וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון ג'נינגס בדרך החוצה מרומא

9.5.2009 / 14:18

אחרי עונה לא מזהירה בליגה האיטלקית, צפויה רומא להודיע על הוצאתו של הכישרון האמריקאי מהסגל לקראת הפלייאוף. יוריצה גולמאץ יחליפו

התקשורת האיטלקית מדווחת הבוקר (שבת) כי שחקנה של רומא, סגנית המוליכה, ברנדון ג'נינגס (20, 1.83) צפוי להישאר מחוץ לסגל הקבוצה לקראת הפלייאוף שיחל בקרוב. במשחקים האחרונים ראה ג'נינגס דקות מספר ספורות בלבד, והציג גם בהן תרומה חלשה וזאת לאור עונה לא מרשימה בה תרם 5.4 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק. הסיבה לכך שג'נינגס ימצא את עצמו מחוץ לסגל הקבוצה היא כי רומא על סף סיכום עם יוריצה גולמאץ, אקס הפועל ירושלים, ששיחק העונה בפנליניוס היוונית וצפוי לחזק את הקו הקדמי של הקבוצה שלוקה בחסר. לקבוצה כעת יהיה זר אחד יותר מהמותר, וג'נינגס שנדחק ברוטציה בעקבות הגעתו של רובן דאגלס מולנסיה, יהיה השחקן שיצא מהסגל.

כזכור הגעתו של ג'נינגס בתחילת העונה לאירופה הייתה אחד האירועים המרכזיים והמעוררי מחלוקת של הקיץ. השחקן בן ה-19, שהיה צפוי להיות מדורג מספר 1 בעמדה שלו מבין שחקני השנה הראשונה במכללות, העדיף לוותר על שנת הלימודים, אותה היה חייב לעשות על מנת להיכנס ל-NBA, ולחתום בשורות רומא ל-3 עונות. בתחילת העונה עוד הציג ג'נינגס מספרים יפים כשרשם 7.9 נקודות ביורוליג, אך מהר מאוד איבד את החדות. לקראת הדראפט הקרוב צפוי להיבחר השחקן במקום השביעי, כשמקום נמוך מזה יחשב ככישלון לניסיון המעניין של הקיץ.

* לה מאן שמרה על מקומה הרביעי בטבלת הליגה הצרפתית, אחרי ניצחון חוץ 74:91 על גראבלין. אליין קופי הוליך את קלעי לה מאן עם 19 נקודות, דייויד בלות'נטאל קלע 11 נקודות (4 מ-8 מהשדה) ב-24 דקות והוריד 9 ריבאונדים לזכות המנצחים. טוני סקין הוליך את גראבלין עם 22 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully