וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדיץ' זכה במינכן, דג'וקוביץ' בבלגרד

הצ'כי גבר בשלוש מערכות על יוז'ני, השלים זכייה בטורניר ראשון העונה ולקח הביתה גם רכב ב.מ.וו חדש. דג'וקוביץ' לא התקשה בטורניר הביתי

תומאס ברדיץ' הצ'כי זכה היום (ראשון) בתואר הראשון שלו בשנת 2009 אחרי ניצחון 4:6, 6:4, 6:7 על מיכאל יוז'ני בגמר טורניר מינכן (על סך פרסים של 450 אלף יורו).

הצ'כי התמיר הבטיח לעצמו 71,700 יורו כמו גם 250 נקודות דירוג ומכונית ב.מ.וו Z4 חדשה. ברדיץ' למעשה נקם ברוסי, שניצח אותו בדיוק באותו טורניר לפני שנתיים, אז בשלב חצי הגמר. יוז'ני אגב, הפסיד בגמר גם אז.

טניסאי נוסף שהוסיף היום תואר לארון הוא נובאק דג'וקוביץ', שעשה את זה בקלות יתרה בטורניר הביתי בבלגרד (על סך פרסים של 450 אלף יורו) וניצח בגמר 3:6, 6:7 את לוקאש קובוט הפולני.

דג'וקוביץ' אמנם זכה ב-75,500 יורו וב-250 נקודות דירוג, אבל אלו לא אמורות למנוע ממנו לרדת מחר מהמקום השלישי לרביעי בעולם ולהחליף מקומות עם אנדי מארי הבריטי.

בטורניר השלישי שהסתיים היום, טורניר אסטוריל שגם סך הפרסים שלו 450 אלף יורו, גבר אלברט מונטאנס בגמר על ג'יימס בלייק 7:5, 6:7, 0:6.

שחר פאר שפרשה מטורניר אסטוריל לפני מספר ימים בגלל פציעה, חזרה לפעילות והיום שיתפה פעולה עם ג'יזלה דולקו הארגנטינאית בטורניר הזוגות במדריד. השתיים גברו 6:3, 3:6, 6:10 על ג'יל קרייבס ופרנצ'סקה סקיאבונה ועלו לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully