וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "חייבים להיות מרוכזים בפלייאוף"

החלוץ הישראלי וקבוצתו דה חראפשחאפ סיימו בתיקו 2:2 דרמטי עם וולנדאם שירדה, וישחקו במבחנים נגד קבוצה מהליגה השנייה

קבוצתו של בן סהר אירחה היום (ראשון) את וולנדאם לקרב תחתית מכריע במחזור הנעליה של הליגה ההולנדית. ניצחון עשוי היה להקנות לדה חראפשחאפ עונה נוספת בליגה הראשונה ללא צורך לשחק במבחנים מול קבוצה מליגת המשנה, אך ה'סופר איכרים' סיימו בתיקו 2:2 בלבד, גרמו לנשירתה של וולנדאם ושלחו עצמם למשחקי הפלייאוף.

אחרי מחצית מאופסת העלה סטפן קלר את דה חראפשחאפ ליתרון בדקה ה-55, אבל וולנדאם הפכה את התוצאה בזכות שערים של גרסון (63) וג'ק טויפ (68). במצב העניינים הזה דה חראפשחאפ התייצבה במקום האחרון, אך שער עצמי של גרי קונינג בדקה ה-77 (אחרי בעיטה של סהר) שינה את התמונה, קבע 2:2 והציב את הקבוצה של סהר, ששוב רשם 90 דקות, במקום ה-17.

"לא משנה לי שהשיוויון הגיע משער עצמי, זה היה קריטי כי בדיוק נכנסנו לצרות אחרי שספגנו פעמיים", אמר סהר בראיון ל'RTV' בסיום המשחק. "אם נמשיך בדרך שלנו ונהיה מרוכזים כשהפלייאוף יתחיל, אני מאמין שנישאר בליגה".

רודה, שניצבה ערב המחזור במקום האחרון עם 27 נקודות ניצחה בדה קויפ את פיינורד 2:3 ועלתה למקום ה-16 המוליך גם הוא למבחנים. שתי קבוצות אחרות שנאבקו על הישרדות, דן האג (1:3 על ויטסה) והראקלס (1:1 ביתי מול אוטרכט) עשו את העבודה וניצלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully