וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה השיגה 1:1 מול צ'לסי ועלתה לגמר האלופות

שער מדהים של אסיין ואדום לאבידאל הותירו את ברצלונה אובדת עצות בסטמפורד ברידג’, אלא שאז הגיע הכוכב האמיתי שלה, אנדרס אינייסטה, וקבע שיוויון דרמטי בתוספת הזמן. רומא נערכת לגמר חלומי: מנצ’סטר יונייטד מול ברצלונה

זה כבר נראה אבוד. פפ גווארדיולה ניגש לברך את חוס הידינק על עליונות טקטית במשך 180 דקות, תשעת שחקני ברצלונה עמדו חסרי אונים על המגרש, ואז הגיע אנדרס אינייסטה ושלח כדור נהדר לחיבורים של פטר צ'ך וקבע 1:1. פתאום ברצלונה היא היא המנצחת הגדולה של הערב (רביעי), כשהיא מונעת גמר כל אנגלי ומפגש חוזר ראשון בהיסטוריה בגמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי.

דקות הפתיחה בישרו טובות לקטלונים, שהשכילו ללחוץ את צ'לסי לשערה ולנצל את המערך החשוף בהשוואה למפגש הקודם בקמפ נואו (0:0). ואז, בהתקפה אחת מקרית לחלוטין, שוב הומחש עד כמה המומנטום עשוי להשתנות בהינף יד - או רגל שמאל אדירה, כמו במקרה של אסיין. מכאן ברצלונה פשוט נראתה אובדת עצות, כשאף שחקן מבין כל הכוכבים שנצצו בסנטיאגו ברנבאו לא מצליח לצאת מההלם. באותם רגעים הזכירה ברצלונה את הקבוצה חסרת התכלית של פרנק רייקארד אשתקד, כשהמסירות הקצרות שפיצחו כל הגנה העונה לא איימו ולו לרגע לחדור מבעד החומה הלונדונית.

גם בדקות טובות של ברצלונה היא לא השיגה יותר משליטה אופטית. הכדור היה ברגלי האורחים, אך זה לא עשה רושם על הקישור הנפלא של צ'לסי, בראשותם של מיכאל באלאק ופרנק למפארד, שהפגינו משחק טקטי יוצא מן הכלל. הגאונים הקטנים של בארסה נראו עוד יותר קטנים בעימותים מול המארחים החסונים, עד להבלחת הגאונות בבעיטה הנפלאה של אינייסטה בתוך תוספת הזמן.

שוב המומנטום התהפך, בדקה הכי קריטית שיכולה להיות. ברצלונה עולה בזכות שער חוץ, אולי באיום היחיד שלה לעבר השער בסיכום שני המשחקים. אם יש צדק, הוא יופיע במלוא תפארתו באולימפיקו ברומא, אז שתי הקבוצות הטובות באירופה ירהיבו במופע שכולו כדורגל. מנצ'סטר יונייטד מול ברצלונה, 27 במאי, תהיו שם כשזה קורה.

מהלך המשחק

דקה 5: שחקני ברצלונה הסתובבו ברחבת צ'לסי, וכדור מקרי של צ'אבי הורחק מטר מקו השער על ידי בוסינגווה.

דקה 9: גול! התקפה ראשונה של צ'לסי. כדור מקרי נהדף מההגנה האורחת לאסיין, שיורה מ-22 מטרים בשמאל מהאוויר, כדור מדהים למשקוף ופנימה. ואלדס נותר חסר אונים, שער מעולם אחר של הגנאי. 0:1 לצ'לסי

דקה 22: מאלודה נשלח לעימות ישיר מול ואלדס, אך השוער הקדים את הצרפתי ומנע שער שני מצ'לסי.

דקה 24: שוב מאלודה תוקף משמאל, אלבס תופס אותו ברחבה, אבל השופט אוברבו קבע עבירה על סף הרחבה. דרוגבה הפציץ מזווית קשה את הכדור החופשי, ואלדס הדף ברגלו.

דקה 26: ברצלונה מאבדת אחיזה במשחק, אבל שחקניה ממשיכים לתפוס את יריביהם. הפעם ספק תפיסה של אבידאל בחולצתו של דרוגבה, לא זיכתה את צ'לסי בפנדל.

דקה 29: שטות של המגן אלבס, שספג צהוב ויחמיץ את הגמר, אם ברצלונה תעפיל בסופו של דבר.

דקה 52: אנלקה השאיר את דרוגבה לבד מול ואלדס, אך השוער מנע שער בטוח ברגלו ושוב הציל את ברצלונה מאובדן המשחק. בעיטה נוספת של מאלודה נעצרה ברשת החיצונית.

דקה 65: אחרי מספר דקות טובות, כל מה שברצלונה הצליחה להשיג זו בעיטה של מסי שחלפה מטרים מעל השער.

דקה 66: כדור ארוך של צ'ך הגיע לאנלקה, שנתקל קלות ברגלו של אבידאל, המגן האחרון בדרך לשער. השופט הנורבגי החליט שהנגיעה הקלה מחייבת אדום, והרחיק את הצרפתי. ברצלונה בעשרה שחקנים והמשימה הופכת קשה הרבה יותר.

דקה 71: בעיטה של למפארד פגעה ברגל של מגן בארסה ושוב ואלדס הצליח איכשהו למנוע שער.

דקה 77: כמו אלבס האורח, גם הברזילאי של צ'לסי, אלכס, יחמיץ את משחק הגמר אם קבוצתו תעפיל, זאת בעקבות כרטיס צהוב שלישי.

דקה 80: פיקה עלה לעזרת חבריו בהתקפה וראה בעיטה שלו חולפת סמוך לקורת שערו של צ'ך.

דקה 93: גול! מסי מצא את אינייסטה, שבבעיטה הראשונה של ברצלונה למסגרת קבר את הכדור בחיבורים. 1:1 מדהים שמעלה את ברצלונה לגמר.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, ג'ון טרי, אלכס, אשלי קול, מיכאל באלאק, מייקל אסיין, פרנק למפארד, פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה, דידייה דרוגבה (ג'וליאנו בלטי, 72).

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, יא יא טורה, אריק אבידאל (הורחק, 66), סיידו קייטה, סרחיו בוסקטס (בוז'אן קרקיץ', 85), צ'אבי, אנדרס אינייסטה (איידור גודיונסן, 90+4), לאונל מסי, סמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully