וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: האליפות תוכרע בפוטו פיניש

90 דקות לתום העונה, אנדלרכט (1:3 על רוסלארה) וסטנדרד ליאז' (0:2 על קלאב ברוז') צמודות בפסגה. הפסדים ללוקרן וגנק

המחזור ה-33 והלפני האחרון בליגה הבלגית התקיים הערב (שבת) ועמד בסימן מאבק האליפות הדרמטי בין אנדרלכט וסטנדרד ליאז'. השתיים השיגו ניצחונות והבטיחו פוטו פיניש דרמטי במיוחד. שתי הקבוצות צמודות בטבלה עם 74 נקודות, ובמחזור האחרון תתארח אנדרלכט אצל גנק וסטנדרד תצא למשחק חוץ נגד גנט. במידה ששתי הראשונות יסיימו את הליגה עם מספר נקודות זהה, ייערך ביניהן משחק כפול על האליפות.

אנדרלכט ניצחה הערב בביתה 1:3 את רוסלארה מהתחתית. מבארק בוסאפה (12), ילה ואן דאם (47) ולוקאס ביליה (62) כבשו למנצחים, שהיו מאוכזבים לספוג שער מצמק אותו כבש ממאדו דיסה האורח. לסטנדרד ליאז' היה משחק קשה יותר, אך היא השיגה ניצחון ביתי 0:2 על קלאב ברוז' משערים של מילאן יובאנוביץ' (38) ואוגוצ'י אוניוו (72). סלים טועמה לא נכלל בסגל האלופה, ששמרה על סטטוס קוו בהפרש השערים מאנדרלכט.

שאר הישראלים סבלו מיום רע. לוקרן הפסידה בביתה 2:0 לדנדר. סיבל בלונדל כבש את הראשון בדקה ה-28 וסולימאן סמאיץ' הבוסני חתם בדקה ה-80. יואב זיו פתח בהרכב ושיחק 90 דקות. עומר גולן חזר מהיעדרות בת שבועיים בשל פציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-63. אליניב ברדה וגנק הפסידו בפעם השניה ברציפות, 3:0 בחוץ מול שרלרואה. כריסטוף גרגורי (54), סיריל תרו (62) וג'פרי ביה (82) כבשו למנצחים. ברדה שיחק 90 דקות וראה את הכרטיס הצהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully