וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה חמישית ההגנה ב-NBA

מאמני הליגה בחרו לחמישיה הראשונה את כריס פול, קובי, לברון, קווין גארנט ודוויט הווארד. ארטסט ובאטייה בשניה. סקוט יישאר בהורנטס

לאחר שליגת ה-NBA פרסמה אמש כי לברון ג'יימס הוא הזוכה בתואר ה-MVP, המשיכו בליגה הטובה בעולם לחלק פרסים, והפעם היו אלה 30 מאמני הליגה שבחרו בחמישית ההגנה של העונה. כזכור, בתואר שחקן ההגנה של העונה זכה לפני כשבועיים סנטר אורלנדו, דוויט הווארד המצוין, כאשר הקדים את לברון ג'יימס ודווין וויד. הסנטר העמיד העונה ממוצעים של 13.8 ריבאונדים ו-2.9 חסימות למשחק, כאשר הוא מוביל את הליגה בשתי הקטגוריות. זו הפעם החמישית בלבד בהיסטוריה ששחקן מצליח לסיים ראשון בשתי הקטגוריות ההגנתיות הבולטות, כשלפני סופרמן עשו זאת קארים, ביל וולטון, האקים אולג'וואן, ובן וואלאס.

הערב, הוביל סנטר המג'יק את הקולות לחמישיה הבכירה עם 55 נקודות כוללות, והקדים במירוץ את קובי בריאנט (53). את החמישיה משלימים לברון ג'יימס, כריס פול וקווין גארנט. לחמישיה השניה של העונה נבחרו רייג'ון רונדו, דווין וויד, שיין באטייה, רון ארטסט וטים דאנקן.

* ניו אורלינס צפויה לכנס מסיבת עיתונאים בימים הקרובים, בה תודיע על המשך הקשר עם מאמן הקבוצה, ביירון סקוט. למרות ההפסד המאכזב 4:1 לדנבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף, ההורנטס צפויים לאפשר למאמן להשלים את חוזהו בקבוצה, על סך 5.5 מיליון דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully