וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: איזי פארק

ליברפול ניצחה בקלות 0:3 את ווסטהאם באפטון פארק והיא בפסגה בזכות הפרש שערים עדיף על מנצ’סטר יונייטד, לה 2 משחקים חסרים

המחזור ה-36 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת), כאשר הקבוצה הגדולה היחידה ששיחקה היא ליברפול. הקבוצה של רפא בניטז ניצחה 0:3 באפטון פארק את ווסטהאם, ועלתה למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף על זה של מנצ'סטר יונייטד, שתשחק מחר בדרבי מול מנצ'סטר סיטי וברביעי תשלים את המשחק החסר מול וויגאן.

דרבי גדול נוסף יהיה זה של לונדון בין ארסנל לצ'לסי וגם הוא יתקיים רק ביום ראשון. כל זה השאיר את שבת ליום של קרבות תחתית גורליים. בלקבורן השיגה ניצחון בית חשוב מאוד, 0:2 על פורטסמות. האל סיטי ממשיכה להדרדר אחרי הפסד בית 2:1 לסטוק. פולהאם עם עונה נפלאה ניצחה 1:3 בקרייבן קוטג' את אסטון וילה, גם ווסט ברומיץ', שקרובה מאוד לרדת ליגה, לא אמרה נואש, עם ניצחון 1:3 בבית על וויגאן. אברטון וטוטנהאם סיימו את משחקן ללא שערים, כמו גם בולטון וסנדרלנד.

ווסטהאם - ליברפול 3:0

שחקניו של רפא בניטז התכוננו לאחד המשחקים הקשים ביותר שנותרו להם במאבקם לסגור את יתרון שלוש הנקודות של מנצ'סטק יונייטד, כשיצאו לאפטון פארק למפגש עם ווסטהאם השביעית, החולמת על מקום בליגה האירופית החדשה שתחל בעונה הבאה.

פרננדו טורס, שהחמיץ את המשחק האחרון נגד ניוקאסל, החלים מפציעה וחזר להרכב, כמו גם מרטין סקרטל שתפס את מקומו של דניאל אגר ולוקאס שהחליף את צ'אבי אלונסו הפצוע. שתי דקות הספיקו לטורס לבשל לסטיבן ג'רארד את הראשון, שהיווה תרופת הרגעה נהדרת לאדומים לקראת ההמשך. בדקה ה-37 קיבל ליברפול כדור עונשין מ-11 מטרים, לאחר שיוסי בניון שלח את טורס שהוכשל על ידי לואיס בואה מורטה. הבעיטה של ג'רארד נעצרה אצל רוברט גרין, אך הקפטן עט על הריבאונד והשלים צמד. שחקני ווסטהאם טענו שהיו צריכים לקבל כדור חופשי לזכותם לפני כן, ומחו בתוקף על השער השני.

בניון, שהוחלף על ידי אנדראה דוסנה בדקה ה-82, יכול היה לכבוש את השלישי של ליברפול לרשת קבוצתו לשעבר, אך החמיץ מעמדה קורצת בדקה ה-51. ווסטהאם התקשתה לפתח משחק ולא הרבתה לסכן את שערו של פפה ריינה. בדקה ה-84 נגח ריאן באבל לגופו של גרין, ואת הריבאונד המשיך פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. כעת ליברפול מקדימה את יונייטד בזכות הפרש שערים עדיף, אך לשדים האדומים יש שני משחקים פחות (מחר תפגוש את סיטי בדרבי, וברביעי את וויגאן).

אברטון - טוטנהאם 0:0

הראש של אברטון עמוק בתוך גמר הגביע האנגלי, ואחרי שהקבוצה כבר הבטיחה את השתתפותה בליגה האירופית, שתחליף את גביע אופ"א, היא שמרה את הרגליים למשחק החשוב. אבל נראה שגם התרנגולים לא ממש התאמצו במשחק כדי להשיג ניצחון.

בלקבורן - פורטסמות 0:2

הרוברס אירחו באיווד פארק את פומפי, והניצחון החשוב שקצרו כנראה משאיר אותם עונה נוספת בפרמיירליג. אחרי 31 דקות של משחק מורטן גאמסט פדרסן העלה את המקומיים ליתרון, כאשר בני מקארתי הכפיל את היתרון בדקה ה-58. בלקבורן עם 40 נקודות, מספר הזהב, שיכול להבטיח הישארות, פורטסמות עם 38 והיא עדיין לר הבטיחה הישארותה בליגה.

בולטון - סנדרלנד 0:0

ההפסד של סנדרלנד במחזור הקודם סיבך אותה, ואחרי התיקו היא עדיין בסכנת ירידה, בוודאי לאור העובדה שהיא תפגוש את צ'לסי במחזור הסיום של העונה. תמיר כהן פתח במדי הוונדררס והוחלף אחרי 45 דקות של משחק על ידי מארק דייויס. בולטון עם 40 נקודות וקרובה מאוד להישאר, לסנדרלנד רק 36.

שאר המשחקים

פולהאם - אסטון וילה 1:3

הקוטג'רס ממשיכים בתקופה הנפלאה שלהם, לעומת העדין הנורא של אסטון וילה, שפתחה מצוין את העונה אבל מדרדרת עוד ועוד. פולהאם עלתה ליתרון כבר אחרי שש דקות מפנדל של דני מרפי. שמונה דקות אחר כך השווה אשלי יאנג. דקה אחרי פתיחת המחצית השנייה דיומנסי קאמרה החזיר את היתרון לפולהאם, קמארה אף כבש את השער השלישי של פולהאם והשני שלו בדקה ה-60.

ווסט ברומיץ' - וויגאן 1:3

האורחים כבר הבטיחו את ההשארות בליגה, והם הגיעו למשחק בחוץ בלי יותר מדי חשק. ווסט ברומיץ', למרות הניצחון, השמיני העונה בסך הכול, תרד ליגה, אבל לפחות היא יכולה להתנחם בניצחון. בכל זאת היא שומרת על סוג של סיכוי קלוש לאחר הניצחון. מארק-אנטוואן פורצ'ון (8, 73) וכריס בראנט (59) כבשו למקומיים, הוגו רודז'גה איזן (17) זמנית לוויגאן.

האל סיטי - סטוק סיטי 2:1

המקומים פתחו את העונה בצורה נפלאה, ובקבוצה הקטנה חשבו עוד להפתיע את אנגליה ואת אירופה, אבל מאז הבאזז הגדול סביבם הם רק הדרדרו, ועם ההפסד הביתי לסטוק סיטי, הם עוד יכולים לרדת מתחת לקו האדום, אם המשחק בין ניוקאסל ומידלסברו לא יסתיים בתיקו. אחרי עונה אחת בפרמייליג האל צריכה להתחיל לקוות לסוג של נס כדי להישאר עונה נוספת. ריקרדו פולר העלה את האורחים ליתרון ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה. ליאם לורנס הרשית את השני (73). אנדי דוסון רק צימק (90).

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ברנלי ניצחה בחצי גמר הפלייאוף

ברנלי עשתה צעד חשוב לקראת גמר הפלייאוף על העלייה לפרמיירליג לאחר ניצחון ביתי 0:1 על רדינג. הקשר הוותיק גרהאם אלכסנדר (37) דייק מהנקודה הלבנה והכריע את ההתמודדות בדקה ה-84. אנדרו ביקי, הבלם הקמרוני של רדינג, הורחק בתוספת הזמן. ברנלי תנסה לשמור על היתרון בגומלין ביום שלישי, ולהשאיר את החלום לחזור לליגה הבכירה לראשונה מאז 1976, בחיים.

שוויון 1:1 נרשם בתום משחק חצי הגמר הראשון בין פרסטון לשפילד יונייטד, בפלייאוף הצ'מפיונשיפ. שפילד פתחה מצוין עם הזדמנות של ג'יימי וורד בדקה ה-4, אבל שוער פרסטון, אנדי לונרגן הציל. בדקה ה-20 פרסטון עלתה ל-0:1 משער של בלמה סט לדגר, שדחק פנימה כדור שהגיע אליו מבעיטה חופשית. שחקני יונייטד מחו וטענו כי השער הובקע מעמדת נבדל, אך לא היה ממש בטענתם. פרסטון הייתה יכולה להכפיל את יתרונה בהמשך, אך כדור הנגיחה של יון פרקין פגע במשקוף. שפילד כבשה שער חוץ עם תחילת המחצית השנייה כשבריאן הווארד כבש בבעיטת יעף מ-8 מטרים וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully