וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסיים עם טעם טוב

ריאל מדריד תנסה להתאושש מהטראומה בשבת האחרונה ותפגוש את ולנסיה. נתניה תנסה להמשיך במומנטום מול קרית שמונה. המלצות סוף השבוע

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 18.27 (10 ש"ח יניבו 183 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל רמת גן - עירוני רמת השרון. כששני כרטיסים לליגת העל נותרו פתוחים, בהפועל רמת גן מבינים שזה הצ'אנס שלהם לעשות עוד צעד לקראת ההעפלה. האורדונים, שמקדימים בעשר נקודות את המקום השישי, ינסו להשיג ניצחון שלישי ברציפות אחרי הניצחונות על הפועל כפר סבא והפועל ירושלים. למרות זאת, נראה שההתמודדות תסתיים בתיקו. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 34: גלזגו ריינג'רס - סלטיק. כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה, שתי הסקוטיות שמובילות את הטבלה נאבקות זו בזו כשנכון לעכשיו סלטיק מקדימה רק בנקודה את יריבתה. סלטיק ניצחה בשני המחזורים האחרונים, אך גם ריינג'רס מגיעה ביכולת שיא לאחר חמישה ניצחונות רצופים. נראה שהביתיות תישמר. ההימור: 1 (2.1)

משחק מספר 42: שטוטגרט - וולפסבורג. אחרי שהתברר שפליקס מגאת לא ימשיך בוולפסבורג בעונה הבאה, צריך לראות כיצד הידיעה הזו תשפיע על הזאבים, שינסו להמשיך ולהדהים את גרמניה גם נגד שטוטגרט. ארבעה מחזורים לסיום וולפסבורג מקדימה בשלוש נקודות את באיירן מינכן, אך שטוטגרט תעצור אותה. ההימור: איקס (2.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 14.43 (10 ש"ח יניבו 144 ש"ח)

משחק מספר 52: מכבי חיפה - הכח עמידר רמת גן. אחרי היכולת המאכזבת באיצטדיון דוחא, בחיפה מבינים שלא יהיו עוד צ'אנסים עד סיום העונה לאבד נקודות אם ברצונם להחזיר לעצמם את האליפות אחרי שנתיים. אלא שהכח, שמתבררת כקבוצה לא רעה בכלל, תנסה לקלקל לירוקים את הנסיונות ותנסה לשפר את מעמדה בטבלה ולהתרחק כמה שיותר מעירוני קרית שמונה. ההימור: איקס (3.85)

משחק מספר 54: מכבי נתניה - הפועל קרית שמונה. נתניה כבר סיימה את העונה, אך למרות זאת דווקא עכשיו היא משיגה תוצאות משביעות רצון. אחת כזו הייתה בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב, ולפני שהיא פוגשת את מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה, היא תנסה להגיע מוכנה ככל האפשר. קרית שמונה כבר איבדה כמעט כל סיכוי להינצל. ההימור: 1 (1.5)

משחק מספר 78: ולנסיה - ריאל מדריד. אחרי שספגה מפלה באל קלאסיקו מול ברצלונה, ריאל מדריד תנסה להתגבר על המבוכה ולפחות לסיים את העונה במקום השני. ריאל של חואנדה ראמוס קבוצה טובה יותר מולנסיה, שעדיין לא ויתרה על המקום השלישי בליגה. נראה שריאל תאסוף כוחות ותסיים עם ניצחון מוראלי חשוב. ההימור: 2 (2.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully