וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "כל הצעירים, כולל עטר, יישארו בקבוצה"

10.5.2009 / 15:04

מאמן בני יהודה כבר עם העיינים לקראת העונה הבאה, ואם זה תלוי בו - הצעירים יהוו את השלד. כפיר אדרי כבר חתם לעונה נוספת

הניצחון 1:2 נגד הפועל פתח תקווה אמש (שבת) בבלומפילד קירב את בני יהודה עד כדי מרחק שתי נקודות ממכבי נתניה המדורגת במקום הרביעי בטבלה. בשבוע שעבר התבשרו בשכונה שגם המקום החמישי יביא את הקבוצה לאירופה, לאחר שבית"ר ירושלים לא קיבלה מאופ"א את האישור לשחק במפעלים האירופאיים לאור בעיות התקציב שלה.

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, הצהיר כי כל עוד המקום הרביעי ואפילו השלישי יהיו בהישג יד, הוא יעשה הכל על מנת שהזהובים ידורגו כמה שיותר גבוה בסיום העונה. לוזון התייחס היום לניצחון בשבת, ואמר לוואלה! ספורט: "המשחק הזה הוא עוד שלב בדרך להשלמת היעדים שלנו עד סוף השנה. אחד היעדים שלנו הוא לנצח כמה שיותר משחקים, נשאף לנצח כל משחק שנותר לנו עד סוף העונה. היו לנו הרבה מאוד ניצחונות של בגרות ויכולת בתקופה האחרונה, ואני חושב שכאשר משלבים יכולת ובגרות יחד יש גם תוצאות".

המאמן נשאל כמה שחקנים מהסגל הנוכחי יישארו גם בעונה הבאה: "רוב השחקנים יישארו, הבסיס הקיים יהווה את השלד לשנים הקרובות. אין לנו שליטה על השחקנים המושאלים אבל בוודאות כל הצעירים יישארו בקבוצה וזה כולל את אלירן עטר". באשר לחלוץ, שנותן עונה נהדרת, הוסיף המאמן: "אני אמנם לא נשיא המועדון או בעל הבית, אבל ככל שהובהר לי בשיחה עם ראשי המועדון, כל הצעירים וזה כולל אותי, נשארים במועדון". עטר עצמו, מלך השערים של הקבוצה, יחמיץ את המשחק בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב בגלל צבירת כרטיסים צהובים. לעומתו יחזור הקשר קובי מויאל לסגל הקבוצה לאחר שסיים עונש הרחקה.

לוזון, שנכח הבוקר בהרצאתו של המאמן הצרפתי ז'ראר הוייה בפני קורס מאמני הפרו בהתאחדות לכדורגל, התייחס לדברים ששמע בהרצאה והוסיף: "הוא חידד לי הרבה מאוד דברים שאת חלקם ידעתי, אני חושב שכל הרצאה כזו מעשירה לנו את הידע ומרעננת את המחשבה. הלוואי שידאגו בכל שבוע לעשות לנו הרצאות מהסוג הזה. היו הרבה דברים שאהבתי לשמוע, יש גם דברים שהוא הזכיר שאנחנו צריכים לתקן ולשפר, אבל לא כל מה שהוא אומר זה קדוש וזו התורה. לכל מאמן יש את האישיות שלו וצריך לקחת את הדברים שטובים לך אישית. גם ממאמן ילדים אפשר ללמוד ".

מגן הקבוצה ואחד המצטיינים בה בעונה הנוכחית, כפיר אדרי, חתם לעונה נוספת בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully