וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר תדחה את החגיגות בשבוע נוסף

הנראזורי רצו להגדיל את הפער בפסגה ל-10, כשבהמשך מילאן פוגשת את יובנטוס, אך סיימו רק ב-2:2 עם קייבו. 1:1 בין מילאן ליובנטוס

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית כבר תוכנן על ידי אוהדי אינטר כרגע בו יחגגו רשמית תואר אליפות רביעית ברציפות. פער שבע הנקודות אמור היה לגדול ל-10 היום (ראשון), אם ז'וזה מוריניו וחניכיו היו מצליחים לנצח את קייבו ולאחר מכן מילאן הייתה מועדת במשחק הצמרת מול יובנטוס, אך הנראזורי הסתפקו בתיקו 2:2 וימתינו שבוע נוסף כדי לחגוג בסן סירו.

במאבק על המקום הרביעי עשתה פיורנטינה צעד נוסף לעבר ליגת האלופות, כשגברה 0:2 על קטאניה במשחק חוץ. גנואה איבדה נקודות בתיקו 1:1 עם אטאלנטה וכעת הפער בין השתיים הוא שלוש נקודות. במשחק תחתית חשוב, נפרדו טורינו ובולוניה בתיקו 1:1 שהותיר את הבולונזים מתחת לקו האדום.

קייבו - אינטר 2:2

ז'וזה מוריניו ושחקניו ידעו שניצחון על החמורים המעופפים בצירוף הפסד של מילאן ליובנטוס, יבטיח להם כבר הלילה אליפות רביעית ברציפות. שלוש דקות הספיקו להרנן קרפסו כדי להפנים זאת ולעלות את אינטר ליתרון. אלא שגם לקייבו יש על מה להילחם, כשהקו האדום עדיין בוער תחת רגליה, ובדקה ה-27 מיקלה מרקוליני השווה בבעיטה מחוץ לרחבה.

מוריניו הוציא את קרספו, שהיה המסוכן בשחקניו והחליפו בחוליו קרוז בדקה ה-57, אך דווקא מריו באלוטלי החזיר את ההובלה לאינטר עם שער נהדר בדקה ה-65. שמונה דקות לאחר מכן אוהדי הנראזורי שוב תפסו את הראש, כשראו את לוסיאנו, הברזילאי הכושל ששיחק בשורותיהם ולא בהצלחה מרובה, קובע 2:2.


מילאן - יובנטוס 1:1

אינטר עוד יכולה הייתה להכנס טיפה ללחץ אם יריבתה העירונית הייתה מנצחת, אבל הרוסונרי לא הצליחו להשיג שלוש נקודות ביתיות נגד יובה, שעצמה רשמה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון. מילאן הייתה טובה יותר וגם עלתה ליתרון משער של קלארנס דיירוף מקרוב בדקה ה-57, אבל לא הצליחה לשמור על היתרון שלה יותר מדי זמן ו-וינצ'נזו יאקווינטה הישווה כעבור שלוש דקות בלבד.

הקבוצה המקומית המשיכה לשלוט, אבל קופחה על ידי השופט, שלא שרק לפנדל אחרי הכשלה ברורה של לגרוטלייה על פאטו. בהמשך ספג ג'וזפה פבאלי כרטיס צהוב שני, יובה לא ניצלה זאת כדי לצאת קדימה והמשחק הסתיים ללא הכרעה.

קטאניה - פיורנטינה 2:0

הקבוצה המארחת כבר הבטיחה את הישארותה בליגה ולא עשתה יותר מדי בעיות לפיורנטינה המחפשת את הבטחת המקום הרביעי. סטבן יובטיץ' הרשית בדקה ה-11, ומכאן שחקני הוויולה בעיקר הרבו להחמיץ, כשרק בדקת הסיום הצליח לוצ'יאנו זאורי להפכיל את התוצאה. למרות זאת, צ'זארה פראנדלי יכול לחגוג עם שלוש נקודות נוספות וצעד משמעותי לעבר ליגת האלופות. כעת גם המקום השלישי בהישג יד.

אטאלנטה - גנואה 1:1

הרוסובלו קיוו למשחק קל בברגמו מול הקבוצה הביתית, לה כבר לא נותר על מה לשחק העונה, במטרה להדביק את פיורנטינה במאבק על המקום הרביעי. אבל אטאלנטה, גם בהרכב חסר וללא כריסטיאנו דוני הנפלא, כבשה מרגלי ואלדס בדקה התשיעית ולקחה שלוש נקודות מפתיעות. רק הרחקה של טיבריו גווארנטה המקומי בדקה ה-75 סייעה לגנואה לכבוש את השיוויון המיוחל בתוספת הזמן על ידי דומניקו קרישיטו. למרות השער, דייגו מיליטו וחבריו יאלצו להסתפק ככל הנראה בכרטיס לליגה האירופית החדשה.

טורינו - בולוניה 1:1

בקרב תחתית חשוב נפגשו בקומונלה טורינו ובולוניה, כשהמארחת נמצאת מעל הקו האדום ומקדימה בנקודה את יריבתה שנמצאת מתחתיו, במקום ה-18. העצבים שיחקו תפקיד והשערים הגיעו רק מהנקודה הלבנה. אלסנדרו רוסינה העלה את טורינו ליתרון בפנדל בדקה ה-37, אבל מלך השערים, מרקו די ואיו, השווה מהנקודה בדקה ה-86 ושמר על סטטוס קוו.

משחקים נוספים:

קליארי - רומא 2:2
לקליארי: אלסנדרו מאטרי (34), רוברט אקוואפרסקה (58). לרומא: פרנצ'סקו טוטי (63), סימונה פרוטה (69)

לצ'ה - נאפולי 1:1
ללצ'ה: אנדראה זאנצ'טה (44 בפנדל). לנאפולי: אינסיו פיה (33)

סיינה - פאלרמו 0:1
לסיינה: עמנואלה קלאיו (60)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully