וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון לייזאק אישר את השתתפותו במכביה

השחיין היהודי אמריקאי, שזכה בשלוש מדליות בבייג'ינג, אישר סופית את הגעתו לישראל בחודש יולי ואמר: "זו הזדמנות להגשים חלום"

השחיין היהודי אמריקאי, ג'ייסון לייזאק אישר את השתתפותו במשחקי המכביה, שיפתחו בישראל ב-12 ביולי. לייזאק בן ה-33 זכה בקריירה בשבע מדליות אולימפיות מסידני, אתונה ובייג'ינג. הוא זכור במיוחד כזה שסיפק את הקאמבק המדהים שהביא לנבחרת השליחים של ארצות הברית את הזהב במשחה ל-4X100 חופשי. בהודעה רשמית שפרסם ארגון מכבי האמריקאי ופורסמה באתר המגזין "עולם השחייה" צוטט לייזאק: "יש לי את ההזדמנות להשתתף במכביה בישראל ולהגשים חלום. זו החלטה שקיבלתי במטרה להחזיר לקהילה היהודית ולחקור את המורשת שלי כמו גם במטרה להשתתף בטורניר עולמי. אייצג את המדינה שלי ואת עצמי כאתלט יהודי. אני גאה בכך".

ארגון "מכבי ארצות הברית" הודיע כי ישתף פעולה עם לייזאק במטרה לגייס כספים לחיזוק הזהות היהודית, הקהילה היהודית והקשר עם מדינת ישראל. יו"ר המשלחת האמריקאית למכביה, רון קארנר, אמר: "הישגי השחיה של לייזאק מגלמים את המהות של משחקי המכביה. ג'ייסון הוא ספורטאי אולימפי ענק והתשוקה שלו היא משהו שהארגון שלנו רוצה לקדם. אני גאים ומלאי כבוד משיתוף הפעולה עם לייזאק שיעזור לנו לקדם תוכניות שיעודדו ילדים לאורח חיים ספורטיבי ופעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully