וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו מוסקבה הובסה במשחקי הדירוג

שחקניהם של בלאט ושמיר חטפו מפלה מול לוקומוטיב רוסטוב, 58:40. פארגו קיבל הזמנה לניו אורלינס, ולנסיה מאיימת לפרוש מהליגה הספרדית

נראה שזו בהחלט לא העונה של דינמו מוסקבה ומאמניה, דיוויד בלאט ודן שמיר. הקבוצה הרוסית, שלא הצליחה להעפיל לרבע גמר הפלייאוף, הפסידו הערב (רביעי) במשחקי הדירוג על מקומות 5-8 ללוקומוטיב רוסטוב 58:40. 1,200 צופים ראו משחק נוראי של דינמו מוסקבה, שקלעה 11 נקודות ברבע הראשון, עשר ברבע השני, 14 בשלישי וחמש בלבד ברבע האחרון.

ברבע הראשון המשחק עוד היה צמוד והסתיים בשוויון 11:11, אך לוקומוטיב ניצלה את החולשה בהתקפה של יריבתה וירדה להפסקה ביתרון 21:32. גם במחצית השנייה לוקמוטיב הייתה טובה יותר והשלימה את הניצחון שמשווה את הסדרה של הטוב משלושה משחקים ל-1:1 לקראת המשחק המכריע שיתקיים במוסקבה. במשחק המקביל יניסיי הביסה את טריומף 70:88 וגם הסדרה הזו עומדת ב-1:1. שתי הסדרות יושלמו ביום שישי הקרוב.

אף שחקן בדינמו מוסקבה לא סיים בדאבל פיגר ושני הקלעים הבולטים היו דריוש לאברינוביץ' ורוברטאס יבטוקאס, שסיימו עם תשע נקודות בלבד. בצד של המנצחים, ראוול מארשל קלע 16 נקודות והפך לקלעי המצטיין במשחק.

חימקי פתחה את סדרת חצי הגמר נגד סנט פטרסבורג עם ניצחון 87:94 ועלתה ל-0:1 בסדרה. 2,500 צופים ראו את חימקי שומרת על יתרון הביתיות. הסדרה בין צסק"א מוסקבה לאוניקס קאזאן תיפתח ביום שישי.

פארגו בדרך לניו אורלינס?

ג'אנרו פארגו ואולימפיאקוס אמנם נפרדו, אך השחקן שקיבל אתמול את ההודעה כי הוא עוזב את הקבוצה, מחפש כעת כתובת אחרת והאופציה שיצטרף לניו אורלינס הולכת ומקבלת אישוש נוסף. הג'נרל מנג'ר באולימפיאקוס, ניקוס בודוריס, דיבר עם פארגו על האפשרויות שלו, כשהוא יכול להישאר בקבוצה ולהמשיך להתאמן או לחפש קבוצה אחרת.

בעקבות שחרורו של פארגו, לין גריר ימשיך בקבוצה וינסה לעזור לה לזכות באליפות. אחד מחבריו של פארגו מניו אורלינס, דיוויד ווסט, רשם בבלוג שלו שפארגו צריך לחזור לניו אורלינס כדי לעזור לה בבנייה מחדש של הקבוצה.

ולנסיה מאיימת לפרוש מהליגה הספרדית

על פי אל מונדו דפורטיבו הספרדי, נשיא ולנסיה, מנואל לורנטה, מאיים שקבוצתו תפרוש מהליגה הספרדית, כשהסיבה המרכזית לכך היא ההחלטה של היורוליג העומדת בפתח לפיה יהיו 13 חברות קבועות במפעל. על פי ההחלטה, מתוכננות טאו ויטוריה, ברצלונה, ריאל מדריד ומלאגה לקבל ארבעה מקומות.

לדבריו של לורנטה, רק במידה וקבוצתו תזכה באליפות, היא תוכל לשחק ביורוליג, דבר שלא מקובל עליו. "בסופו של דבר יש מקום אחד רק לזוכה באליפות וזה כמו סוס שרודף אחרי גזר שהוא לעולם לא משיג. אם יש רק ארבעה או חמישה מקומות ביורוליג מהליגה הספרדית מכיוון שזו ליגה חזקה, יתעלמו משאר הקבוצות. הם רוצים להפוך את הליגה הספרדית למשטח אימונים וזה יחייב את ולנסיה ליצור קבוצה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully