וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קולאוטי העלה את גלאדבך מעל הקו האדום

חלוץ נבחרת ישראל נכנס בדקה ה-39 וכבש בדקת הסיום את ה-0:1 של קבוצתו מול שאלקה. ברמן שוב ניצחה את המבורג (0:2), פרייבורג עלתה

בפעם הרביעית תוך 19 ימים, נפגשו הערב (ראשון) ורדר ברמן והמבורג, כאשר עד עכשיו ברמן היא זו שיצאה עם ידה על העליונה. הקבוצה של תומאס שאף הדיחה את המבורג בפנדלים בחצי גמר הגביע, וביום חמישי האחרון ניצחה 2:3 בחוץ כדי להעפיל לגמר גביע אופ"א, כשהיא מוחקת פיגור 1:0 מהמשחק הראשון.

הירוקים רצו לקלקל לחלוטין את העונה של יריביהם ולמנוע מהם את הסיכוי לתפוס מקום בליגת האלופות, ובדקה ה-34 מצא הוגו אלמיידה את הרשת של פרנק רוסט. החלוץ הפורטוגלי הכפיל את התוצאה בדקה ה-49, לאחר אסיסט של מסוט אוזיל

בורוסיה מנשנגלאדבך הגיעה למשחק הביתי מול שאלקה כשהיא במקום ה-17, ובידיעה שניצחון יעלה אותה מעל לקו האדום. האורחים, שבשבוע שעבר נעצרו עם הפסד ללברקוזן אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, הודיעו לפני מספר ימים על החתמתו של פליקס מגאת', מאמן וולפסבורג הנוכחי, כמאמנם בעונה הבאה.

בדקה ה-22 פיספסה המארחת הזדמנות לעלות ליתרון, כשמרקו מארין החמיץ מהנקודה הלבנה, אחרי עבירה של ראפיניה על אלכסנדר באומיוהאן. רוברטו קולואטי נכנס כבר בדקה ה-39, ובדקת הסיום הביא את הניצחון הנחוץ לגלאדבך, כשכבש ממרכז הרחבה אחרי בישול של אוליבר נויביל. גלאדבך מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים עדיף על זה של אנרגי קוטבוס וארמיניה בילפלד.

* הליגה השנייה ראתה היום קבוצה ראשונה שמבטיחה את עלייתה לבונדסליגה. פרייבורג, שבילתה בארבע השנים האחרונות בליגת המשנה, גברה 2:5 על קובלנץ והעלתה את מאזנה ל-64 נקודות כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. לפרייבורג יתרון 10 נקודות על פני מיינץ השנייה ו-11 עלפני נירנברג השלישית, כששתי הראשונות מעפילות אוטומטית ואילו השלישית פוגשת למשחק פלייאוף את הקבוצה מהמקום ה-16 בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully