וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גנגאן שיחזרה את ההיסטוריה

50 שנה לאחר שקבוצה מהליגה השנייה זכתה לראשונה בגביע, עשתה זאת גנגאן לאחר מהפך וניצחון 1:2 בגמר על ראן, מצמד של אדוארדו

משחק הגמר של הגביע הצרפתי הפגיש הערב (שבת) בסטאד דה פראנס את ראן וגנגאן, שנלחמו על התואר השני בחשיבותו בארץ הבאגט, זאת לאחר שמאבק האליפות הדרמטי במדינה פינה מקומו למשך שבוע. ראן מהליגה הראשונה פגשה את הקבוצה מהליגה השנייה, כאשר האחרונה ניסתה לשחזר את ההיסטוריה. ב-91 שנותיו של המפעל הצרפתי זכתה רק קבוצה אחת מליגת המשנה בגביע, והערב, לאחר יובל שנים, הצליחה גנגאן לשחזר את הישגה של לה האבר לאחר ניצחון בגמר 1:2.

69 דקות היו מיותמות משערים, אז עלתה ראן ליתרון משער של קרלוס בוקנגרה האמריקאי. אלא שאז הסינדרלה מהליגה השנייה התעוררה לחיים. שלוש דקות לאחר מכן אדוארדו איזן, כאשר 11 דקות אחר כך, בדקה ה-83, הברזילאי חולל מהפך והביא במו רגליו תואר ראשון והיסטורי לגנגאן. אגב, לגנגאן עוד סיכוי לרדת לליגה השלישית, אבל כעת, לפחות לכמה ימים, בעיר יכולים להתרפק על בקבוקי השמפניה.

ראן הגיעה לגמר מהמקום השביעי בליגה הצרפתית הראשונה, כאשר יש לה עדיין סיכוי לא רע להתברג במקום החמישי, המוביל לליגה האירופית. בראן קיוו לזכות בגביע השלישי בתולדות במועדון אחרי 38 שנים (זכו ב-1965 ו-1971), אבל כנראה שהם יצטרכו להתרכז בליגה ולנסות אולי בשנה הבאה שוב על הגביע.

  • עוד באותו נושא:
  • ראן
  • גנגאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully