וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים עסקיים במגעים להצטרף לשניידר במכבי ת"א

ראשי מכבי ת"א מנהלים מו"מ מול שני גורמים עסקיים במטרה למנוע את קיצוץ התקציב. בקבוצה מעוניינים בבלם אשרי רואש לעונה הבאה

במכבי תל אביב נמשכים המאמצים למציאת שותף לבעלים, אלכס שניידר, לקראת קביעת התקציב לעונה הבאה. הערב (שבת) נודע לוואלה! ספורט כי ראשי המועדון מנהלים מו"מ עם לפחות שני גורמים עסקיים, כאשר עדיין קשה להעריך את הסיכויים של הצטרפותם. הצלחת המו"מ עם אחד מהם עשויה להשפיע באופן מהותי על גובה התקציב לעונה הבאה. בשלב זה, נמשכים המאמצים הקדחתניים לצרף גורם אחד או שניים לשניידר וזאת על מנת שהתקציב לא יצנח לסביבות 26-30 מיליון שקל.

במועדון שררה אכזבה מההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים. המאמן אבי נמני התייחס בעיקר להחמצות הרבות של שחקניו: "הגענו לסביבות 20 מצבים ובעטנו לקורות, לחוץ. אני לא חושב שאפשר להגיע למצבים כאלו אפילו באימון ולהחמיץ ככה זה לא נעים. אין קשר לקהל. כל מי ששיחק היום הגיע להזדמנויות בלי קשר למה שקורה מסביב. אי אפשר לתרץ כל הזמן. זה לא מספיק מה שאנחנו רואים. המטרה היחידה שלנו היא לשמור על כבודה של מכבי תל אביב ולכן, נגיע במלוא הרצינות לכל משחק עד סיומה של העונה", הוסיף נמני.

המאמן הצהוב התייחס גם הוא לעונש שהוטל על בית"ר ובעצם חל על קבוצתו במשחק ללא קהל: "אני חושב שזה עצוב בשביל הכדורגל. אני לא נכנס לעניין אם זה מגיע או לא מגיע, אבל אפשר לחשוב על עונשים אחרים, כי הקהל לא צריך להיענש. בסופו של דבר הוא זה שמחזיק את הענף הזה".

מגן שמאלי בן 18 מגאנה, אננג ריצ'רד, ששיחק בעבר במדי הנבחרת הצעירה של גאנה, הגיע היום למבחנים בקבוצה. בקבוצה הביעו היום אכזבה גדולה מיכולתם של החלוץ סקוט סילי והקשרים גיז'רמו ישראלביץ' וחיים מגרלשוילי. "אתמול זה היה הצ'אנס של סילי וחבל שהוא לא ניצל אותו. לא יאומן כמה פעמים אפשר להחמיץ מול השער", אמרו בקרית שלום.

למרות שהתקציב לעונה הבאה רחוק מלהיות סגור, במכבי תל אביב כבר נערכים לקראת משאים ומתנים עם מספר שחקנים. אחד השחקנים אותם מעוניינים לראות בקבוצה בעונה הבאה הוא הבלם החיפאי, אשרי רואש, כאשר הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, נתן מצידו אור ירוק למהלך וכעת תלויים הדברים במשא ומתן הכספי שיתקיים בין השחקן למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully