וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את גלבוע/גליל 78:79 בהארכה ועלתה ל-1:2

חולון התקשתה אבל עלתה ל-1:2. ירושלים בפיינל פור, מכבי ת"א וחיפה ב-1:2 על אשקלון ובני השרון, אתא וגבעת שמואל ירדו ללאומית

אחרי שני משחקים ראשונים במסגרת הפלייאוף של ליגת העל, שלושה דברים נקבעו הערב (חמישי) באופן סופי: הפועל ירושלים תהיה בפיינל פור. קבוצתו של גיא גודס סגרה סוויפ נאה על עירוני נהריה, עם ניצחון ביתי 80:88, ו-0:3 בסדרה, בעיקר תודות לטריפל דאבל נהדר של עומאר סניד. קרית אתא וגבעת שמואל ייאלצו לבלות את העונה הבאה (ואולי יותר) בליגה הלאומית, אחרי שאתא הובסה בפעם השלישית מול רמת גן, הפעם 87:100, בעוד גבעת שמואל הפסידה לראשון לציון 90:64, ושתיהן יראו את ליגת העל בעונה הבאה בטלוויזיה.

מה שעוד ברור הוא שהמשחק הבא בין הפועל חולון לגלבוע/גליל עומד להיות מלחמת עולם. השתיים נאבקו במשך 45 דקות, כשקבוצתו של קטש מבצעת קאמבק נהדר וכופה הארכה, אבל האלופה התעשתה וניצחה 78:79, בדרך ל-1:2 בסדרה. בני השרון קיוותה למצוא עוד ניצחון חוץ, אבל במקום זאת פגשה בקבוצה ביתית מרוכזת בדמותה של מכבי חיפה, שהביסה את קבוצתו של בית הלחמי ללא קושי 61:74. בית הלחמי ושחקניו יהיו עתה חייבים ניצחון ביתי ביום ראשון, כדי לשמור על סיכוי להעפיל לפיינל פור. מכבי תל אביב לא התקשתה כלל מול עירוני אשקלון, ודרסה אותה בקלילות 69:92.

מכבי תל אביב – עירוני אשקלון 69:92 (1:2 בסדרה למכבי ת"א)

המשחק נפתח ברמה נמוכה מאוד, כששתי הקבוצות רושמות 5 איבודים, ולא מוצאות את הטבעת. מרקוס בראון היה הראשון לעלות על הלוח, ומכבי תל אביב ניצלה זאת כדי לרוץ עם עוד שלשה של בראון ונקודות קלות של אליהו עד 3:10, מדאנק של דאור פישר. ראשון טרנר התעורר וצלף שלשה, וטיירון גראנט עוד צימק ל-11:16, אבל פישר קלע בקלילות מתחת לסל, וכספי סיים מתפרצת בדרך ליתרון 9. בראון פישר סגרו את הראשון עם 11:24 לצהובים.

ג'רון רוברטס פתח את הרבע השני עם שלשה, אבל זה כלל לא הצביע על הכיון הכללי- מכבי המשיכה להרגיש נינוחה מאוד מול הגנה רכה של שחקניו של בלינקו, בורשטיין סיים שתי מתפרצות, אליהו הטביע, ואפילו גרין הצטרף לחגיגה, כשדי בראון שעלה מהספסל קבע 14:37. טרנר צימק במעט עם כמה קליעות עונשין מדויקות, ובמחצית הובילה מכבי תל אביב 27:43.

ברבע השלישי המשיך ליאור אליהו לחגוג עם עשר נקודות מהירות מול האין-הגנה של האשקלונים, כשמנגד סי ג'יי ברוטון לא הפסיק לחרב את משחקה של קבוצתו. מרכוס בראון וטל בורשטיין חגגו עם שתי שלשות כל אחד בסיום הרבע השלישי שהסתיים ב-44:69 לצהובים. רביב לימונד העלה את מכבי תל אביב ליתרון שיא של 48:75, וגם מיני ריצה של אשקלון בראשותו של טרה קלי שהחזירה את האורחים לפיגור סביר של 79:62 לא מנעה מהם תבוסה בסיום ועומרי כספי עזר למכבי תל אביב לסגור את המשחק על 69:92.

קלעו למכבי תל אביב: ליאור אליהו 21 (10 מ-14 מהשדה), מרכוס בראון 19, עומרי כספי 14, טל בורשטיין (5 אסיסטים) ודי בראון (6 אסיסטים) 11 כל אחד, דיאור פישר 6, רביב לימונד וארון מגי (6 ריבאונדים) 4 כל אחד.

קלעו לאשקלון: טרה קלי 12, עמית תמיר (7 ריבאונדים) 11, ג'רון רוברטס וטיירון גרנט (11 ריבאונדים) 9 כל אחד, ראשון טרנר7 (7 ריבאונדים), לואיס טראסקוט ואור איתן 6 כל אחד, שחר כהן 5, סי ג'יי ברוטון 4 (8 איבודים).

הפועל ירושלים – עירוני נהריה 80:88 (0:3 לירושלים שעולה לפיינל פור)

נעימי ושרון ששון פתחו מצויין מחוץ לקשת, ושתי שלשות מהירות שלהם העלו את המקומיים ליתרון 4. ריצ'י ואוחיון נכנסו מהר לעניינים ונקודות של וויליאמס העלו את האורחים ליתרון ראשון, 8:9. נהריה קיבלה ביטחון, אוחיון המשיך להריץ את ההתקפות, ונקודות שלו יחד עם סל של וויליאמס העלו את האורחים ליתרון 12:17. רות'בארט כבר העלה את הנהריינים ליתרון 9, אבל נקודות של באוורס עם סיום הרבע הראשון קבעו 14:21 לאורחים.

הרבע השני סימל את חזרתם של המארחים, וזה התחיל בריצת 0:7 בראשות באוורס וסניד. לואיס עצר את השיטפון, אבל רוט הטיח שלשה, וביחד עם אחת של סניד ושתיים רצופות של נעימי, האדומים הגדילו את היתרון ל-6. ריצ'י שוב היה האיש של ג'ינו, אבל ירושלים לא עצרה, ונקודות של נעימי ורוט סגרו את המחצית כשהמארחים מובילים בבטחה, 39:50.

סניד פתח מצויין את המחצית עם 4 נקודות רצופות, אבל ג'ייסון וויליאמס בשלשה צימק ל-56:45. ווטסון באווארס וסניד המשיכו להתעלל בהגנה של נהריה, ורוט העלה את האדומים ליתרון 18. סניד הטביע את יגונו על ראשם של האורחים, אבל וויליאמס השאיר אותם בתמונה עם שלשה נוספת, שהורידה ל-14. אלא שהאורחים לא הרימו ידיים. רות'בארט החל לחפור, קלע 8 נקודות רצופות, וגרם לאוהדי ירושלים להתחיל להזיע. טורין פרנסיס עצר את הריצה הבלעדית של הסנטר, עם נקודות שקבעו 60:70 למארחים בסיום המחצית.

האנרגיות המדהימות של שחקניו של ג'ינו המשיכו לרחף מעל לפרקט, כשוויליאמס עם 4 נקודות רצופות, ריצ'י וגור אריה ממשיכים להריץ את האורחים, והביאו אותם עד 72:70 מדהים. אלא שאז איבדו הסגולים ריכוז ואיפשרו לנעימי לצלוף שלשה, בעוד רוט העניש שוב והעלה את היתרון המקומי ל-7. מתן נאור עוד צימק עם שלשה משלו, אבל נעימי שוב צלף מחוץ לקשת, וזה כבר היה יותר מדי עבור האורחים, שהפסידו 88:80, וסיימו את דרכם בפלייאוף.

קלעו להפועל ירושלים: עומאר סניד 22, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, יובל נעימי 19 (5 מ-7 לשלוש), מורן רוט 17, טרוויס ווטסון 11, טימי באוורס 8, טורין פרנסיס 6, שרון ששון 3, רוג'ר פאוול 2.

קלעו לעירוני נהריה: ג'ייסון וויליאמס ורוברט רות'בארט 20 כל אחד, פיליפ ריצ'י 18, יוגב אוחיון 8, מתן נאור 6, רון לואיס ודניאל גור אריה 4 כל אחד.

מכבי חיפה – בני השרון 61:74 (1:2 לחיפה בסדרה)

בני השרון פתחה באנמיות גדולה, לא הצליחה למצוא נקודות בהתקפה, וחיפה ניצלה זאת היטב כדי לעלות ליתרון מוקדם של 0:6, בעיקר תודות ליכולת טובה של עמית בן דוד. איירה ניובל שבר את הבצורת, וסימל את חזרתה של בני השרון למשחק. בלצ'ר וג'יימס מצאו נקודות, ושלשה של בלצ'ר קבעה שיוויון 10:10. חיפה חזרה למשחק הריצה שלה, ומתפרצת שלה החזירה לה את היתרון, אבל איבוד כדור בהתקפה האחרונה שלה הותיר אותה עם יתרון מינימלי, 10:12 בסיום הראשון.

ארז כץ המשיך את המומנטום של האורחים כשצלף שלשה, ואפילו אחת של גולדן מן העבר השני לא עצרה את בני השרון. סיסה וניובל העלו את בני השרון ליתרון 17:22, אבל אז התעוררו המקומיים, פרקינס צלף שלשה, אחר כך הוסיף לייאפ, ולאחר מכן מהקו כדי לקבוע יתרון 22:28. מאליק דיקסון המטיר שלשה על ראשם של בני השרון, שון ג'יימס עוד הצליח לצמק, אבל פרקינס צלף שלשה משלו, חטף כדור בהתקפה הבאה וסיים בלייאפ קל, כדי לקבוע 27:36 במחצית.

המארחים פתחו בטירוף את המחצית השניה, עם שלשה של בן דוד, נקודות של פרקינס מהקו ושלשה נוספת של מזרחי קבע יתרון 13. מזרחי לא התחשב באורחים ומיד צלף שלשה נוספת, שקבע 31:47 מדהים, כשבני השרון נותרת חסרת אונים. בית הלחמי שטף את שחקניו והצליח להוציא אותם מעט מההלם, כשריצ'ארד רובי מוצא את השלשה, וסיסה בדאנק מצמק ל-59:50.

הרבע האחרון נפתח בבליץ של דורון פרקינס, שתפר שבע נקודות רצופות ללא מענה ולמעשה הכריע את המשחק. היתרון החיפאי טיפס ל-55:72 חמש דקות לסיום, מה ששלח את שתי הקבוצות לגארבג' טיים ארוך, ובני השרון הצליחה רק להמתיק במעט את הגלולה לפני שבן דוד סגר עניין עם הסל האחרון שקבע 61:74 לחיפה בסיום.

קלעו לחיפה: דורון פרקינס 21 (11 ריבאונדים, 4 אסיסטים), דבון ג'פרסון 14 (10 ריבאונדים), משה מזרחי 12, עמית בן דוד 9, ברוקס סיילס 8, עידו קוז'יקרו 4, מאליק דיקסון וטוד גולדן 3 כל אחד.

קלעו לבני השרון: עוסמאן סיסה 11 (7 ריבאונדים), קוקי בלצ'ר, ריצ'ארד רובי ואיירה ניובל 10 כל אחד, שון ג'יימס 8 (9 ריבאונדים), ארז כץ 5, מאיר טפירו 4, אורי יצחקי 3.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הפועל חולון – הפועל גלבוע/גליל 78:79 בהארכה (1:2 בסדרה לחולון)

המשחק נפתח באיטיות, כשבראד באקמן מעלה את הגליל ליתרון מוקדם, אבל וושינגטון וליפשיץ העלו את חולון ליתרון 3:8. באקמן צלף עוד שלשה, ובהמשך השלים 9 נקודות לגלבוע/גליל, כולן שלו, בדרך לפיגור נקודה, אך חולון המשיכה לרוץ, ושלשה של פלורס יחד עם נקודות של קוקיה ו-וושינגטון הטיסו אותם ליתרון 8:19. מקל ובאקמן נגקסו מעט בפער, אבל 4 נקודות רצופות של טולברט סגרו את הרבע הראשון ביתרון המקומיים 16:25.

האורחים קיוו לקאמבק בפתיחת הרבע השני עם נקודות של כדיר, אבל במקום זה נפלו לבור גדול עוד יותר: קוקיה ולפורס לא התחשבו בהגנה של האדומים, ולמרות שלשה של גורדון, הלחץ של המארחים לא נפסק. אורלנד חדר מצויין, פלורס מצא שלשה וטולברט העלה ליתרון 16 מדהים. גוני יזרעאלי סוף סוף עצר את הריצה המטורפת של המארחים, אבל ליפשיץ וטולברט מיד החזירו בנקודות משלהם, שהורידו את חולון ביתרון 26:42 במחצית.

בריאן רוברטס ובראד באקמן ניסו להחזיר את קבוצתו של קטש למשחק עם פתיחת המחצית השניה, אבל האלופה לא נתנה להתקרב אליה. אורי קוקיה שוב היה עבור החולונים בצבע, והעלה את המקומיים ליתרון 16. טולברט המשיך להיות חם עם עוד שלשה, אבל גלבוע/גליל החלה לחזור. ההגנה של האדומים עשתה את העבודה ועצרה את חולון, באקמן קלע 4 רצופות ועם שלשה של יבזורי צימק ל-10 בלבד בסיום השלישי.

באקמן המשיך להיות האיש של קטש במשחק, ו-4 מהירות שלו בפתיחת הרבע האחרון כבר הביאו את האורחים עד פיגור 6 בלבד. ווטסון החזיר מהקו, אבל יבזורי שוב צלף מבחוץ. אלא שאז איבדה גלבוע/גליל את הראש בהגנה ואיפשרה לווטסון וקוקיה נקודות קלות, שהחזירו את הפער ל-9. באקמן לא ויתר, צלף שתי שלשות רצופות והחזיר ל-62:57, אבל אורלנד החזיר באחת משלו. בריאן רוברטס ראה את באקמן ולמד ממנו, קלע 5 נקודות רצופות, והשווה ל-69:69. טולברט עוד קיבל צ'אנס בדיוק כמו במשחק הקודם, אבל קיבל גג גדול, ושתי הקבוצות הלכו להארכה.

באקמן העלה את גלבוע ליתרון בפתיחת ההארכה, אבל קוקיה וטולברט קלעו 3 מהקו, והעלו את חולון ל-70:72. עוד שתיים של טולברט העלו ל-4, גוני יזרעאלי שלח שלשה נוראית שלא מצאה שום דבר. מקל עם ווינר שוט קלע ג'אמפ נהדר והעלה את האורחים ליתרון 2, ובאקמן שמר על היתרון גם אחרי נקודות של קוקיה מהעונשין. חולון שלחה את מקל אל הקו, והגארד הצעיר החטיא אחת, והעלה את האורחים ליתרון נקודה. מקל עשה עבירה על פלורס שקלע פעמיים מהקו, 15 שניות מהסיום. קטש נתן את הכדור למקל, שניסה ג'אמפ 3 שניות לסיום שלא פגע בכלום, וחולון חגגה ניצחון, שמקרב אותה עד כדי משחק אחד מהפיינל פור וההגנה על התואר.

קלעו לחולון: בריאן טולברט 19 (7 ריבאונדים), לואיס פלורס 18, אורי קוקיה 12 (14 ריבאונדים), ליאור ליפשיץ 9, דרון וושינגטון (8 ריבאונדים) וכריס ווטסון 7 כל אחד, יהוא אורלנד 5, קרטיס ווית'רס 2.

קלעו לגלבוע/גליל: בראד באקמן 29 (5 מ-8 מחוץ לקשת, 12 ריבאונדים), גל מקל 13 (7 אסיסטים), בריאן רנדל 10 (9 ריבאונדים), דגן יבזורי 6, אבישי גורדון ואלישי כדיר 5 כל אחד, גוני יזרעאלי 2, איזיאה סואן 1.

עירוני רמת גן – עירוני קרית אתא 87:100 (0:3 לרמת גן, אתא יורדת ללאומית)

רמת גן עלתה נחושה לסיים את הסיפור כבר הערב וברחה מיד עם הפתיחה ליתרון 0:6, לפני שאנתוני וושינגטון, שקיבל הזדמנות לפתוח בחמישייה במקומו של האמין קווינטנס המושעה, דאג לשמור את קרית אתא בעניינים וצימק ל-7:9. הרמת גנים התעשתו במהירות ויום קליעות מוצלח של אדריאן הנינג ומייק הלמס סידר לה בריחה נוספת ויתרון 17:27 בסיום הרבע הראשון.

הקבוצה של עמיר עוזי המשיכה במומנטום אל תוך הרבע השני ועלתה ליתרון שיא של 17:30. האורחים לא איבדו את האמונה ושיתוף הפעולה בין דריילון ברנס לולאדי ירמישין קירב אותה עד לפיגור 34:27, לפני שאנתוני מיילס רשם כמה חפירות מוצלחות לרמת גן ונעזר בהתעוררות מאוחרת של כרמלו לי כדי להוביל את המקומיים ליתרון 37:46 במחצית.

אם לקרית אתא עוד היו חלומות על קאמבק הירואי, הגיעה ריצת 0:8 מהירה שהנהיגו הנינג והלמס. האורחים הגיבו בהרמת ידיים מוחלטת ופשוט קרסו. ירמישין ומקנייט לא הפסיקו להחטיא, ומנגד חגגה רמת גן בצבע של קרית אתא ללא הפרעה ודקות טובות של כרמלו לי הריצו אותה לפער עצום של 52:80 בסיום הרבע השלישי.

ג'וש גומז העלה את רמת גן ליתרון שיא של 54:84, לפני שקרית אתא החליטה להגן על כבודה והחלה לצמצם את הפער בעזרת עמית וייס הצעיר שקלע תשע נקודות מהספסל וניב ברקוביץ'. בסיום חזרה קרית אתא להפסד סביר של 100:87, אבל לא מנעה את ירידה הצפויה בחזרה לליגה הלאומית.

קלעו לעירוני רמת גן: מייק הלמס 22, אנתוני מיילס 18 ו-9 ריבאונדים, כרמלו לי 16 ו-11 ריבאונדים, אדריאן הנינג 15, יריב יצקן 13, ליאור חכמון 8, אור ברנר 5, ג'וש גומז 3, שמוליק ברנר לא קלע ומסר 7 אסיסטים.

קלעו לקרית אתא: ג'וש ניגוט 19, ניב ברקוביץ' 16, ולאדי ירמישין 10, דריילון ברנס ואנתוני וושינגטון 9 כל אחד, ברנדון מקנייט ואלעד אליהו 6 כל אחד, ארז קוחנסקי 3.

מ.כ גבעת שמואל – מכבי ראשון לציון 90:64 (0:3 לראשל"צ, הגבעה יורדת ללאומית)

עם עשרה הפסדים רצופים על הגב, פתחה גבעת שמואל בטירוף ורצה ליתרון מוקדם של 2:10. לארי אובאנון שמר את ראשון לציון בתמונה בדקות הראשונות, אבל רועי ברקוביץ' לקח אחריות אצל המקומיים ועם עשר נקודות מהירות עזר לגבעה לסגור את הרבע הראשון ביתרון 12:21.

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לג'רמיין הול ששלט בצבע ונתן למקומיים יתרון שיא של 12:24, ואז ראשון התעוררה. איתי לב נתן לכתומים את הניצוץ עם חמש נקודות רצופות, ובריאנט מרקסון הצטרף אליו עם סדרת צליפות שקירבה את ראשל"צ לפיגור של נקודה בלבד, לפני שדימרקו ג'ונסון העביר את היתרון לאורחים וקבע 30:31 שלוש דקות לסיום הרבע ברדפורד החזיר במעט את הצבע לפניו של אורן אהרוני ועצר את הסחף, אבל אובאנון הנהדר לא נרגע וקבע 34:37 לראשון לציון בסיום המחצית.

ראשון לציון המשיכה את הרבע השלישי מאותה נקודה בה הפסיקה את קודמו, עם ארבע נקודות רצופות של אבי סוכר ודאנק של מרקסון שקבע 34:43 לכתומים. הגבעה נראתה שבורה ופשוט נפלה מהרגליים מול ההסתערות של האורחים, שהשלימו ריצת 3:14 עם שלשה של איתי לב שקבעה 35:51 לזכותם, ועד סיום הרבע היתרון צמח ל-47:64.

התקוות האחרונות של האורחים התבדו עם שתי שלשות מומנטום גדולות של רוברט קונלי שנעצו את המסמר האחרון בארון של הגבעה, ולמרות הניסיונות של ברקוביץ' וברדפורד הפער רק צמח, ובסיום מחצה ראשון לציון את גבעת שמואל 64:90, השלימה סוויפ בסדרה ושלחה את הקבוצה של אהרוני בחזרה ללאומית אחרי שנה אחת בלבד.

קלעו לראשון לציון: לארי אובאנון 17, אבי סוכר, רוברט קונלי ואיתי לב 14 כל אחד, בריאנט מרקסון ודימרקו ג'ונסון (7 כל אחד) 10 ריבאונדים, רז זהביאן 5, טל קרפלס 2.

קלעו לגבעת שמואל: סטפן ברדפורד 18 (13 ריבאונדים), רועי ברקוביץ' 15, ג'רמיין הול 13, גרג גרייס 8, יוני ניר 6, קורי קאר 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully