וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אינדונזיה תארח את מונדיאל 2022?

למרות שמדורגת במקום ה-138 בדירוג פיפ"א, הגישה הנבחרת בקשה רשמית: "יש לנו 12 שנה להשתפר. אם דרום אפריקה, למה לא אנחנו?"

הבדיחה החוזרת בארץ הקודש טוענת כי הדרך היחידה בה נגיע למונדיאל כלשהו, היא אם נארח אותו. ייתכן וגם באינדונזיה שמעו את ההלצה, והחליטו לבדוק האם היא יכולה להפוך למציאות. הבוקר (שישי), אישר מזכיר התאחדות הכדורגל האינדונזית כי מדינתו הגישה בקשה לארח את מונדיאל 2022. "זו לא בדיחה, אנחנו מתכננים את זה המון זמן. זו הצעה רצינית", אמר נוגרהא בסואס, "כולם משוגעים כאן על כדורגל. אנשים באים לכל המשחקים, ונעשה כל מה שאנחנו צריכים כדי לארח את הטורניר".

אינדונזיה היתה אחת מארבע נבחרות שאירחו את את אליפות אסיה ב-2007, וכעת מאמינים במדינה בת 237 מיליון התושבים כי הם יכולים לעבור לליגה של הגדולים. עבור הנבחרת עצמה, מדובר יהיה ברגע גדול. האינדונזים מדורגים כעת 138 בדירוג פיפ"א, וגם בסואס יודע כי עם ובלי קשר לאירוח אפשרי של המשחקים, לנבחרת שלו יש עוד הרבה עבודה. "לנבחרת שלנו חסרה משמעת, אנחנו חייבים להשתפר באופן בסיסי ולהיות אחת מהנבחרות הטובות באסיה. יש לנו 12 שנה לעשות זאת".

התחרות, כמובן, לא תהיה פשוטה לאינדונזים החביבים. בין הנבחרות שהציעו לארח את מונדיאל 2018 ו-2022 נמצאות גם אוסטרליה, אנגליה, יפן, מקסיקו, רוסיה, ארצות הברית, דרום קוריאה וקטאר. אבל עבור בסאוס, למדינה שלו מגיע לא פחות מכל אחת מאלה. "אם דרום אפריקה יכולה לארח מונדיאל, למה לא אנחנו?" הוא שאל ברטוריות, לפני שמיהר להוסיף: "יש לנו את האוכלוסיה החמישית בגודלה בעולם, אהבה גדולה לכדורגל ומדינה יפהפיה - אז למה לא אנחנו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully