וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ראשון לציון ומרמורק עלו לליגה הלאומית

אום אל פאחם הגיעה עם 8 שחקנים בלבד, השופט הפסיק את המשחק ב-0:5 וקבע שראשון בלאומית. מרמורק הצטרפה אליה אחרי ניצחון על בת ים

תקרית מביכה העיבה היום (שישי) על העפלתה של הפועל ראשון לציון לליגה הלאומית. הפועל אום אל פאחם הגיעה היום בצהריים למגרש בראשון לציון עם סגל של שמונה שחקנים בלבד, וזאת בעקבות מצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה, ובעקבות סירובם של שחקני אום אל פאחם לשחק כל עוד הם לא מקבלים משכורות או את החובות המגיעים להם. סכסוך מקומי של יו"ר הקבוצה עם חלק מהספונסרים יצר את הבעיה הכלכלית של הקבוצה, שנמצאת על סף פירוק, וכרגע רוב שחקניה נמצאים עמה בבוררות.

בדקה ה-30 של המשחק, במצב של 0:5 להפועל ראשון לציון, החלו להישכב שחקני הקבוצה האורחת על המגרש וטענו כי הם פצועים, ולשופט יוסי כהן לא נותרה ברירה אלא להפסיק את המשחק ולהעניק את הניצחון לראשון לציון, ניצחון שכאמור הבטיח לה את ההעפלה לליגה השנייה.

מי שהצטרפה אליה היום היא הפועל מרמורק, שגברה 0:2 על עירוני בת ים משערים של ארנון תמיר (48) ואלירן שחר (60), ופתחה פער של .

הפועל נצרת עילית, שגברה 1:2 על מכבי כפר קנא אחרי שער בדקה ה-90 של מאור ג'נאח, גם השאיר אותה בתמונת העלייה ללאומית (עלתה למקום השביעי על חשבון יריבתה) וגם מנע משמשון בית"ר ת"א להבטיח את העפלתה.

שמשון/בית"ר ת"א הביסה 0:3 את בני טמרה משערים של שי והבה (37, פנדל), שלומי טולדו (70) ושלומי דהן (75), אבל היא עדיין זקוקה לעוד נקודה אחת כדי להבטיח רשמית את העפלתה.

המדורגת ראשונה, סקציה נס ציונה, כבר עלתה ליגה לפני מספר שבועות והסתפקה הפעם בתיקו 1:1 מול בני ג'דידה. אופיר חמו כבש לזכות המארחת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עוז משה השווה לג'דידה בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully