וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "נסיים איפה שמגיע לנו לסיים"

מאמן ליברפול, רפא בניטז, ריאלי לגבי סיכויי קבוצתו לזכות באליפות. בניון: "אם מנצ'סטר לא תיפול עד סיום העונה, מגיע לה לזכות בתואר"

במידה מסוימת, שני משחקי העודף שיש לליברפול על מנצ'סטר יונייטד עושים יותר נזק מתועלת. אמש (שבת), למשל, ניצחו האדומים ממרסיסייד 0:3 את ווסטהאם ושוב טיפסו לראש טבלת הפרמיירליג - אך רק באופן זמני, ואת זה יודעים גם שחקני הקבוצה. עם שני משחקים לסיום העונה (ליונייטד ארבעה), קשה לדמיין את שחקניו של רפא בניטז נשארים בפסגה - בטח לא כשהיריבה השנואה נמצאת בכושר כל כך טוב. למרות זאת, בליברפול משתדלים לשמור על אמונה כי הכל עדיין אפשרי. "זה היה ניצחון חשוב, החזרנו את הלחץ למנצ'סטר. אני מקווה שהם יפשלו, ונתקרב אליהם עוד יותר", אמר קשר הקבוצה, יוסי בניון.

"אנחנו יודעים שזה יהיה קשה, אבל נעשה את הטוב ביותר שלנו במשחקים שנשארו ואם זה לא יספיק - לפחות נדע שעשינו את המקסימום שלנו. אם מנצ'סטר לא תיפול עד הסיום, כנראה שמגיע לה להיות אלופה. לא הרבה קבוצות מסוגלות לעצור אותה", הוסיף הישראלי, שגם יודע איפה היתה התקופה הרעה של האדומים במבט לאחור. "הפסדנו יותר מדי משחקים בינואר-פברואר, זה נתן למנצ'סטר את הביטחון בחזרה והם עלו לראש הטבלה. אם נסיים במקום השני, נלמד את הלקח לעונה הבאה".

באשר לדבריו של קפטן הקבוצה, סטיבן ג'רארד, כאילו ליברפול כן תיקח את התואר הנכסף, אמר בניון: "אם סטיבי אמר את זה, זה יקרה. כולנו מאחוריו". בינתיים, ממשיך בניון לקבל מחמאות מכל עבר, ובפרט ממאמנו, רפא בניטז. הספרדי התייחס לשמועות כאילו תכנן למכור את הישראלי בתחילת העונה, ואמר: "כששחקן לא משחק תמיד יהיו שמועות בנוגע לעתידו, אבל תמיד רצינו להשאיר אותו". יונייטד, כאמור, תשחק היום (ראשון) בדרבי הגדול של מנצ'סטר נגד הסיטי, ובניטז נשאל האם יצפה במשחק כשצעיף כחול על צווארו. "אולי. מה שבטוח, זה שאהיה רגוע - כי אין לי שום השפעה על המשחק". דבר אחד גם המאמן הספרדי המוערך יודע בביטחון מלא, בלי קשר לתוצאה כזו או אחרת בדרבי: "בסופו של דבר, כשאתה מדבר על טווח זמן של תשעה חודשים, בדרך כלל תסיים איפה שמגיע לך לסיים בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully