וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה את מכבי נתניה 1:3

נתניה שמרה רגליים לחצי גמר הגביע, ואיפשרה לגיא צרפתי וקרית שמונה לנצח 1:3 ולהתקרב להכח במאבק התחתית. חיימוביץ' וזפאטה הורחקו

שלושה מחזורים לסיום העונה, עירוני קרית שמונה חזרה לליגה. הקבוצה הצפונית שנראתה שבורה במחזורים האחרונים הגיעה לנתניה וחזרה עם ניצחון גדול של 1:3. בתוספת הפסדה של הכח עמידר רמת גן בחיפה, הפער בין השתיים צומק לשתי נקודות בלבד. הקבוצה של רן בן שמעון נראתה טוב, אבל עם כל הכבוד ליכולת, את הפרחים היא צריכה לשלוח ללותר מתיאוס ונתניה.

הצהובים, שישחקו ביום רביעי בחצי גמר גביע המדינה, עלו עם הרכב משני ושמרו את הרגליים לרמת גן. קרית שמונה סוף סוף נראתה כמו קבוצה שמבינה את מצבה ופתחה בהתלהבות ואגרסיביות. עמיר נוסבאום כבש את הראשון בבעיטה ממרחק בדקה השביעית, אבל גם זה לא העיר את נתניה מהתרדמת.

במחצית השנייה קרית שמונה התבססה על מתפרצות בראשותו של ירו בלו המצוין. הדקה ה-68 ראה השופט שי שטרית הכשלה על הניגרי ברחבה ושרק לפנדל וכרטיס אדום לזאב חיימוביץ'. גיא צרפתי דייק מהנקודה והותיר את שחקני נתניה להתווכח על החלטה מוטעית. שמונה דקות מאוחר יותר, בלו מצא את אבידור שטייל לבד ממחצית המגרש עד השער השלישי. בן דיין רק צימק בתוספת הזמן.

קרית שמונה חוזרת למאבק. הניצחון היום היה הראשון מאז ה-28 בפברואר ונקודות ראשונות בעידן בן שמעון. נתניה? היא אכלה את הדייסה שבישלו ראשיה. מעבר להרכב החסר והכדורגל המזלזל, השחקנים נראו כאילו הם חושבים על העזיבה של מתיאוס והפלרטוט של דניאל יאמר עם דיסלדורף. האם הזלזול יעזור לנתניה להגיע רעבה לחצי הגמר? ביום רביעי נדע את התשובה.

מהלך המשחק

דקה 7: גול! צרפתי הוציא כדור חוץ, פרנסמן הרחיק בראש ונוסבאום הגיע מאחור וירה מ-25 מטרים כדור חזק לפינה של ליפשיץ. 0:1 קרית שמונה.

דקה 13: מנשה בעט מתוך הרחבה וסחט הדיפה מעמוס. כדור הקרן פגע באחד משחקני קרית שמונה וצרפתי הרחיק מהקו.

דקה 24: מנשה פרץ מצוין לעבר השער, אבל מ-20 מטרים בעט כדור חלש ליד הקורה.

דקה 38: פרנסמן שלח כדור ארוך למנשה, שחדר לרחבה וספק בעט ספק מסר. זפאטה לא הגיע ונתניה פספסה הזדמנות גדולה להשוות.

דקה 42: מתפרצת של קרית שמונה מצאה את בלו פנוי לחלוטין, אבל הבעיטה שלו מ-20 מטרים הלכה מעל השער.

דקה 62: קסאני בעט מרחוק, ליפשיץ היה במקום וקלט.

דקה 64: בלו הכניס כדור לרחבה, אבידור הסיט בראש וקולב בעט מחמישה מטרים החוצה. החמצה גדולה לקריה.

דקה 66: צרפתי הגביה משמאל, בלו הפנוי נגח לקורה.

דקה 68: גול! שי שטרית שרק לפנדל מפוקפק לאחר שחיימוביץ' גלש לרגליו של בלו ונגע בכדור. השופט הרחיק את בלם נתניה, שהיה אחרון. צרפתי בעט חלש, ליפשיץ נגע, אבל לא מנע את השער. 0:2 לקריה.

דקה 76: גול! בלו מצא את אבידור ששעט לבד ממחצית המגרש וגלגל פנימה מול ליפשיץ. 0:3.

דקה 87: צרפתי בעט כדור חופשי מ-35 מטרים לעבר השער ופספס את המשקוף בסנטימטרים.

דקה 90: אלברטו זפאטה הורחק בצהוב שני לאחר עבירה גסה על צרפתי.

דקה 90: גול! דווקא בתשעה שחקנים, נתניה כובשת. כנפו הגביה משמאל, בן דיין השתלט וכבש מקרוב. 3:1.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, אוראל דגני (דלה ימפולסקי, 37), ביוואן פרנסמן, זאביק חיימוביץ (הורחק, 68), לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, אבלרטו בלאנקו (שניר גואטה, 73), שלו מנשה, נקוסי סיאבונגה (אבי כנפו, 46), אלברטו זפאטה (הורחק, 90).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, דני בונדר (ברק בכר, 46, יוסי ביטון, 78), לואיס גוטיירז, פול קסאני (בני בן זקן, 74), גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו, טודור קולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully