וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברהם גרנט מועמד לנבחרת פולין

התקשורת בפולין מדווחת כי הישראלי עשוי להחליף את לאו בינהאקר המאכזב. גרנט על דרוגבה: "הוא היה מתוסכל, צריך לעבור הלאה"

התקשורת בפולין מדווחת הבוקר (שישי) כי אברהם גרנט מועמד להחליף את ליאו בנהאקר כמאמן הנבחרת הלאומית. כזכור, לפני זמן מה הודיעה התאחדות הכדורגל בפולין כי מעמדו של בנהאקר יציב, אך דומה כאילו מתחת לפני השטח מחפשת ההתאחדות מחליף אפשרי.

התקשורת הפולנית מציינת כי נשיא ההתאחדות לכדורגל, מיכל ליסטביץ', נפגש עם גרנט והציע לו להתחיל לעבוד בפולין מהקיץ הקרוב, אך הישראלי לא שש לקפוץ על ההצעה. מאמן הנבחרת הנוכחי והמאכזב, בנהאקר, אמר בתגובה: "מצטער להרוס לכם את היום, אבל אני לא הולך לשום מקום". המאמן ההולנדי הוותיק השיג עד כה 10 נקודות בלבד במוקדמות מונדיאל 2010, כשאת נבחרתו מקדימות בטבלה צפון אירלנד וסלובקיה.

בינתיים, תקשורת זרה אחרת - זו מאנגליה - ממשיכה להתייחס אל גרנט כאל פרשן לענייני צ'לסי. הבוקר, עלה מאמן הכחולים לשעבר לשידור ברדיו ה-BBC, ועמד מאחורי קבוצתו לשעבר ושחקנו, דידייה דרוגבה. "הוא היה מאוד מאוכזב בגלל שלא הצליח לעלות", אמר הישראלי על החלוץ. "כשסופגים בדקה כזאת יש תסכול, אי אפשר לקחת את זה כל כך ברצינות. לשחקני כדורגל יש רגשות, אבל צריכים לעבור הלאה". לגבי טעויות השיפוט הרבות, הוסיף הישראלי: "הגיע לצ'לסי לפחות פנדל אחד, אבל דברים כאלה קורים כשהמשחק כל כך מהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully