וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אשכנזי: "היה לי מאוד חשוב לעמוד במשימה"

10.5.2009 / 22:26

מאמן מכבי חיפה שיחרר הרבה לחץ אחרי ההעפלה לפיינל פור. בית הלחמי: "מגיע להם לעלות". חולון ופרנקו הושפלו בגן נר: "להפסיד זה בסדר, אבל לא ככה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה השלימה הערב (ראשון) ניצחון 1:3 בסדרת רבע הגמר שלה מול בני השרון עם ניצחון חוץ 68:87 באולם במטרווסט והבטיחה את מקומה בפיינל פור. כבר בעונתה הראשונה מאז חזרתה לליגת העל כיוונה חיפה במשך כל השנה לעבר העפלה למעמד השיא של הכדורסל הישראלי, ואחרי עונה רצופת עליות וירידות השיגה קבוצתו של אבי אשכנזי את המטרה וחגגה על הפרקט ברעננה.

"יש לי חלום שנשחק טוב ושננצח" אמר אשכנזי המאושר לאחר המשחק. "אני מדמיין הצלחות. אני מאושר מאותם הצלחות. הייתי במתח לאורך השבועיים האלה, היה לי מאוד חשוב לעמוד במשימה. החצי הראשון אפיין יותר את הסדרה במובן שהיה צמוד. במחצית השנייה הצלחנו לייצר סלים קלים. בני השרון קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין. היינו טובים יותר, והסדרה הזאת היא בבואה של העונה שלנו".

קפטן חיפה, עידו קוז'יקרו, אמר: "שיחקנו היום כדורסל לא הכי גדול אבל עם הרבה מאוד לב. זה מה שסימן את רוב העונה שלנו. מגיע קרדיט לכל השחקנים שנתנו 150 אחוז, כל אחד נתן את חלקו. אנחנו לא הולכים לשחק מול קונוסים אלא מול יריבה ראויה פלוס. הם ניצחו אותנו פעמיים בליגה, זה יהיה אתגר גדול ונוכל לעשות את זה. עשינו את זה פעם אחת בגביע ואין סיבה שלא נעשה את זה שוב. המשחק פתוח לשני הכיוונים. החלום שלי זה לזכות בתואר בארץ".

בצד המפסיד היה אריאל בית הלחמי, שסיים בטון צורם את העונה חסרת היציבות של בני השרון: "אני רוצה לברך את אבי אשכנזי ומכבי חיפה. קבוצה שבאה למשחק קובע ומנצח אותנו בבית, אז מגיע לה לעלות. במשחק השני כאן הם שינו את המומנטום ומשחק שהיה יכול ללכת לכיוון שלנו הלך לכיוון השני. נכנסנו משם לסחרור, ובחיפה ידעו לנצל את זה. הייתה סדרה פיזית כל המשחקים, בסוף מי שהיה יותר טוב עלה".

איירה ניובל הוסיף: "חיפה שיחקו חזק. לקחו ריבאונד ושיחקו אגרסיבי. זה הסיפור של כל הסדרה. הם נלחמו וניסו יותר. זה קשה לשחק מול קבוצה כל כך הרבה פעמים, אבל זה הפלייאוף. חבל שכשהיה לנו יתרון ביתיות לא ידענו לנצל אותו. נהניתי כאן, ההנהלה והצוות המקצועי טוב, חבל שלא הגענו לפיינל פור".

פרנקו: "חבל שזה קרה"

הסדרה היחידה בשלב רבע הגמר שטרם הוכרעה היא זו בין הפועל גלבוע/גליל להפועל חולון, אחרי שהקבוצה מגן נר דרסה את האלופה 55:77 במשחק הרביעי והשוותה את הסדרה ל-2:2. ההכרעה תהיה במשחק החמישי ביום חמישי באולם הפחים, והמנצחת תזכה לפגוש את מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור בשבוע הבא.

"הגנתית נתנו משחק מדהים היום", אמר גל מקל בסיום. "דיון החזיק אותנו מבחינה הגנתית. באנו חדים ומרוכזים וזה רק מנטלי. זה לא נותן לנו כלום לקראת המשחק הבא ובחולון תהיה מלחמה. יכול להיות שהניצחון הזה נותן קצת דחיפה, אבל המשחק הבא מתחיל מ-0:0 וחולון קבוצה מצוינת בבית". בריאן רוברטס הוסיף: "זה היה משחק גדול בשבילנו. יום שלישי ממש כאב לנו וידענו שהיום יהיה ערב חשוב. פשוט הגענו מרוכזים ועכשיו אנחנו מוכנים ליום חמישי. היו לנו עליות וירידות העונה, זה המצב. הערב היה הערב שלי. בשבילי זה מרגש כי בקולג' לא הייתה לי אפשרות לשחק בסדרת פלייאוף מהסוג הזה".

דני פרנקו התקשה לעכל את התבוסה של קבוצתו ואמר: "חבל לי בשביל הקהל המדהים שהגיע לכאן שזה נראה ככה. אמרתי גם לשחקנים שלהפסיד זה בסדר, אבל לא ככה. חבל שזה קרה. למשחק 5 אף אחד לא יכול להרשות לעצמו להגיע ככה. ניסינו לעשות כל מיני הרכבים, אבל כשאתה לא שם - אתה לא שם וזה לא משנה איזה הרכב תשים. זה לא הכדורסל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully