דייגו מראדונה, כבש שער נהדר בדקה ה-21. אלא שאמיליו סלאז'ה השווה עשר דקות לסיום ומנע ממיגל אנחל רוסו הפסד ראשון כמאמן סנטרל.

ולז סרספילד - ראסינג קלוב 2:2

הקבוצה של ריקרדו גארקה אירחה את ראסינג הלוהטת, שבמשך רוב המשחק שלטה לחלוטין ואף כבשה פעמיים, עם נגיחה מוצלחת של הקפטן קלאודיו ז'אקוב בדקה ה-44 ופנדל של רובן רמירז בחלוף שבע דקות. נראה היה כי ולז בדרך להפסד בכורה העונה, אך הבלם סבסטיאן דומינגז צימק בדקה ה-76, והקפטן ויקטור זפאטה השווה בכדור חופשי נהדר שלוש דקות לסיום, כשקבוצתו בעשרה שחקנים (ואלדו פונסה הורחק).

ריבר פלייט - לאנוס 1:1

הקבוצה של לואיס סובלדיה יכלה להשתוות בנקודותיה לזו של ולז, אחרי שהאחרונה סיימה את משחקה בתיקו, אבל גם לאנוס לא הצליחה להכריע את המיז'ונריוס במונומנטאל. רדאמל פלקאו העלה את ריבר ליתרון כבר אחרי שבע דקות. שתי דקות בתוך המחצית השנייה איזן חוסה סאנד את התוצאה וחילק את הנקודות.

סן לורנצו - בוקה ג'ניורס 1:1

העונה האיומה של שתי הקבוצות שהתחרו באפרטורה על האליפות, בסופה בוקה זכתה, ממשיכה. סנלו והבוסטרוס התחלוק בנקודות, לאחר שגונזאלו ברחסיו השווה שלוש דקות לסיום. פקונדו רונקגליה העלה את בוקה ליתרון בדקה ה-27.

אסטודיאנטס - הורקאן 1:1

גם הורקאן פספסה הזדמנות טובה לצמצם פערים מהראשונה, לאחר שגם היא סיימה את משחקה בתיקו. אסטודיאנטס עלתה ליתרון משער של אקס הורקאן כריסטיאן סלאיי בדקה ה-25, מריו בולאטי השווה בדקה ה-71.

קולון - סן מרטין 0:2

נציגת סנטה פה לא מוותר עדיין על חלום האליפות ההיסטורית. אחרי מחצית מאופסת, הגיע ביצ'י פוארטס הוותיק עם צמד שערים (65 ו-89 בפנדל) והעלה את מאזנו ל-99 שערי ליגה במדי קולון. סן מרטין בדרך הבטוחה חזרה לליגה השנייה, לעומתה הקבוצה של אנטוניו מוהאמד ממשיכה בעקשנות להילחם בחלק העליון של הטבלה.

גודוי קרוז - אינדפנדיינטה 0:2

היום המוצלח של משפחת פורמיקה נמשך במשחק במנדוזה, שם המגן לאוטרו פורמיקה, אחיו הבכור של מאורו מניואל'ס, הבקיע את הראשון של 'אל טומבה' לרשתו של פביאן אסמן בדקה ה-65. לאנדרו קארוסו שם את השני בפנדל בדקה ה-77, אחרי שגסטון מאצ'ין האורח ראה כרטיס אדום. אמריקו גאז'גו לא מצליח לייצב את אינדפנדיינטה.

באנפילד - חימנסיה חוחוי 2:2
לבאנפילד: סנטיאגו סילבה (26), סבסטיאן פרננדז (55). לחוחוי: ריקרדו גומז (2), וולטר בוסה (11).

טיגרה - ארחנטינוס ג'וניורס 1:1
לטיגרה: קרלוס לונה (28). לארחנטינוס: גבריאל פניאלבה (22).

ארסנאל - חימנסיה לה פלאטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully