וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הניפו דגל לבן

אחרי שתי אליפויות, ריאל מדריד נכנעה סופית כשהפסידה 3:0 בוולנסיה. בארסה תוכל לזכות באליפות נגד ויאריאל. סביליה-מאיורקה 1:3

שבוע לאחר האל קלאסיקו שריתק את כל המדינה ושלושה ימים אחרי שברצלונה העפילה לגמר ליגת האלופות, שבו בספרד למשחקי הליגה. הערב (שבת) נפתח המחזור ה-35 בליגה עם צמד משחקים. סביליה אירחה את מאיורקה וניצחה אותה 1:3, בעוד הקבוצה השנייה מהעיר, בטיס, נוצחה בחוץ על ידי אתלטיק בילבאו 1:0 והיא ממשיכה להסתבך בתחתית. מאוחר יותר הביסה ולנסיה במסטאייה 0:3 את ריאל מדריד.

ולנסיה - ריאל מדריד 0:3

הקבוצה של חואנדה ראמוס הגיעה חבולה למסטאייה, לאחר המפלה שנחלה בשבוע שעבר בסנטיאגו ברנבאו. הניצחון של ברצלונה, שהגדיל את הפער מהאלופה לשבע נקודות, כבר היה יותר מדי עבור ריאל מדריד, שלפני ההפסד לבארסה עשתה רצף מדהים של 17 ניצחונות ב-18 משחקים. הרוח כבר לא הייתה אותה רוח, והיכולת לא אותה היכולת. ריאל הייתה חלשה, לעומת העטלפים ששטפו את המגרש וסיפקו הנאה לאוהדיהם. אחרי שתי עונות הרואיות וגדולות, הלבנים יורדים מהמגרש מנוצחים, כשניצחון של בארסה בראשון על ויאריאל בקאמפ נואו, שיגדיל את הפער ל-10 נקודות כשיישארו רק תשע בקופה, יעבירו סופית ורשמית את האליפות מעיר הבירה לחבל קטלוניה.

29 דקות חלפו אז הבקיע חואן מאטה את הראשון לוולנסיה, לאחר מהלך יפה שהחל בדויד סילבה, המשיך בדויד וייה ונגמר אצל מאטה, ששלח מפינת רחבת החמש חזק לשער. שלוש דקות אחר כל בעיטה חזקה של סילבה מצאה את איקר קסיאס לא מוכן, וכבר 0:2. בדקה ה-68 זה כבר הפך לתבוסה, כשרובן בראחה השחיל לפינה של קסיאס את השלישי.

כעת ריאל מדריד תחכה לסיים את העונה במקום השני, ותחל בהכנותיה לקראת השנה הבאה, כשקיים סיכוי לא רע שזה יהיה תחתיו של פלורנטינו פרז. נשיאה הקודם של ריאל אמור להודיע בקרוב האם הוא ירוץ לנשיאות המועדון, ואחרי המפלה שחוותה הקבוצה העונה, ייתכן שהוא יחזור לכס. פרז ינסה לבנות מחדש את מועדון הפאר הכי גדול בכדורגל הספרדי במטרה להחזיר לו עטרה ליושנה ולמקום הראשון. ולנסיה מצידה עדיין לוטשת עיניה למקום השלישי, כשהיא מרוחקת מסביליה ארבע נקודות.

סביליה - מאיורקה 1:3

הקבוצה מחבל אנדלוסיה המדורגת שלישית ממשיכה לשמור על פער מבטיח מהמקום הרביעי. דודו אוואט לא נכלל בסגל מאיורקה, אשר בשערה פתח מויה, שחזר לאחר היעדרות בת חצי שנה מהמגרשים. הקבוצה של מנולו חימנז נקלעה לפיגור בראמון סאנצ'ז פיחואן, לאחר 16 דקות, משער של אריץ אדוריץ, אלא שבדקה ה-33 פרדי קאנוטה איזן. אחרי שעה של משחק לואיס פביאנו כבש בבעיטה חדה והביא את המהפך. בדקה ה-76 חסוס נבאס הבטיח את ניצחונה השני ברציפות של סביליה. הרצף הנהדר של מאיורקה נעצר, ולאחר שלושה ניצחונות ברצף וחמישה משחקים ללא הפסד היא סופגת אחד כזה.

אתלטיק בילבאו - בטיס 0:1

הבאסקים, שמתכוננים לגמר הגביע נגד ברצלונה שייערך ביום רביעי, השיגו ניצחון שחשוב מבחינה מוראלית לפני המשחק הכה חשוב שלהם. יון ולז כבש את שער הניצחון בדקה ה-29. ההפסד עלול להוריד את הקבוצה מסביליה בדירוג ולסבך אותה מאוד בקרבות התחתית, כשנותרו שלושה מחזורים לסיומה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully