וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-אשדוד: השחקנים עם הראש בפגרת הקיץ

הנהלות שתי הקבוצות לא מרוצות מהיכולות של השחקנים בשבועות האחרונים, אצל המלאבסים בקושי מדברים איתם, אבל רוצים מקום שישי

במכבי פתח תקוה שוב משדרים לחץ. המאמן רוני לוי ערך היום (שישי) אימון קצר מהרגיל שארך פחות משעה, לא שוחח עם השחקנים ונראה כי בשבוע האחרון ההנהלה והצוות המקצועי שומרים על ריחוק מסוים מהם. הפעם היחידה שלוי דיבר היה כשהקרין קטעי וידאו מהמשחק האחרון נגד אשדוד, לקראת המשחק בין שתי הקבוצות בשבת (19:00).

באסיפה שנערכה בתחילת השבוע, השמיע הנשיא עמוס לוזון דברים קשים כלפי שחקניו כשאמר להם: "אנחנו נגעלים לראות אתכם. אני במקומכם הייתי קובר את הראש באדמה". היום הגיע היו"ר משה זוארץ לאימון אך לא שוחח עם השחקנים.

לוי גם החליט לחזור לשיטה הישנה בה נהג כשהגיע לקבוצה: לא לתרגל הרכבים באימון המסכם. מהאימון היום היה קשה לדעת מי יפתח בהרכב ואולי רק העובדה שסירמאנה דמבלה ופבלו בסטיאניני שוחררו, הקלה מעט על הבחירה של המאמן. ההיעדרות של קובי גנון תגרום ללוי לבצע שינוי, כשנאור פסר יעבור מעמדת המגן הימני לשמאלי ואסימעיל עאמר יחזור לעמדה הטבעית שלו. לוי מתלבט בין אורי לוזון וסולי צמח בקישור האחורי. לירן כהן עשוי לחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה בהם ישב על הספסל או ביציע, ולפתוח על חשבון טל בן חיים. אם יוחלט לפתוח בכל זאת עם בן חיים, עומר דמארי יירד לספסל.

פתח תקוה מגיעה למשחק הזה לאחר שהשיגה נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים. במפגש הקודם בפתח תקוה ניצחה אשדוד בתוצאה 2:3, משחק שעורר כעס רב מצד האוהדים ואנשי הקבוצה. במועדון מקווים ששחקני הקבוצה קלטו את המסר לפיו לא ישולמו להם משכורות אם לא יסיימו במקום השישי.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, נאור פסר; אורי לוזון (סולי צמח), עומר בוקסנבוים, לירן כהן, דני פרדה; ליאור אסולין, עומר דמארי.

יוסי מזרחי: "בואו נעשה סיום טוב לעונה הזו"

מ.ס אשדוד תגיע מחר למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה כאשר בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה, המאזן העגום שלה עומד על חמישה הפסדים ותוצאת תיקו אחת, נקודה אחת מ-18 אפשריות ולאחר שהיא כובשת רק שער אחד בחמשת המשחקים האחרונים. התבוסה 3:0 לבני יהודה בשבוע שעבר גרמה למאמן יוסי מזרחי לאפסן את התוכניות הנוגעות להצערת הקבוצה, וכבר מחר אמורים האשדודים להתייצב למשחק בהרכב החזק העומד לרשותו של המאמן.

מזרחי ייחסר את החלוץ עידן שריקי, שסיים את העונה בגלל שבר בידו, את הקשר קובי דג'אני שעבר השבוע ניתוח במיניסקוס, וגם את הבלם מתן אוחיון הפצוע בקרסולו. הבלם כריסטיאן גונזאלס חוזר להרכב אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה וגם הקשר דוד רביבו שלא פתח בשבוע שעבר, יפתח הפעם בהרכב.

"אני לא יודע אם מישהו שם לב לנתון המזעזע הזה, אבל בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלנו, כבשנו שער בודד", אמר היום מזרחי לשחקניו באסיפה לקראת המשחק. "וזה עוד בקבוצה שעליה אמרו כל העונה שמשחקת את הכדורגל היפה ביותר והאטרקטיבי ביותר ותמיד עם שערים רבים", הוסיף המאמן. "נותרו לנו ארבעה מחזורים, בואו נחשוב שמדובר בליגה של ארבעה משחקים, ונעשה סיום טוב לעונה כדי לתפוס את המקום השישי שיהווה מבחינתנו הישג. סיום כזה יעשה טוב לכולם, כי יש כאן שחקנים שעתידם לא מובטח והם יכולים לשנות את כל הראייה כלפיהם במשחקים שנותרו. אל תשכחו שבכדורגל תמיד רואים וזוכרים את הסוף".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן (לובומיר קוביצה), כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון, אדיר טובול, יוסי אופיר, לובומיר קוביצה, דוד רביבו, ברוך דגו (משה אוחיון), עידן שדה, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully