וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד נגד שירר? בניוקאסל מכחישים

סטיב הארפר טוען שהשחקנים לא פנו נגד מאמנם ומחמיא למאמן, דאף מוסיף: "הוא היחיד שיכול להציל אותנו". ג'רארד: "מאמין שנזכה באליפות"

שוערה הוותיק של ניוקאסל, סטיב הארפר, דוחה טענות על מרד של שחקני הקבוצה כנגד מאמנה החדש, אלן שירר. באנגליה נשמעו לאחרונה דיבורים על כך שחלק משחקני ניוקאסל לא ממש התרשמו מיכולות האימון של שירר, שמונה למאמן לפני מספר שבועות במטרה להציל את הקבוצה מירידה, אבל השיג שתי נקודות מ-15 אפשריות.

הארפר, ששיחק שנים ארוכות עם שירר, יצא להגנתו של המאמן, הכחיש את הטענות וטען בפני ה"גרדיאן": "אלן היה מאוד חיובי ומאז שהוא הגיע המוראל הרבה יותר גבוה למרות שהתוצאות לא היו טובות. הוא בהחלט האיש הנכון לאמן את ניוקאסל. אנשים צריכים להבין שהוא עשה המון למען המועדון הזה. אם יש מישהו שיכול לגרום לקבוצה לנצח את שני המשחקים הקרובים ולצאת למשחק נגד אסטון וילה עם סיכוי להישאר בליגה - זה הוא".

כזכור, אחרי משחק ההפסד 3:0 בליברפול נרשמה תקרית חריפה בין המאמן לבין ג'ואי בארטון שהורחק, ואף אמר לשירר אחרי המשחק: "אתה מאמן חרא ויש לך חרא של טקטיקה", אבל גם דמיאן דאף יצא להגנת המאמן. "אלן שירר הוא גיבור מבחינתי", אמר הקשר האירי, "ומאז שהוא הגיע הדברים נהדרים והרוח עדיין קיימת. שירר הרים את הקבוצה והאימונים נהדרים".

ביום שני תארח ניוקאסל את מילדסברו לקרב בין שתי קבוצות מתחת לקו האדום. היריבות ההיסטורית בין שתי קבצות מצפון-מזרח אנגליה תקבל הפעם משמעות אחרת כשמי שתפסיד, תוכל כנראה להיפרד סופית מהליגה הבכירה ודאף הוסיף: "זה יהיה אחד מהמשחקים הגדולים ביותר בהם אהיה מעורב בקריירה שלי. זה מענק ענק ונזדקק לאוהדים שלנו מאחורינו. ירדתי ליגה בעבר עם בלקבורן וזו הייתה נקודת שפל בקריירה שלי".

ג'רארד: "מאמין שנזכה באליפות"

ליברפול מפגרת אחרי מנצ'סטר יונייטד בשלוש נקודות כשלאחרונה נותר עוד משחק חסר שיוכל להגדיל את הפער מיריבתה, אבל לקפטן של האדומים ממרסיסייד, סטיבן ג'רארד, דווקא ברור שקבוצתו תזכה באליפות.

"אני באמת שבטוח שנזכה באליפות", אמר ג'רארד, "אני מאמין שאני אחזיק בזה. ם הייתי אומר שאני לא מאמין יותר, מה היה הטעם בלהמשיך?" עוד אמר הקפטן: "גם אם לא נזכה ויונייטד כן, אני מאמין שזה יקרה עבורנו בשנים הקרובות. אני מאמין שאנחנו יותר מדי טובים מכדי לא לזכות באליפות בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully