וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "רציתי שברצלונה תעלה לגמר"

והפעם מדובר דווקא בסרחיו ראמוס, מגן ריאל מדריד: "העדפתי לראות אותם בגמר על חשבון קבוצה אנגלית". מסי: "זה הגמר לו כולם קיוו"

במידה מסוימת, הדבר הכי גרוע שהיה יכול לקרות לריאל מדריד אחרי התבוסה המשפילה 6:2 בסופר קלאסיקו נגד ברצלונה, היה לראות את אותה קבוצה גדולה פתאום משחקת כמו חבורה של בני אנוש - ובני אנוש שלא ממש מגיעים למצבי הבקעה. זה פחות או יותר מה שקרה במשחק נגד צ'לסי, שבסופו אמנם העפילו הקטאלונים לגמר הצ'מפיונס, אך רק בזכות אותו שער ענק של אנדרס אינייסטה. במשך תשעים ושתים דקות, הראו הכחולים את אותם הדברים שחסרו לריאל באותו משחק נוראי: הקרבה, התמדה, הגנה.

ואם בהגנה עסקינן, לכוכב הבלאנקוס, סרחיו ראמוס, יש עדיין מה להגיד בנוגע לאותו ערב קשה. "ברצלונה הציגה את הכדורגל הטוב ביותר שלה בברנבאו", אמר היום (שישי) ראמוס בטורניר גולף בו השתתף למטרות צדקה. "הם בהחלט היו טובים מאיתנו, אבל אין לנו שום דבר לעשות מלבד לנסות להשתפר. נצטרך להסתכל אחורה על כל העונה שהיתה לנו - לא רק על המשחק נגד ברצלונה". המגן התייחס לטענות שהופנו נגדו אישית, והוסיף: "התקשורת מבקרת אותי רק בגלל שהיא יודעת שאני מסוגל ליכולת טובה יותר, ואני מאמין שזה דבר טוב, אבל אין מה להפנות האשמות כשכל הקבוצה משחקת כמו שהיא שיחקה. עדיין נשארו ארבעה משחקים, ואנחנו חייבים לסיים כמו שצריך כדי לא להישאר עם טעם חמוץ בפה".

ראמוס נשאל בעד מי היה במפגש של הקטאלונים עם צ'לסי בחצי גמר האלופות, והשיב תשובה מפתיעה משהו: "אני קודם כל ספרדי, כך שכמובן שהעדפתי לראות את ברצלונה בגמר על חשבון כל קבוצה אנגלית". באשר לחברו הטוב וגיבור החודש האחרון, אנדרס אינייסטה, אמר המגן הצעיר: "אני מאושר בשבילו, הוא חבר טוב שלי מהנבחרת. נהדר לראות שחקן מאקדמיית נוער של קבוצה משחק תפקיד כל כך חשוב עבור קבוצה כל כך גדולה". ריאל מדריד תפגוש ביום שבת את, והפסד נוסף יחסל ככל הנראה באופן מעשי את חלום האליפות הנגוז.

מסי: "מנצ'סטר וברצלונה הטובות בעולם כרגע"

עבור ברצלונה עצמה, הרי שהחודש הקרוב הולך להיות אחד המשמעותיים בהיסטוריה של המועדון. בשביל החודש הזה עבדו בקבוצה במשך עונה שלמה: על פתיחת הפער בליגה, על ההעפלה לגמר ליגת האלופות, ועל ההעפלה לגמר הקופה דל ריי, שייערך ב-15 במאי נגד אתלטיק בילבאו. תיאורטית, ברצלונה יכולה לסיים את העונה הנוכחית עם שלושה תארים, ותיאורטית היא גם יכולה לסיים אותה ללא אף אחד. האמת, כפי שנדמה, נמצאת אי שם באמצע - הרי את הליגה כנראה כבר לא תפסיד, ובאשר לשני הגמרים, יהיה זה כל משחק לגופו, כפי שיודע גם כוכב הקבוצה, לאו מסי.

"אנחנו צעד אחד מלזכות בכל שלושת המפעלים, כרגע ברור לגמרי שזו מטרה מאוד אפשרית", אמר הארגנטינאי הנהדר, שהיה בינוני בחצי הגמר ההיסטורי נגד צ'לסי מוקדם יותר השבוע. "היה קשה, סבלנו המון, אבל אני מאמין שהגיע לנו לעלות לגמר - לא ויתרנו עד השניה האחרונה", אמר מסי בהתייחסו למשחק הנהדר.

"זה היה ערב מופלא לאוהדים שלנו, והיה תענוג לראות שמחה כל כך גדולה". מסי התפנה גם לחשוב קדימה, אל הגמר הנכסף, ב-27 במאי ברומא, והוסיף: "כרגע, מנצ'סטר יונייטד וברצלונה הן שתי הקבוצות הטובות בעולם. זה הגמר לו כולם קיוו, ואני מאמין שנראה משחק מאוד יפה", אמר המאסטרו את שכולנו חושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully