וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "יוני מאוד פגוע מההחלטה שלי"

אנדי רם הודה בראיון לערוץ 2 שהיחסים בין הצמד התערערו בעקבות בחירתו להישאר עם מירני: "הוא חושב שהייתי צריך להיות שם בשבילו"

דווקא לאחר שחזר סוף סוף לשתף פעולה עם יוני ארליך השבוע בטורניר רמת השרון, בו הפסידו השניים במשחק הגמר, החליט אנדי רם להמשיך לשחק עד סיום העונה עם שותפו הבלארוסי מקס מירני. רם, שחבר למירני המנוסה בחודשים האחרונים בגלל פציעתו של ארליך, יוותר על השילוב ארוך השנים עם חברו לנבחרת הדייויס של ישראל במטרה להתברג בטורניר המאסטרס היוקרתי בסיום העונה.

"יוני מאוד פגוע מההחלטה שלי", אמר רם הערב בראיון לערוץ 2. "הוא חושב שכן הייתי צריך להיות שם בשבילו כשהוא חוזר ולא משנה מה ההשלכות של זה. אני מבין אותו, אני מבין מאיפה זה בא לו, בגדול זה עשה את ההחלטה יותר קשה".

"אני ומירני מדורגים במקום השני בעולם השנה לקראת תחרות המאסטרס", המשיך רם. "התחרות הכי חשובה בעולם, התחרות הכי חשובה לי. כל הכסף, הפרסים, הנקודות, אני צריך לוותר על כל זה ולחזור לשחק עם יוני באמצע העונה כשאין לנו סיכוי ולהתחיל לרדת בדירוג עד שנבנה את עצמנו עוד פעם מאפס אחרי שיוני לא שיחק כמעט שנה. בשנה הבאה אנדיוני יחזרו בכל הכוח, כמובן, בעזרת השם כששנינו בריאים".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי רם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully