וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו עצרה את אספניול

הקולצ'ונרוס חזרו מפיגור של שני שערים וניצחו את 2:3. רקראטיבו נכנעה לדפור 2:1, ספורטינג חיחון הפסידה באלמריה 3:1

בזמן שספרד נערכת לחגיגות האליפות של ברצלונה ונותרו עוד כמה מאבקים על המקומות שיובילו למפעלים האירופאים השונים, בחמשת המשחקים שפתחו את יום ראשון והיוו המשך למחזור ה-35, עיקר המוקד התרכז בקבוצות התחתית.

אתלטיקו מדריד - אספניול 2:3

עם ארבעה ניצחונות רצופים שהרחיקו אותה מאזור הסכנה הגיעה אספניול לויסנטה קלדרון בניסיון להבטיח כמעט סופית את ההישארות בליגה, והפתיחה הייתה חלומית עבור שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו, שנהנו מיתרון מספרי אחרי הרחקתו של לואיס פראה בדקה ה-30. ננה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-38 בפנדל ודניאל חארקה הכפיל כעבור שתי דקות בלבד, אבל אתלטי חזקה בכל הכך במחצית השנייה.

זה התחיל עם שער מצמק של דייגו פורלאן בדקה ה-53, לאחר מכן השווה קון אגוארו בדקה ה-60, ובתוספת הזמן הגיע השלישי של המקומיים והשני של פורלאן, כשהחלוץ האורגוואי הקטלני מצא שוב את הרשת והשאיר את הקולצ'ונרוס במרחק נקודה בלבד מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.

חטאפה - אוסאסונה 0:3

הקבוצה מפאתי מדריד אירחה את הבאסקים אחרי ארבעה הפסדים רצופים ויצאה כמנצחת הגדולה ממשחק על שש נקודות. נודת המפנה של המשחק הגיעה בדקה ה-24, כשמריו סחט עבירה ברחבה ממיגל פלאניו, שבעצמו הורחק. שלושה שחקנים נוספים של אוסאסונה זכו לכרטיסים צהובים בגלל מחאות סוערות ואסטבן גראנרו בעט את הפנדל פנימה. כשהיא בחיסרון מספרי ועצבנית על השופט, אוסאסונה יצאה מהעניינים. גראנרו כבש את השני שלו בדקה ה-50 ואוצ'ה קבע 0:3 בדקה ה-54. למזלה של אוסאסונה אף אחת משלוש האחרונות לא ניצחה ולא צימקה ממנה את הפער.

אלמריה - ספורטינג חיחון 1:3

חיחון הגיעה למשחק אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון וקיוותה להשיג ניצחון מול קבוצה שכבר סיימה את העונה, אבל לא זכתה לטובות מאף אחת. כרמלו דווקא העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-16, אבל מיגל נייטו דאג לאזן כעבור 11 דקות וקאלו אוצ'ה השלים מהפך בדקה ה-55. פאבלו פיאטי חתם בדקה ה-90.

רקראטיבו - דפורטיבו לה קורוניה 2:1

כמו שכנותיה לתחתית, גם רקרה הייתה חייבת נקודות, אבל בדיוק כמוהן, גם היא לא הצליחה לנצל את שאר התוצאות כדי לעשות לעצמה שירות גדול בקרבות ההישרדות, ועוד במשחק בית. ורדו (17) ופאבלו אלברז (50) כבשו לדפור שנאבקת על מקום באירופה, אדריאן קולונגה איזן זמנית בדקה ה-44.


ויאדוליד - נומאנסיה 0:0

נומאנסיה כבר סופרת אחורה את הדקות שנשארו לה בליגה הבכירה ועונה שנפתחה עם ניצחון מצוין על ברצלונה, עומדת להסתיים עם ירידת ליגה. בשביל להותיר לעצמה סיכוי הקבוצה מסוריה הייתה חייבת ניצחון חוץ ולא השיגה אותו.


מלאגה - ראסינג סנטאנדר 0:1
למלאגה: אלברט לוקה (87, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully