וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקוט חתם על חוזה חדש בארסנל

הקיצוני הנפלא של התותחנים האריך את חוזהו במועדון במספר שנים נוספות: "פנטסטי לעבוד עם המאמן הטוב בעולם". ווס בראון גמר את העונה

זה היה באוויר, אך הבוקר (שישי) זה רשמי: הרומן המוצלח בין תיאו וולקוט וארסנל ימשיך גם בשנים הבאות. הקבוצה פרסמה הבוקר הודעה רשמית, שהצהירה כי האריכה את חוזהו של הקשר הנהדר במועדון בחוזה ארוך טווח - ככל הנראה לארבע עונות נוספות. "אני מאושר, פשוט מאושר", אמר וולקוט לאחר החתימה.

"אני מאוד שמח להישאר במועדון. השחקנים, הבוס וכל הצוות המקצועי האמינו בי, וזה נהדר", אמר האנגלי הצעיר, והמשיך להרעיף שבחים על האנשים המקיפים אותו, בפרט אדם אחד ומיוחד. "זה פנטסטי עבורי לעבוד עם המאמן הטוב בעולם ולשחק באצטדיון המדהים הזה. אני פשוט רוצה להמשיך לשחק כדורגל בארסנל, ומצפה להרבה עונות מוצלחות שיגיעו", הוסיף הקיצוני.

למרות הפציעות החוזרות, וולקוט פתח ב-25 משחקים העונה, ואף שיחק שש פעמים בנבחרת האנגלית. מאמנו, ארסן ונגר, שמח לא פחות מהמשך הקשר. "אנחנו מאושרים שתיאו קשר את העתיד שלו למועדון. הוא שחקן אינטלגנטי עם יכולת ומהירות מדהימה שהתפתח היטב העונה", אמר הצרפתי. "יש לו פוטנציאל ענק לשנים הבאות, וכולנו מחכים לראות אותו משתפר עוד יותר, תוך שהוא לובש את חולצת ארסנל".

ווס בראון גמר את העונה

השבוע האחרון היה בעיקר מלא שמחה למנצ'סטר יונייטד: הקבוצה עשתה צעד משמעותי נוסף בדרך להבטחת האליפות באנגליה ואם זה לא מספיק, אף העפילה לגמר ליגת האלופות. אלא שהבוקר (שישי), קיבלו השדים האדומים חדשות רעות לשם שינוי, בדמות ההודעה כי בלם הקבוצה, ווס בראון, לא ישוב למגרשים העונה.

בראון, שסבל מפציעות רבות ברגלו לכל אורך העונה, ערך את ההופעה האחרונה שלו בהרכב האדומים אי שם בחודש ינואר, והבוקר התברר כי הוא לא יוכל לשוב למגרשים לארבעת משחקי הליגה שנותרו, ולגמר ליגת האלופות הנכסף. מאמן הקבוצה, אלכס פרגוסון, תכנן לשתף את בראון במשחק הליגה האחרון נגד מידלסבורו, על מנת להחזיר לכושר משחק לקראת היישורת האחרונה, אלא שזה ספג פציעה נוספת במהלך אחד האימונים, ואל העונה הנוכחית הוא כבר לא ישוב.

"זו לא פציעה חמורה, אך העובדה שהוא לא ישחק יותר העונה קשה לו", אמר מאמן האדומים, אלכס פרגוסון. "מצד שני, קיבלנו חזרה את גארי נוויל, כך שמצבנו לא כל כך רע". ללא בראון, פרגי ינסה להסתמך על ג'ון אושיי, רפאל ונוויל שיתפקדו בהצלחה במשחקים החשובים שנותרו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully