וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל ר"ג ירון קוריס: "נעשה הכל כדי לשחק במכתש"

ירון קוריס, הבעלים של העולה הטרייה הפועל רמת גן, הבטיח לעשות את מירב המאמצים כדי להישאר בבית. קרלוס צ'קאנה, שכבש צמד בניצחון 1:3 על רמה"ש: "עשיתי הכל באהבה גדולה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

היא לא הייתה בליגה העל 19 שנים, אבל הזכייה בגביע המדינה ב-2003 הזכירה לנו עד כמה מפואר המועדון שנקרא הפועל רמת גן, ואם רק יתאפשר למועדון הזה לארח את משחקיו בעונה הבאה באצטדיון המכתש - נזכה לחגיגת כדורגל אמיתית בעונת 2009/10.

"קודם נעכל מה קרה"

ובכל זאת, השמפניות נפתחו, האוהדים פרצו לכר הדשא, איזור צומת עלית פקוק ורועש במיוחד עם כניסת השבת ורק אדם אחד בשם יובל נעים שומר על רוגע ואחרי כמה נשיקות וחיבוקים מתחיל להילחץ - לקראת העונה הבאה.

"נשב יום או יומיים ואחרי שנעכל את מה שעשינו כאן נתחיל במשימה החשובה ביותר והיא להכין את הקבוצה לעונה הבאה", אמר מאמנה של הפועל רמת גן. "אנחנו צריכים לבנות קבוצה לליגת העל וזה הולך להיות קשה מאוד, אני מקווה שנצליח עם הזרים ושחקני הרכש". על ההרגשה הכללית שלו אמר נעים: "זה רגע מאוד מרגש, ויחד עם הרבה אנשים מאמינים החזרנו את הקבוצה לליגה הראשונה אחרי 20 שנה".

קובי חסן, אחד מכוכביה של הפועל רמת גן בשנים האחרונות, עדיין לא סגור על עתידו האישי בקבוצה, אבל לא הסתיר את התרגשותו: "זה ענק, חזרנו מ-1:0 ועשינו באמת דבר גדול שיירשם בהיסטוריה של הפועל רמת גן. עשינו מה שהרבה קבוצות רצו לעשות בבית ולא הצליחו. יש לנו יושב ראש משוגע שאמר לפני כמה שנים שהוא יחזיר את רמת גן לטופ של הכדורגל הישראלי. כולם הרימו גבה ואנחנו שמחים שאנחנו השחקנים חלק מהדבר הזה. היו לנו הרבה רגעים קשים השנה, אבל המשחק הזה מראה על הכל. אני שמח שהיום זה נגמר".

"הפועל רמת גן תהיה בעונה הבאה קבוצה לגיטימית בליגת העל"

קרלוס צ'קאנה, שחזר באמצע העונה לקבוצה שכל כך עזרה לו בחייו האישיים (טיפול צמוד לבנו שחלה בסרטן), נראה נרגש מתמיד בעקבות הצמד שכבש במשחק: "אין לי מילים כי הגענו לליגת העל ולקחנו את הנקודות החשובות. אני מאוד שמח בשביל הקהל ובשביל ירון קוריס. זה נעים לי מאוד. זה הבית שלי וזה בתוך הלב שלי, כל מה שאני עושה פה זה מאהבה למועדון ולירון קוריס וניר ארקין. אני הייתי רוצה להמשיך בקבוצה בעונה הבאה".

הבעלים ירון קוריס התייחס לאצטדיון המכתש, שנכון להיום לא מאושר על ידי ההתאחדות לכדורגל לאירוח משחקים בליגת העל: "אני אופטימי מטבעי ואעשה כל שביכולתי כדי שנשחק בליגת העל רק במכתש. אני אשב עם הספונסר והמאמן, והמשימה הראשונה שלנו היא לפעול כדי לשחק במכתש. הפועל רמת גן תהיה בעונה הבאה קבוצה לגיטימית בליגת העל ונסיים במקום מכובד. אם נדורג 5-8 אני אהיה מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully