וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסון וששון בחוץ, מקל ואורלנד בפנים

6.5.2009 / 17:42

מאמן נבחרת ישראל, צביקה שרף, זימן 24 שחקנים וללא אף מתאזרח, לפתיחת ההכנות ליורובאסקט. שרף: "הסקנו מסקנות מהקמפיין הקודם"

מאמן נבחרת ישראל, צביקה שרף, פירסם את סגל 24 השחקנים לקראת אליפות אירופה בפולין, שתיפתח ב-7 בספטמבר. שרף העביר לקבוצות ולשחקנים הזמנות רשמיות לסגל הנבחרת הלאומית, המתחילה את אימוניה לקראת האליפות. במכתב שהועבר לשחקנים נאמר בין השאר: "הנך מועמד להימנות על הסגל המורחב של הנבחרת, שממנו ייבחרו השחקנים שייצגו את ישראל ואת הכדורסל הישראלי באליפות אירופה. האליפות הזו היא חשובה וקשה במיוחד, עלינו להגיע אליה בשיא המוכנות הפיזית, הטקטית, המנטאלית והחברתית".

הצוות המקצועי יקיים מפגש עם שחקני הסגל הלאומי, כאשר השחקנים צפויים לקבל עדכונים לגבי תוכניות האימונים והמשחקים, הציפיות מהשחקנים והציפיות מהנבחרת הלאומית. מאמן הנבחרת, צביקה שרף, אמר: "אנחנו מתחילים בהכנות. רוב התוכנית שלנו מוכנה, תוך הסקת מסקנות מהקמפיין הקודם, כדי לעשות את הדברים טוב יותר. נאחל הצלחה לכולנו. הצלחת הנבחרת היא הצלחתו של הכדורסל בישראל".

שרף החליט לא לזמן אף מתאזרח (רוטברט אינו מתאזרח), לראשונה מאמצע שנות ה-90. מלבד זאת מפתיע אולי ששרון ששון, שנעדר משני הקמפיינים האחרונים בשל פציעות, לא זומן, כמו גם ארז מרקוביץ', דרור חג'ג', אפיק ניסים, אורי יצחקי, כריס ווטסון, ארז כץ וגוני יזרעאלי, שנותרו בחוץ. מנגד, מי שקיבלו זימון בכורה הם גל מקל, יובל נעימי, אבי בן שימול, יהוא אורלנד, אורי קוקיה ורוטברט, שחגג אף הוא זימון ראשון. על פי התכנון, בין שישה לשבעה שחקנים ינופו עד תחילת האימונים בסביבות חודש יולי. הפתעה נוספת היא זימונו של מתן נאור, שזומן אחרי שפרש מכדורסל בסיום הקמפיין הקודם ושב לשחק כדורסל פעיל רק לפני שלושה חודשים.

הסגל המלא: יוגב אוחיון, ניצן חנוכי, מתן נאור ורוברט רוטברט (עירוני נהריה), יהוא אורלנד ואורי קוקיה (הפועל חולון), ליאור אליהו, טל בורשטיין, יניב גרין, עומרי כספי ורביב לימונד (מכבי תל אביב), אבי בן שימול ועמית תמיר (אליצור אשקלון), מאיר טפירו (בני השרון), אלישי כדיר, ניר כהן וגל מקל (הפועל גלבוע/גליל), עידו קוז'יקרו ומשה מזרחי (מכבי חיפה), יוני ניר (גבעת שמואל), יובל נעימי ומורן רוט (הפועל ירושלים), יותם הלפרין (אולימפיאקוס) וגיא פניני (קרבאנוס).

מקל: "ברור שהמטרה הייתה להגיע למעמד הזה"

ראשון המופתעים לדעת שהוא נמנה על סגל נבחרת ישראל היה גל מקל, שקיבל זימון בכורה ושמע על זימונו מוואלה! ספורט. מקל המופתע אמר: "באמת? אני מזומן? יפה מאוד. זה כיף גדול. עברתי את כל הנבחרות הצעירות - קדטים, נוער, עתודה. ברור שהמטרה שלי הייתה להגיע לנבחרת הבוגרת ואני שמח שצביקה זימן אותי, ואם אני לא אכנס ל-12 האחרונים בקמפיין הזה, אז אני אשמח להיות שם בקמפיין לאחר מכן".

זימון מפתיע אחר היה זה של אבי בן שימול, שכצפוי, היה מאושר אף הוא: "זה נורא מרגש. הייתי בכל הנבחרות בכל השנים מאז שהייתי ילד, זאת הייתה המטרה. אני מקווה להינות שם. אני רוצה להתרכז במשחק הקרוב שיש לנו. אבל נורא נחמד לשמוע את זה, כבוד גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully