וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סמפדוריה מוכנה לגמר הגביע, לאציו לא

ארבעה ימים לפני המפגש בין הקבוצות גמר הגביע האיטלקי, סמפדוריה התעללה ברג'ינה עם 0:5, ואילו לאציו הפסידה בבית 3:1 לאודינזה

ארבעה ימים לפני המפגש ביניהן בגמר הגביע האיטלקי, לאציו וסמפדוריה קיימו הערב (שבת) את משחקיהן במחזור ה-35 בסריה A. אם לשפוט לפי משחקי הערב, הרי שהקבוצה מג'נובה נראית מוכנה בהרבה למעמד. החבורה של וולטר מזארי הביסה ללא תנאי 0:5 את רג'ינה, שמתקרבת לליגה השניה. לאציו נכנעה במגרשה 3:1 לאודינזה.

דניאלה דסנה הפציץ ממרחק את הראשון כבר בדקה הראשונה. קרלוס ואלדז האורח הורחק רבע שעה מאוחר יותר ורג'ינה התפרקה. דסנה השלים צמד בדקה ה-31 עם עוד בעיטה מחוץ לרחבה וג'נארו דלבקיו נגח את השלישי בדקה ה-36 כדי לקבוע 0:3 בהפסקה. סמפ הוסיפה שניים נוספים אחרי ההפסקה. תחילה היה זה גידו מרילונגו שנגח מטווח קצר אחרי מטווח על השער של רג'ינה, וג'מפאולו פאציני הנפלא חתם בדקה ה-52. 0:5 נפלא לסמפדוריה, שרוצה לזכות בגביע לראשונה לאחר 15 שנה.

לאציו של דליו רוסי עלתה בהרכב משני ושילמה את המחיר עם הפסד שלישי ברציפות. לאחר מחצית מאופסת, שהייתה בשליטת אודינזה, כבשה דווקא לאציו את הראשון מרגלי תומאסו רוקי (56). ארבע דקות מאוחר יותר המשיך אנטוניו פלורו פלורס מסירה של ג'ובאני פסקוואלה כדי להשוות. גטאנו ד'אגוסטינו, שנמצא בכושר פנטסטי, הרשית בבעיטה חופשית בדקה ה-69 ופאביו קוואלירלה דייק מהנקודה הלבנה ארבע דקות לסיום כדי לסדר ניצחון חמישי ברציפות לביאנקונרי. עוד לפני השריקה, איבדה לאציו העצבנית את כריסטיאנו ברוקי בכרטיס אדום.

בארי עלתה לסריה A, פארמה מתקרבת

בארי חזרה ביום שישי לליגה הבכירה באיטליה, הסרייה A, וזאת אפילו מבלי לשחק. השלישית בטבלה ליברונו הפסידה בביתה 1:0 לטרייסטינה, ושלושה מחזורים לסיום הפער בינה לבין המוליכה בארי עומד על 11 נקודות, מה שמבטיח באופן רשמי את עלייתם של אנטוניו קונטה ושחקניו לסרייה A.

קונטה, קשרה לשעבר של יובנטוס, הוליך את בארי לליגה הבכירה, ובעקבות הצלחתו מיד נקשר שמו כמחליף למאמן קלאודיו ראניירי ביובה. בארי לא שיחקה בסרייה A מאז 2001, ובבירת מחוז פוליה יכולים לחגוג ציון דרך בהסיטוריה של המועדון.

מי שניצלה את הפסדה של ליבורנו היא פארמה, השניה בטבלה, שאירחה היום (שבת) את פיזה. פארמה ניצחה 0:2 (כריסטיאנו לוקארלי וחוליו סזאר לאון) ופתחה פער של תשע נקודות בינה לבין ליבורנו, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. פארמה זקוקה לנקודה נוספת כדי לחגוג רשמית, אבל טרם נסתם הגולל גם על סיכויי העפלתה של ליבורנו, שכן הקבוצות שמסיימות בין מקומות 3 ל-6 בסרייה B עורכות פלייאוף ביניהן, כך שהקבוצה מטוסקנה עדיין יכולה לעלות ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully