וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הכח עמידר רמת גן

מכבי חיפה שוב הציגה יכולת חלשה ואף ספגה שריקות בוז מאוהדיה במחצית, אך צמד תוך דקה (ארבייטמן ורפאלוב) העניק לה ניצחון על הכח עמידר רמת גן וחזרה לפסגה

במכבי חיפה ידעו שאיבוד נקודות במשחק הערב (שבת) מול הכח עמידר רמת גן, עלול להשפיע על העונה כולה, וכנראה גם למנוע זכייה באליפות. בקבוצה לא הפסיקו לדבר השבוע על חשיבות המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא, וקיוו לתצוגה דומה לשתי הקודמות מול הקבוצה של דודו דהאן (0:2 ו-0:3). בסופו של דבר הסתפקה מוליכת הטבלה בשני שערים תוך דקה כדי לנצח 0:2 ולעבור את סוף השבוע בשלום.

כבר משריקת הפתיחה הכח הבהירה היטב שהיא לא באה להוות תפאורה בקרית אליעזר. ברק בדש ועידן ויצמן הפעלתנים ניצלו את מרכז השדה החלש של הירוקים, ומשם הובילו להתקפות מסוכנות שרק במזל לא הסתיימו ברשת של ניר דוידוביץ'. מנגד, חיפה התקיפה בצורה שבלונית ונבלמה יחסית בקלות על ידי הגנת האורחים. גם הקהל לא נותר אדיש וליווה את השחקנים בקריאות בוז בירידה לחדרי ההלבשה.

לאחר הפסקה ערך אלישע לוי שני חילופים, כשבירם כיאל ואייל גולסה פינו את מקומם לטובת ג'ון קולמה ושלומי ארבייטמן. תוך פחות משתי דקות המהלך השתלם, כשארבייטמן ניצל תגובה איטית של ז'וסלן מאייבי כדי לכבוש ודקה לאחר מכן ירה ליאור רפאלוב שער שני נפלא מהאוויר. ואז, כשנראה היה כי חיפה השתחררה, המשחק חזר להתנהל על מי מנוחות עד לשריקת הסיום של אסף קינן.

במקום לעוט על המציאה ולשפר את הפרש השערים (כעת שיוויון 22 ביחס השערים בין שתי הראשונות) שיכול להיות הגורם המכריע בסיום העונה, חיפה נחה על זרי הדפנה והסתפקה ב-0:2. כעת יקוו הירוקים למעידה של הפועל תל אביב מול בני סכנין, על מנת להגיע עם יתרון נקודות למשחק העונה במחזור הבא.

מהלך המשחק

דקה 2: בדש קיבל כדור עומק ארוך מאזור מחצית המגרש ובעט מהאוויר מ-16 מטרים, סמוך לקורה השמאלית של דוידוביץ.

דקה 5: רפאלוב קיבל כדור בקצה הרחבה ובעט בימין מעל שערו של מאייבי.

דקה 11: פאנטני הוציא כדור רוחב לרפאלוב, שמחמישה מטרים בעט מעל השער.

דקה 16: בוקולי שלח את פאנטני, שבעקב השאיר למסיללה והמגן בעט החוצה.

דקה 19: ויצמן הגביה כדור מימין, ובדש שעלה גבוה נגח מעל המשקוף.

דקה 24: ויצמן בחן את דוידוביץ' בכדור חופשי מ-30 מטרים, השוער הדף לקרן.

דקה 30: ויצמן החופשי בעט מצוין מ-20 מטרים, שוב דוידוביץ' היה עירני והדף.

דקה 33: חיפה יצאה למתפרצת, בסיומה השאיר פאנטני את קטן במצב מצוין, אך זה בעט ברשלנות לידיו של מאייבי.

דקה 37: נואפור בפריצה מסחררת מצא את בדש, שבעט בסיבוב החוצה ושב פיספס הזדמנות גדולה להקנות יתרון להכח.

דקה 47: גול! שתי דקות אחרי החילוף הכפול ואלישע לוי קוצר פירות. קטן מצא את ארבייטמן שבבעיטה אלכסונית חלשה הכניע את מאייבי שהגיב באיחור. 0:1 לחיפה

דקה 48: גול! חיפה השתחררה. בוקולי הגביה מימין ורפאלוב המשיך מהאוויר בימין נהדר לרשת הגבוהה. 0:2 מהיר לירוקים

דקה 80: פור סובב כדור מ-25 מטרים, דוידוביץ' ירד טוב והדף בקצות האצבעות.

דקה 90: אפק נותר חופשי ברחבה ובעט גבוה, ולאחר מכן פאנטני ניסה ומצא את מאייבי מוכן.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, ליאונרד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה, בירם כיאל (ג'ון קולמה, 46), גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (שלומי ארבייטמן, 46), ליאור רפאלוב (עמרי אפק, 68), יניב קטן, ת'מבינקוסי פאנטני.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, ישראל ראש, אביב חדד, איתן טיבי, חיים פונטרמולי, תמיר פור, עידן ויצמן (רומן מלכוב, 55), גל לוי (בני חדד, 46), דידי אונגר (עומר רפס, 52), ג'וזף נואפור, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully