וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: איבנוביץ' לא שרדה את רדוואנסקה

הסרבית, שתנסה להגן על התואר בפאריס, נוצחה במשחקה השלישי העונה על החימר כשנכנעה לפולניה. ינקוביץ', קוזנצובה ואזרנקה עלו

לא ברור עד כמה זה ממש משקף, אך לפחות עד כה נראה שלאנה איבנוביץ' יהיה קשה לשחזר את התואר ברולאן גארוס. הטניסאית הסרבית, ששיחקה היום (רביעי) את משחקה השלישי העונה על החימר, הודחה בסיבוב השלישי של טורניר רומא, איטליה (פרסים בסך שני מיליון דולר) לאחר שנכנעה מול אגניישקה רדוואנסקה.

איבנוביץ', שמדורגת שביעית בעולם, ספגה מפלה במערכה הראשונה ונוצחה 6:1 לאחר שנשברה שלוש פעמים. הסרבית התעשתה ושבירה אחת במערכה השנייה סידרה לה 3:6 ו-1:1, אך במערכה המכרעת הפולניה, שמדורגת 12 בעולם, שברה שלוש פעמים את ההגשות של איבנוביץ' והשלימה ניצחון 4:6, הראשון שלה בארבעת מפגשיה עם הסרבית.

המדורגת 1 בעולם, דינארה סאפינה, הייתה קרובה להיפרד גם היא מהטורניר, אך בסופו של דבר שרדה את ההתמודדות מול ז'י ז'נג, שניצחה אותה 5:7 במערכה הראשונה. סאפינה חזרה למשחק עם 1:6 במערכה השנייה, אך במערכה המכרעת נראה היה שההפסד קרוב כשהסינית כבר הובילה 3:5. אלא שסאפינה מלווה בהרבה אופי כפתה שובר שוויון, אותו ניצחה 3:7 לפני שהשיגה את הכרטיס לשלב הבא.

בת ארצה של איבנוביץ', ילנה ינקוביץ', ניצלה פרישה של קטרינה בונדרנקו בגלל מחלה ובמצב של 1:6 ו-0:1 היא כבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר. ונוס וויליאמס איבדה מערכה נגד אנה צ'קבטאדזה, אך סיימה עם ניצחון 0:6, 7:6, 4:6. ויקטוריה אזרנקה ניצלה משחק סולידי כדי להשאיר את קרוליין ווז'ניאקי בחוץ לאחר 2:6, 2:6 שנמשך שעה ועשרים דקות. סבטלנה קוזנצובה איבדה מערכה נגד פלאביה פאנטה, ואחרי שניצחה 3:6, היא נוצחה 3:6, אך מערכה שלישית מושלמת (0:6) סידרו לה גם כן מקום בין שמונה האחרונות. קאיה קאנפי הסתדרה עם פטי שנידר וניצחון 3:6, 0:6 העלה אותה גם כן לרבע הגמר. נדיה פטרובה הפסידה במפתיע למריה חוזה מרטינז סאנצ'ז 6:4, 6:7, 6:4.

אסטוריל: פרר הודח

בטורניר אסטוריל, פורטוגל (פרסים בסך 450 אלף יורו) ג'יימס בלייק איבד את המערכה הראשונה נגד פרדריקו ג'יל המקומי 7:5, אך בהמשך הוא תיקן עם 4:6, 2:6 בדרך לסיבוב השני. מרדי פיש (24 בעולם) התגבר על איבן נבארו הספרדי וניצח אותו 6:2, 1:6, 4:6 בדרך לסיבוב השלישי. ניקולאי דוידנקו ניצח את חואן קרלוס פררו הספרדי 5:7, 2:6. מי שמצא את עצמו מחוץ לטורניר כבר בסיבוב השני הוא דויד פרר, שנוצח 6:2, 6:4 על ידי אוסקר הרננדז, המדורג 69 בעולם.

פול קאפדוויל, שהדיח את דויד נלבנדיאן, עשה את הדרך הבטוחה גם הוא לסיבוב השלישי לאחר שניצח את מקסימו גונזאלס 6:2, 2:6, 3:6. אצל הנשים, מריה קירילנקו, המדורגת שנייה, ניצחה בקלות 3:6, 0:6 את מה אמיליה סאלרני מארגנטינה ועלתה לרבע הגמר. אלא שהמדורגת ראשונה בטורניר, איבטה בנסובה (31 בעולם), סיימה את דרכה בתחרות לאחר הפסד 7:5, 6:4 לג'רמילה גרות'.

בטורניר מינכן, גרמניה (פרסים בסך 450 אלף יורו) מרין סיליץ' העפיל לסיבוב השלישי לאחר ניצחון על פיליפ קולשרייבר 0:6, 4:6. פול-הנרי מתיו עשה את אותו הדבר נגד דניס גרמלמאייר, שהפסיד 6:1, 6:4. מיכאל יוז'ני הפתיע את ניקולאס אלמאגרו והדיח אותו עם 6:7, 4:6. ניקולאס קיפר המדורג סיים את דרכו בתחרות אחרי הפסד 6:4, 7:6 לז'רמי שארדי הצרפתי.

בטורניר בלגרד, נובאק דג'וקוביץ' ניצח את ינקו טיפסרביץ' 2:6, 6:4, 0:6 בדרך לסיבוב השלישי. איגור אנדרייב פרש ממשחקו נגד לוקאש קובוט הפולני בפיגור 3:2 והודח מהמשך המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully