וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא דרבי ראשל"צי אמיתי

מכבי הביסה את הפועל 22:31 במשחק שפתח את סדרת גמר הפלייאוף בכדוריד. המשחק השני יתקיים ביום שלישי הקרוב

סדרת גמר הפלייאוף בכדוריד יצאה הערב (שישי) לדרך באולמה של מכבי ראשון לציון, שעלתה ליתרון 0:1 אחרי ניצחון משכנע 22:31 על יריבתה העירונית. מדובר בסדרה של הטוב מחמישה משחקים, ואם להסתכל על השנים האחרונות - עם משמעות גדולה מאוד לקבוצות הביתיות. נתון נוסף שחשוב לזכור הוא המשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף של השנה שעברה, בו הפסידה הפועל במשחק הראשון בהפרש של 10 שערים, ובסופו של דבר זכתה בתואר.

קבוצתו של גלעד מאור שלטה במשחק לכל אורכו, למרות קאמבק קטן של האדומים במחצית הראשונה. הפועל השוותה ל-8:8, אבל מכבי הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון ולרדת להפסקה כשהיא מובילה 11:12. המחצית השניה כבר הייתה חד-צדדית לחלוטין ואחרי 12 דקות הצהובים כבר פתחו יתרון של חמישה שערים. מודי סורדו נכנס לשער של מכבי והפגין יכולת מעולה, כשבמקביל שחקני ההתקפה של האורחים לא מצאו את השער, פרט לאייל שור. היתרון של מכבי רק החל וצמח בעיקר בזכות גל אברהם ויוהאן רושקה, שסיימו עם שבעה שערים כל אחד. אברהם סגר עניין 10 דקות לסיום כשהעלה את מכבי ליתרון 18:25, וגרם ליריביו לחשוב מאותו רגע על המשחק הבא בסדרה. אייל שור כבש חמישה שערים למפסידים.


מאמן מכבי ראשון לציון גלעד מאור אמר בסיום המשחק: "ההפרש לא משנה לי. הפועל הייתה אלופה שנה שעברה וזה מה שחשוב. זאת סדרה ועכשיו היא מתחילה, חשוב להפגין בה שליטה. ביום שלישי יהיה משחק חדש ואנחנו יודעים מה הכוח של הפועל. אנחנו מפוקסים וחדים, וזו המטרה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully