וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני: "מקווה שתהיה המשכיות לקבוצה הזאת"

7.5.2009 / 23:05

מאמן גבעת שמואל, שירדה לליגה הלאומית: "קשה לדעת מה יהיה". קאר: "הכל לא עבד". עופר ברקוביץ': "חבל לי על החבר'ה שם"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפנים אף פעם לא משקרות. גם באולם זיסמן ברמת וגן וגם בזה שבגבעת שמואל נראו הערב (חמישי) פרצופים עצובים במיוחד, שלרוב שמורים לימים קשים בהרבה. זרים ומקומיים, מאמנים ואוהדים, כולם נאבקו לשמור את הדמעות שלהם בפנים, כשעירוני קרית אתא ומ.כ. גבעת שמואל נפרדו מליגת העל וירדו לליגה הלאומית, אחרי שהפסידו הערב הפסדים כואבים במיוחד לעירוני רמת גן ולמכבי ראשון לציון, שמצידן חגגו את הבטחת העונה הבאה בליגת העל.

אהרוני: "מקווה שתהיה המשכיות לקבוצה הזאת"

דווקא הסדרה בין מכבי ראשון לציון למ.כ. גבעת שמואל, שהיתה אמורה להיות צמודה ומרתקת, הסתיימה בטון צורם במיוחד עבור הגבעה. לא מדובר רק בסוויפ של 3:0 בסדרה, והירידה ללאומית. הגבעה הובסה 90:64 אל מול האוהדים הביתיים שלה, והראתה שמקומה אכן לא בליגה הבכירה. מאמן הקבוצה, אורן אהרוני אמר בסיום: "זה מאכזב מאוד. אני חושב שבחלק השני של העונה היינו חייבים להתחזק, ולא יכולנו לעשות את זה, בזמן שהיריבות שלנו עשו את זה. נכנסו לפלייאוף כשהכוכב שלנו עם יד שבורה. היינו רחוקים משחק אחד מהפלייאוף העליון, אבל לא התאמנו את עצמנו לשאר הקבוצות בליגה".

לקראת העונה הבאה: "מוקדם לעשות סיכומים, קשה לדעת מה יהיה. המועדון הזה יקר לי ולדרור כהן העוזר שלי, אני מקווה שתהיה המשכיות לקבוצה הזאת". אחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה, קורי קאר, אמר לאחר הירידה: "הכל לא עבד. לא הגיע כסף, לא הייתה כימיה, וזה לא טוב כי היינו צריכים לשחק ביחד. המשחק שלי סבל מהחוסר קבוצתיות כי אני שחקן קבצותי. עכשיו שזה נגמר צריך להוציא הכל החוצה, זה קורה. נשארתי בישראל כדי לקבל את האזרחות שאני אמור לקבל בקיץ, ורק גבעת שמואל רצו אותי. בגלל זה נשארתי פה".

מנגד, בצד המנצח, אמר מאמן מכבי ראשון לציון, עופר ברקוביץ: "אפשר לשמוח. עשינו דרך מצוינת בחודש האחרון. היום החזקנו את גרייס וקאר על מספרים נמוכים. הקבוצה צברה ביטחון, אני שמח על ההשארות, מכבי ראשון לציון צריכה להיות פקטור משמעותי בליגת העל". על ירידתה של גבעת שמואל אמר המאמן: "לא רציתי לפגוש את הגבעה, כי יש לי סנטימנטים לקבוצה. חבל לי על החבר'ה שם. זה לא אסון, הם כבר ירדו בעבר". לקראת העונה הבאה: "אני בטוח שיהיה בסדר בעונה הבאה. קיבלנו 100 נקודות עד החודש האחרון ועכשיו קיבלנו 60 אז הקבוצה התקדמה".

רכז ראשון לציון, אבי סוכר אמר לאחר הניצחון: "אמרו לי פיינל פור בתחילת העונה, אז הגענו לארבע האחרונות. היו צריכים להגיד 1-4, אז הייתי מבין. יש לי חוזה פה לעוד עונה, ואני מקווה שכולם יפיקו לקחים מהעונה הזאת. נלך, נהנה קצת, ננוח ונחזור בעונה הבאה לקבוצה".

עוד קבוצה שחגגה הישארות בליגה היא עירוני רמת גן, שסגרה סוויפ משלה על עירוני קרית אתא, שירדה ללאומית. רמת גן עשתה זאת בסטייל גם במשחק השלישי, עם ניצחון 87:100, ומאמנה, עמיר עוזי, אמר לאחר הניצחון: "אני חושב שבסך הכל אני יכול להגדיר את העונה הזאת מאז שאני הגעתי כהצלחה למרות הכל, ולמרות שלא נכנסנו לפלייאוף עליון. מאז שאני הגעתי לקבוצה, התייצבנו ושיחקנו כדורסל טוב. אין ספק שסיימנו את העונה הסדירה לא טוב, אבל זה חלק ממשחק הכדורסל".

עוזי ניסה להסביר את הסיבות שהובילו את קבוצתו אל הפלייאוף התחתון: "הפסדנו למכבי תל אביב, בני השרון, אשקלון וראשון לציון שהן קבוצות שאנחנו לא יותר טובים מהם לא מבחינת הסגל ולא תקציבית. אין ספק שיש תחושת החמצה גדולה. אני יכול להגדיר את העונה הזאת כהצלחה בסופו של דבר. אני מאוד אשמח להשאר ברמת גן, זה שנה שלישית מלאה שלי במערכת, אני מאוד קשור לאנשים. אני אוהב את רמת גן. אני מאוד אשמח ורוצה להשאר, אבל זה לא תלוי בי. בשביל זה בעל הדעה שהוא בעל המאה צריך להחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully