וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם זה היה משחק עונה

בית"ר ירושלים כבר איבדה עניין במאבק האליפות, למכבי ת"א לא נותר כבר על מה להילחם פרט לכבוד. לפני המפגש בשבת, קבלו את פינת הסטטיסטיקה

משחק מספר 63: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1.7, 3.1, 3.8

אחרי שכמעט ואיבדה כל עניין בליגה, למכבי תל אביב נותר להילחם רק על הכבוד ולהתחיל בעצם בהכנות הבלתי רשמיות לעונה הבאה. אם יש משהו שיכול לגרום אולי לחיוך קטן אצל האוהדים אז כמובן מדובר בניצחון על בית"ר ירושלים בטדי. האלופה, שככל הנראה נאלצת לוותר על התואר, מבינה שהקרב שלה עכשיו הוא על המיקום למרות שהיא לא תשחק בעונה הבאה באירופה, וכדי לא להידרדר למקום הרביעי, היא כמובן חייבת לנצח.

מאזנים – בית"ר ירושלים מדורגת שלישית עם 50 נקודות לאחר שהיא ניצחה ב-14 משחקים, סיימה 11 פעמים בתיקו והפסידה בארבעה משחקים; מכבי תל אביב נמצאת במקום השישי עם 35 נקודות לאחר שניצחה בשמונה משחקים בלבד, סיימה גם כן 11 פעמים בתיקו והפסידה בעשרה משחקים.

בית/ חוץ – לבית"ר יש יתרון במשחקי הבית לעומת משחקי החוץ, אך הוא לא כל כך בולט כפי שאפשר היה לחשוב. אלא שרק הפסד אחד מבין הארבעה שספגה האלופה היה בטדי, ועל כן נראה שבכל זאת הביתיות עושה משהו לקבוצה. במכבי תל אביב הנקודות מגיעות בעיקר ממשחקי החוץ. שישה מתוך שמונת הניצחונות של הצהובים הושגו מחוץ לבית והם אף הבקיעו יותר שערים שם.

ממוצעי כיבושים – בית"ר ירושלים כובשת בממוצע 1.41 שערים למשחק וסופגת 0.86. מכבי תל אביב כובשת בממוצע 1.03 שערים למשחק וסופגת 1.1.

מומנטום – בית"ר ירושלים מגיעה להתמודדו לאחר שבמחזור האחרון היא סיימה ב-0:0 מאכזב נגד הפועל פתח תקוה. עוד קודם לכן היא ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד, גברה 1:2 על הפועל כפר סבא ברבע גמר הגביע, ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה, סיימה ב-2:2 עם בני יהודה, הביסה 0:4 את הכח עמידר רמת גן ונוצחה 1:0 בקופסא על ידי מכבי נתניה; מכבי תל אביב מגיעה לאחר הפסד בבלומפילד 1:0 למכבי נתניה, כשקודם לכן היא סיימה ב-1:1 נגד הפועל תל אביב ומכבי חיפה, היא הביסה 0:3 את בני סנכין, ניצחה 2:3 את הפועל קרית שמונה, סיימה ב-1:1 נגד הכח וניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה.

כובשי שערים – כובש השערים המצטיין בבית"ר ירושלים הוא ברק יצחקי עם 13 כיבושים. אחרי עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן, שכבשו כל אחד שישה שערים. טוטו תמוז רביעי עם ארבעה שערים, כריסטיאן אלברז חמישי עם שלושה. במכבי תל אביב הכובש המצטיין הוא מאור בוזגלו עם שבעה שערים, אחריו נמצא איליה יבוריאן עם ארבעה, ליאור ז'אן כבש שלושה, כמו גם שרן ייני ויאניק קמנאן, שכבר עזב.

מפגש אחרון – המפגש האחרון בין שתי הקבוצות נערך בליגה כאשר הן סיימו ב-0:0 ב-6 בדצמבר. מכבי תל אביב החמיצה באותו משחק לא מעט הזדמנויות בעוד בית"ר נראתה רע.

הערכה – אנו מעריכים שלבית"ר יגמר הכוח, בעיקר מהחלטת בין הדין על השארת העונש להוריד נקודה בגין התנהגות אוהדיה. מכבי תל אביב תנצל זאת ותנצח. ההימור: 2, יחס: 3.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully