וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל ניצחה את חולון 55:77 והשוותה ל-2:2

גלבוע/גליל הביסה את חולון וכפתה משחק חמישי ומכריע באולם הפחים. מכבי חיפה השלימה 1:3 על בני השרון עם ניצחון 68:87

מכבי חיפה הגשימה הערב (ראשון) את החלום המוצהר שלה מתחילת העונה והעפילה לפיינל פור עם ניצחון חוץ מוחץ 68:87 על בני השרון, שהשלים עבור הירוקים ניצחון 1:3 בסדרת רבע הגמר על בני השרון ונתן הרבה סיפוק לבעלים השאפתני שלה ג'ף רוזן. הקבוצה של אבי אשכנזי חזרה מהפסד ביתי במשחק הראשון בסדרה וסגרה עניין דווקא באולם במטרווסט, שיביא אותה לחצי הגמר מול הפועל ירושלים במומנטום אדיר.

גם הפועל חולון קיוותה להשיג את הכרטיס ליד אליהו כבר הערב, אבל האלופה הובסה ללא תנאי בגן נר על ידי הפועל גלבוע/גליל 77:55, והסדרה המותחת בין השתיים הולכת למשחק חמישי וקובע באולם הפחים. הקבוצה של עודד קטש הביאה הרבה יותר אנרגיות למשחק וניצלה את החולשה ההתקפית של החולונים כדי לשייט לניצחון קל שהשאיר אותה בחיים לפחות לעוד משחק אחד.

בני השרון – מכבי חיפה 87:68 (1:3 לחיפה בסדרה)

בחיפה נשמו לרווחה כשדורון פרקינס שהיה פצוע השבוע החלים ופתח בחמישייה, אבל הרכז הדומיננטי בפתיחה היה מאיר טפירו, שעלה נחוש שלא לסיים את העונה כבר הערב והריץ את קבוצתו ליתרון של 4:8. שון ג'יימס הצטרף אליו עם משחק הגנה משובח ושתי חסימות זריזות שהרתיעו את הירוקים מלהתקרב לרחבה ובני השרון עלתה ל-8:13, אבל כניסתו של גור פורת הכניסה רוח חיים מחודשת אצל חיפה, שהחזרה לפיגור מינימלי של 18:19 בסיום הרבע הראשון.

חיפה המשיכה במומנטום אל תוך הרבע השני אותו פתחה בריצה נהדרת של 1:8 באדיבותו של דבון ג'פרסון המצוין, שהשתלט על אזור הצבע והריץ את האורחים ל-20:26. איירה ניובל היה אחראי להתאוששות של בני השרון שניצלה כמה דקות של חולשה נדירה בהגנה החיפאית כדי להתקרב ל-36:37 בלבד לחיפה בסיום המחצית.

חיפה סוף סוף קיבלה תרומה ממשה מזרחי ועמית בן דוד בפתיחת הרבע השלישי וברחה ל-40:46. טפירו הפעיל את ניובל וקלע כמה ג'אמפים אופיינים כדי להשלים מהפך ולהוביל את המקומיים ל-49:51, אבל ההגנה של הקבוצה של אבי אשכנזי שבה לשתק את בני השרון, ודקות טובות של ברוקס סיילס נתנו לה יתרון 52:54 בסיום הרבע השלישי.

לרבע המכריע עלתה רק קבוצה אחת, כשג'פרסון גורם לכל ענקי בני השרון להיראות קטנים, ומהעבר השני מאיר טפירו עוסק בהורדת האחוז שלו מהשדה. פרקינס הצטרף לחגיגה והוביל ריצה אחרונה של הירוקים שסגרו את הסיפור הרבה לפני הסיום. היתרון צמח לתחום הדו ספרתי ולפני שאריאל בית הלחמי הבין מה קורה ג'פרסון התרומם לדאנק מהדהד שנתן את האות לתחילת החגיגות של האוהדים שהגיעו מהכרמל, ובסיום ניצחה חיפה 68:87 והשלימה ניצחון 1:3 בסדרה.

קלעו לחיפה: דבון ג'פרסון 23 (8 ריבאונדים), ברוקס סיילס 20, דורון פרקינס 17 (6 ריבאונדים, 5 חטיפות), משה מזרחי ועידו קוז'יקרו 8 כל אחד, גור פורת 5, עמית בן דוד 4, מאליק דיקסון 3.

קלעו לבני השרון: איירה ניובל 20 (9 ריבאונדים), מאיר טפירו 12 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), עוסמאן סיסה וקוקי בלצ'ר 11 כל אחד, שון ג'יימס 8, אורי יצחקי 3, בן רייס וארץ כץ 2 כל אחד.

הפועל גלבוע/גליל עליון – הפועל חולון 55:77 (2:2 בסדרה)

המשחק נפתח בקצב איטי והעצבנות ניכרה בשני הצדדים, לפני שגל מקל שבר את הקרח והעלה את גלבוע/גליל ל-0:2. החולונים נשארו קרובים בזכותו של קרטיס ווית'רס ולא נתנו למקומיים לברוח, אבל אז לחצה הקבוצה של עודד קטש על דוושת הגז ושלשת מומנטום חשובה של בריאן רוברט קבעה 9:16 והכריחה את דני פרנקו להזעיק פסק זמן. חולון עלתה נחושה אבל התקשתה להתגבר על ההגנה האינטנסיבית של המקומיים, שאף הגדילו את היתרון והובילו 11:20 בסיום הרבע הראשון.

גלבוע/גליל קיבלה דחיפה נוספת בפתיחת הרבע השלישי מעלייתו של בראד באקמן שהמשיך את הכושר המפתיע שלו מהמשחק הקודם עם שש נקודות זריזות והיתרון של האדומים צמח ל-15:26. האלופה סבלה מיום קליעות נורא של דרון וושינגטון ובריאן טולברט, ורק זריקת אנרגיה של ליאור שגב מהספסל הורידה אותה למחצית בפיגור 40:30 בלבד.

גל מקל פתח את הרבע השלישי עם שלשה, אבל חולון לא נשברה והגיבה בריצת 0:7 שכללה שלשה נדירה של ליאור ליפשיץ שצימקה ל-37:43, והמומנטום החולוני התגבר כשרנדל ספג את העבירה השלישית שלו וירד לספסל. הקטשים הצליחו לבלום את המפולת על ידי הקשחת ההגנה ושלשה של רוברטס החזירה אותה ליתרון דו ספרתי של 37:48. גלבוע/גליל שחזרה את יתרון השיא שלה כשעלתה ל-44:59, לפני שהרבע השלישי הסתיים ב-46:59.

אם האלופה עוד פינטזה על קאמבק ברבע האחרון, הגיעה ריצת 0:6 של המקומיים בתחילת הרבע האחרון שהכריעה את הכף. שלשה של דיון דאוול קבעה 47:68, והפכה את יתר המשחק לגארבג' טיים, בו הרימה חולון ידיים, בשעה שהאוהדים שלהם ביציעים חיממו את הגרון לקראת רגע האמת באולמם הביתי, ובסיום ניצחה גלבוע/גליל 55:77.

קלעו לגלבוע/גליל: בריאן רוברטס 16, בריאן רנדל וגל מקל 14 כל אחד, בראד באקמן 10, דיון דאוול 7 (8 ריבאונדים), אלישי כדיר 6, גוני יזרעאלי 5, דגן יבזורי 3, אייזאה סואן 2.

קלעו לחולון: לואיס פלורס 15, קרטיס ווית'רס 10 (9 ריבאונדים), אורי קוקיה 9 (7 ריבאונדים), ליאור שגב 7, דרון וושינגטון 5, ליאור ליפשיץ ובריאן טולברט 3 כל אחד, כריס ווטסון 2, יהוא אורלנד 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully