וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את סיטי 0:2 בדרבי

ליברפול התפללה שהסיטי תעצור את השדים האדומים, אך יונייטד ניצחה 0:2 וחזרה לפסגה. צ'לסי התעללה בארסנל והביסה אותה 1:4

גבירותי ורבותי, צננו את השמפניות. לא, זה עוד לא רשמי וכן, עדיין מדובר רק בפער של שלוש נקודות מהשניה בטבלה, אבל דומה כאילו סיפור האליפות באנגליה מגיע לסיום. אחרי הניצחון היום (ראשון) 0:2 בדרבי על מנצ'סטר סיטי, הדרך של מנצ'סטר יונייטד לתואר אליפות נוסף נראית סלולה לגמרי. השדים האדומים שבו לפסגת הטבלה, פתחו יתרון בן שלוש נקודות על היריבה השנואה ממרסיסייד, ואל נא לשכוח כי באמתחתם גם משחק חסר. לליברפול נותרו שני משחקים לקוות למעידה של השדים, בעוד למנצ'סטר שלושה בנסיון לשמור על הפער. כפי שהקבוצה של אלכס פרגוסון משחקת בזמן האחרון, זו לא תהיה משימה מאוד מסובכת.

לכאורה, היה אמור להיות הדרבי הנוכחי - ה-151 במספר - חם מהרגיל. הרי בו בזמן שיונייטד רוצה להבטיח אליפות, הסיטי מנסים להשתחל למקום שיוביל אותם לגביע אופ"א. אלא שבפועל ראינו משחק חד-צדדי למדי, כשבחלקים גדולים שלו רק קבוצה אחת היתה על המגרש - וצבעיה לא היו תכלת. כבר בדקה ה-17 מצא כריסטיאנו רונאלדו את הרשת, הפעם בבעיטה חופשית שהטעתה את שוער הסיטי, שי גיבן, ואת העבודה השלים קרלוס טבז, בשער אדיר ממש עם ירידת הקבוצות לחדרי ההלבשה. משם סיטי כבר לא הצליחה לחזור, ובעונה כזו, בה ייתכן ויונייטד תכבוש את כל אירופה - אין ספק כי לפחות בעיר מנצ'סטר, השליטה כרגע צבועה אדום. במשחק נוסף חסר חשיבות, הביסה צ'לסי את ארסנל בביתה, 1:4.

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 0:2

כבר בדקה השניה קיבל פארק כדור ברחבה מטבז, אך את הבעיטה שלו שלח מטר ליד הקורה השמאלית. מספר דקות לאחר מכן היה תורו של טבז לנסות, אלא ששי גיבן היה במקום. בדקה ה-17 הוכשל דימיטאר ברבאטוב מחוץ לרחבה, וכריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, לקח את האחריות. הפורטוגלי הנהדר שלח בעיטה לא חזקה במיוחד אך מאוד מדויקת שאף פגעה בחומה, הטעתה את גיבן ומצאה את הפינה הימנית. 0:1 צודק לשדים האדומים.

יונייטד המשיכה לתקוף, ובדקה ה-30 קיבל קרלוס טבז כדור 16 מטר אלכסונית מהשער, ומהמקום שחרר בעיטה מרהיבה שמצאה רק את המשקוף. ואז הגיעה הדקה ה-45, וטבז היה מדויק יותר. מסירה על ארבעים מטר של פלטשר מצאה את ברבאטוב, כאשר החלוץ הבולגרי המצוין עצר את הכדור, הסתובב, ומצא את הארגנטינאי. טבז עצר, כיוון, ומקצה הרחבה בעט את הכדור מהמקום - הכדור שוב פגע בקורה, אבל הפעם גם נכנס. 0:2 נהדר ליונייטד, שירדה למחצית עם יתרון מבטיח.

בדקה ה-50 הגיעה סוף סוף ההזדמנות הרצינית הראשונה של סיטי במשחק, כשאלאנו שלח כדור מצוין לרוביניו, אך חלוץ נבחרת ברזיל בזבז את המצב בבעיטה אל מחוץ למסגרת. יונייטד המשיכה לשלוט במרכז השדה ולהגיע למספר הזדמנויות, אך ייתכן שהאירוע המרכזי של המחצית השניה דווקא קרה על הספסל, כשכריסטיאנו רונאלדו ירד אליו בדקה ה-59 עצבני, ומאוד לא מבסוט מהחילוף של מאמנו, ששלח אל כר הדשא את פול סקולס במקומו.

האורחים חיפשו שער כבוד, ובעיטה יפה של פטרוב בדקה ה-86 נהדפה על ידי ואן דר סאר. בדקה ה-90 קיבלה יונייטד הזדמנות להשלים שלישיה, כאשר נגיחה של וידיץ' בתוך הרחבה הגיעה אל קרלוס טבז, אך הארגנטינאי פספס את הכדור מקרוב, והקורה שוב הצילה את סיטי. זה נגמר ב-0:2 יעיל של השדים האדומים, שעושים צעד נוסף בדרך לאליפות.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר; רפאל, ג'וני אוואנס (ג'ון אושיי, 70), נמניה וידיץ', פטריק אברה; ג'י סונג פארק (וויין רוני, 59), דארן פלטשר, ראיין גיגס; כריסטיאנו רונאלדו (פול סקולס, 59), דימיטאר ברבאטוב, קרלוס טבז.

הרכב מנצ'סטר סיטי: שיי גיבן; מיקה ריצ'ארדס, נדום אונוה, ריצ'ארד דאן, וויין ברידג'; נייג'ל דה יונג (מרטין פטרוב, 73), וינסנט קומפני, אלאנו, סטיבן איירלנד; רוביניו (צ'ד אוואנס, 89), פליפה קאיסדו (ואלרי בוז'ינוב, 63).

טבז: "אעזוב את מנצ'סטר, אשאר באנגליה"

בינתיים חלוץ הקבוצה קרלוס טבז טוען כי הוא בדרך החוצה מהמועדון. "אני לא מרגיש רצוי", אמר הארגנטינאי, "נראה לי שאיאלץ לההיפרד מהקבוצה, קשה לי להאמין שאהיה שחקן יונייטד בעונה הבאה. עשיתי את כל שביכולתי, אבל הקבוצה לא הציעה לי חוזה. אני לא חושב שמגיע לי להיות במצב כזה, וכשקבוצה מתייחסת אליך ככה, אתה מבין שזה הזמן לעזוב".

לטבז, שכבר נקשר לעיר, לקבוצה ולאוהדיה, יהיה עצוב להיפרד. "זה מאוד קשה לי לעזוב, האוהדים התייחסו אליי כמו בן משפחה, אבל הקבוצה לא כיבדה אותי ככדורגלן", טוען טבז, ומכחיש כי ברצונו לעזוב את אנגליה: "זה לא נכון שהמשפחה לא מרוצה פה, זה לא נכון שאני רוצה לעזוב לספרד. הבת שלי לומדת אנגלית, וגם אשתי מאושרת פה. אנחנו רוצים להישאר באנגליה, אני רוצה להמשיך לשחק בפרמיירליג, הליגה הטובה בעולם. בין אם אצטרף לארסנל, צ'לסי, סיטי, ליברפול או אברטון - אני מבין שהקבוצה הבאה שלי תהיה יריבה של היונייטד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ארסנל - צ'לסי 4:1

זה ללא ספק לא השבוע להיות אוהד ארסנל. אחרי ההדחה מליגת האלופות על ידי היריבה השנואה ממנצ'סטר, חזרו התותחנים הביתה, למשחק ליגה חסר חשיבות מול צ'לסי, שגם היא הגיעה עם רגשות כבדים מההדחה שלה בחצי הגמר. זה נגמר בתבוסה ביתית, ושלח את אוהדי ארסנל בחזרה לבתיהם, שם בוודאי יעברו לפנטז כבר על העונה הבאה.

ארסנל פתחה טוב, אבל דווקא צ'לסי עלתה ליתרון בדקה ה-28, כשדרוגבה העלה כדור חופשי מצד ימין ואלכס התרומם גבוה מעל מיקאל סילבסטרה החלש ונגח בעוצמה למשקוף ופנימה. 11 דקות עברו וזה כבר 0:2 אחרי שניקולס אנלקה קיבל כדור 20 מטרים מהשער של פביאנסקי ושלח בעיטה חזקה בחצי גובה לפינה השמאלית של השוער הפולני

הסיוט של ארסנל נמשך בדקה ה-49, כשמתפרצת של הכחולים הביאה את אשלי קול לרחבה, והמגן שלח כדור רוחב שמצא דווקא את רגליו של קולו טורה, שהכניס את הכדור לשערו. התותחנים קיבלו רגע של נחת בדקה ה-70, כשבנדטנר נגח את השער המצמק, אבל צ'לסי לא אמרה את המילה האחרונה. מלודה הגיע למצב מצויין, אבל הכדור שלו נהדף, אנלקה השתלט על הריבאונד אבל הכדור שלו הלך אל הקורה, והריבאונד השני חזר לזה שהתחיל את המהלך, מלודה, שמקרוב דחק בקלילות את הרביעי. לא נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully