וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "הסלטיקס עשו מה שהם רצו"

מאמן המג'יק הפסיד לאלופה והחמיא להאוס: "ערב קליעה בלתי יאמן". ארטסט: "אמרתי לקובי 'נתת מכה לאדם הלא נכון, אני רון ארטסט'"

אז קווין גארנט בחוץ ופול פירס וריי אלן לא תמיד פוגעים, אבל מי שניצחו הלילה (בין רביע לחמישי) את המשחק של בוסטון נגד אורלנדו היו רייג'ון רונדו ואדי האוס, שחיסלו את המג'יק מהקו האחורי והביאו ל-94:112 ול-1:1 בסדרה.

רונדו קלע 15 נקודות, חילק 18 אסיסטים והוריד 11 ריבאונדים, האוס קלע 31 וסטן ואן גנדי התייחס לתצוגת הקליעה של האחרון. "כבר ראיתי ערבי קליעה גדולים בקריירה שלי, אבל זה היה פשוט בלתי יאמן", אמר על 11 מ-14 מהשדה ו-4 מ-4 מהשלוש של האוס, "הם עשו מה שהם רצו, הם רק הריצו אותנו ואנחנו לא התמודדנו עם זה".

"התחלתי את המשחק הראשון בלי מרץ ובלי מספיק תשוקה לנצח וזה לעולם לא יקרה שוב", אמר רונדו ודוק ריברס התייחס לכך שהמשחק הבא ייערך בפלורידה: "הם קיבלו מה שהם רצו: ניצחון בבוסטון. עכשיו יתרון הביתיות בידיים שלהם".

ארטסט כועס

קבוצה נוספת שהופתעה בביתה במשחק הראשון והלילה הישוותה את הסדרה שלה ל-1:1 היא לוס אנג'לס לייקרס, שגברה על יוסטון 98:111 ותנסה להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות עם ניצחון בטקסס.

"זה היה משחק פיזי טוב. האינטנסיביות הייתה גדולה כי הרבה מונח על הכף", אמר בסיום קובי בריאנט, שקלע 40 נקודות. הכוכב הגדול התייחס גם לכך שהמשחק הלילה היה חם ביותר ומהלך בו הוא ורון ארטסט נטלו חלק, הסתיים בהרחקתו של האחרון: "אנחנו משחקים כדורסל ויש מגע. אם אתה משחק חזק, ישחקו חזק נגדך".

ארטסט עצמו סיפר על העימות עם השופטים ועם קובי: "ידעתי שאספוג עבירה טכנית, הנקודה הייתה להבהיר לשופטים שגם אני חטפתי מרפק לגרון. הלכתי אליו בלי אגרופים ובלי דחיפות, רק אמרתי לו 'נתת מכה לאדם הלא נכון. אתה לא יודע שנתת מכה לרון ארטסט?' זה לא נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully