וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול לאוהדי הפועל ת"א: גלו סובלנות כלפי אוקוצ'ה

הקשר פנה לאוהדי הקבוצה כדי שלא ינהמו לעבר שחקן בני סכנין שפצע אותו. קוליק: "באים לשחק על ניצחון" (20:50, ערוץ 10)

שחקני הפועל תל אביב ערכו הערב (ראשון) את האימון המסכם וסיימו את ההכנות לקראת המשחק מחר נגד בני סכנין (20:50, ערוץ 10) בבלומפילד. בהפועל יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון עשויה לשים קץ לחלום האליפות שבוע לפני שהקבוצה מגיעה למשחק העונה ביום שני הבא בקרית אליעזר.

בדקות שלפני אימון הערב, הספיקו השחקנים של המאמן אלי גוטמן לצפות במספר דקות של משחק הדרבי של מנצ'סטר, כאשר במצב של 0:1 לזכות היונייטד אמר גוטמן לחניכיו כי אין לו ספק שהיונייטד ינצחו את המשחק ואכן כך היה.

באסיפה הטקטית לפני האימון הזהיר גוטמן את שחקניו כי מחר מצפה להם יריבה קשה ועיקשת. גוטמן נתן לשחקניו כדוגמא את משחקה של סכנין מול מכבי חיפה והדגיש בפניהם את הקושי שהיה לחיפאים להגיע למצבי הבקעה מול סכנין. "מדובר ביריב מאומן ומאורגן", אמר המאמן באסיפה, "נצטרך לדעת להניע את הכדור בסבלנות, מרגל לרגל בצורה מסודרת, כמו שאנחנו יודעים ומתורגלים".

הקשר דימיטאר טלקיסקי, שסבל ממתיחה בשריר רגלו, ערך הערב אימון מלא והוא יפתח בהרכב. החלוץ מהראן לאלה תורגל לצידו של סמואל יבואה והשניים יפתחו בצוותא בחוד ההתקפה. בן לוז כשיר למשחק ויפתח על הספסל.

הקשר שי אבוטבול, שנפצע בצורה קשה מתיקול של חלוץ בני סכנין אובודו אוקוצ'ה במפגש האחרון בין שתי הקבוצות וסיים את העונה בעקבות אותה פציעה, פנה היום לאוהדי הפועל דרך האתר הרישמי של המועדון וביקש לצנן את הרוחות לקראת המפגש הטעון.

"קהל נפלא כמו של הפועל תל אביב חייב לזכור לעודד את הקבוצה ולא להתגרות ביריב, התגרות שיכולה להוביל לפגיעה במאבק בצמרת באופן לא ספורטיבי", נכתב בהודעה של הקשר, "הקהל שלנו ידוע בסובלנותו ואני מקווה שלא ינסו לסגור חשבון בשמי בקללות וקריאות לא ראויות. בואו נשמור על עידוד ספורטיבי ונעשה את המקסימום על המגרש וביציעים בצורה חיובית".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אלין טופוזקוב, יגאל אנטבי, אביחי ידין, ביברס נאתכו, דימיטר טלקייסקי, גילי ורמוט, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

קולמה הגיע לדרבן את שחקני סכנין

"אנחנו הולכים לשחק על ניצחון, בשום פנים לא נבוא לשחק על תיקו". כך אמר מאמן בני סכנין ערן קוליק לשחקניו עוד לפני האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב מחר. בסכנין סיפרו כי החלוץ אושרי גיטא חולם להבקיע שער ניצחון שיקנה לקבוצה שלו שלוש נקודות חשובות ולמכבי חיפה, קבוצת האם שלו - אליפות. כך או כך, גיטא יפתח על הספסל מחר ולא ברור אם יזכה להזדמנות כזאת.

קוליק מתכנן שני שינויים בהרכב בהשוואה להרכב שהקשה את החיים על מכבי חיפה (0:0). הקשר חיים בנון והחלוץ אחמד קאסום, שחוזרים מהרחקה, יחליפו את סרחיו נבואה ודיוניסיו מנדס. החלוץ איברהים בסיט, שבתחילת השבוע נראה היה שייכלל בהרכב, יפתח בסופו של דבר על הספסל.

קשר מכבי חיפה, ג'ון קולמה, הגיע לאימון המסכם של סכנין, כנראה על מנת לדרבן את קבוצתו לשעבר לקראת המפגש מול הפועל, שעשוי להעניק לקבוצתו יתרון משמעותי במאבק על האליפות. היו"ר חסן אבו סאלח אמר לשחקנים: "אם רק תאמינו בעצמכם הקבוצה תוכל לנצח ולהישאר בליגה".

הרכב משוער, בני סכנין: מאיר כהן; עלי עותמאן, טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא; עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חיים בנון, חאמד גנאים; סאמד אוודו (אוקוצ'ה), אחמד קסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully