וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאגו: "כל עוד יש סיכוי, ריאל תמשיך להילחם"

פרננדו גאגו מריאל מדריד מעדיף לשמור על אמונה לקראת משחק החוץ נגד ולנסיה (שבת, 23:00, ספורט 5). ברצלונה תחזיק אצבעות למארחים

ארבעה מחזורים נותרו עד לסיום הליגה בספרד, אבל בברצלונה יש כאלה שמאמינים שקבוצת הכוכבים של מסי ואינייסטה תחגוג את האליפות כבר ביום ראשון הקרוב. כדי שזה יקרה, ריאל מדריד צריכה להפסיד לולנסיה בשבת, וברצלונה תצטרך לנצח בבית את ויאריאל ביום ראשון.

במשחק נוסף שיתקיים בשבת תנסה סביליה להתאושש מתקופה רעה ולהבטיח כמעט סופית את המקום בליגת האלופות במשחק ביתי נגד מאיורקה. משחק נוסף יפגיש בין אתלטיק בילבאו ובטיס, שעדיין נמצאת בסכנת ירידה.

ולנסיה - ריאל מדריד (23:00, ספורט 5)

למרות ההתפרקות בשבוע שעבר בנסטיאגו ברנבאו, יש בריאל מדריד כאלה שמעדיפים לדבר על הסיכויים התאורטיים שנותרו לקבוצה לזכות באליפות. ערב המחזור, הפער בין ריאל מדריד לברצלונה עומד על שבע נקודות, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. במידה וריאל תפסיד במשחק הזה לקבוצה האחרונה שגנבה נקודות לברצלונה, היא תאפשר לקטלאנים לחגוג ביום ראשון אליפות, אם אלה ינצחו את ויאריאל בקאמפ-נואו.

פרננדו גאגו אמר לקראת המשחק במסטאייה: "אנחנו עדיין צריכים לשחק במשחקים שנותרו, הם חשובים מאוד. המשחק בשבת היה מכוער וסיבך את מצבנו, אבל מבחינה מתמטית, כל עוד יש לנו סיכוי אנחנו חייבים להילחם. ברצלונה עוד יכולה לאבד נקודות".

בניגוד לריאל מדריד, המאבק של ולנסיה הוא יותר ריאלי מאחר והקבוצה נלחמת מול שלוש קבוצות אחרות על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. "יהיה קשה מאוד נגדם כי הם כמעט וניצחו את ברצלונה" , הוסיף גאגו. מצד שני, צריך לזכור את הריצה המרשימה של ריאל מדריד עד להפסד באל קלאסיקו, בה היא השיגה 52 נקודות מ-54 אפשריות. ההתחלה של אותה ריצה הייתה בניצחון 0:1 על ולנסיה במה שהיה משחק הליגה הראשון של חואנדה ראמוס.

סביליה - מאיורקה (21:00, 5+ לייב)

סביליה הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה בחודש אפריל, אבל היא עדיין מדורגת במקום השלישי שמוביל לליגת האלופות, וניצחון במשחק הזה יקרב אותה מאוד לשם, כאשר ערב המחזור היא מדורגת שלישית ומקדימה בחמש נקודות את המקום החמישי, ממנו מגיעים רק לליגה האירופית. לסביליה נשארו יריבות קלות יחסית (אוסאסונה, לה קורוניה ונומנסיה) בשלושת המחזורים שנותרו אבל אין ספק שהיא תעדיף לנסות ולנצל את ההזדמנות הזאת במשחק ביתי מול קבוצת מרכז טבלה. בכל מקרה, בסביליה מעדיפים לתפוס את המקום השלישי בסיום העונה, כדי לא לשחק במוקדמות ליגת האלופות.

מאיורקה, כמו בעונה שעברה, נמצאת במומנטום מצויין בסיום העונה וניצחה בחמישה משבעת משחקיה האחרונים. בפני הקבוצה עדיין עומדת אופציה להגיע לאירופה בעונה הבאה, דרך משחקי האינטרטוטו, אבל כדי להמשיך ולפנטז על זה, הם חייבים לנצח באנדלוסיה.

אתלטיק בילבאו - בטיס (21:00)

בילבאו במקום ה-11 וסיימה את העונה, בטיס במקום ה-15 ועדיין בסכנת ירידה כשהיא במרחק של שלוש נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully