וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן באסטן התפטר מאייאקס

שחקן העבר האגדי סיים את דרכו במועדון אחרי עונה אחת בלבד. בהודעת הקבוצה נאמר: "הוא הרגיש שהוא לא מסוגל לשפר את המצב בעונה הבאה"

מרקו ואן באסטן הודיע היום (רביעי) על התפטרותו מאימון אייאקס אמסטרדם, מחזור אחד לסיום העונה בליגה ההולנדית. חלוץ העבר האגדי, שחזר לאמן את קבוצת נעוריו בתחילת העונה אחרי שעזב את נבחרת הולנד, לא השיג את התוצאות המצופות והוביל את אייאקס למקום השלישי בלבד, 12 נקודות מתחת לאלופה הטרייה אלקמאר.

"הסיבה העיקרית לעזיבתו היא שהוא הרגיש שהוא לא עמד במטרות שהוצבו לקבוצה, ושהוא לא מסוגל לשפר את המצב בעונה הבאה", נאמר בהודעת הקבוצה באתרה הרשמי. את משחקה האחרון של אייאקס העונה, מול טוונטה, ינהל עוזרו של ואן באסטן, ג'ון ואנט שחיפ.

ואן באסטן בן ה-44 נחת באמסטרדם ארנה הקיץ בניסיון להחזיר את אייאקס לימיה הגדולים, אבל הנשירה המוקדמת מהמירוץ לאליפות (שכללה תבוסה 6:2 ליריבה הגדולה פ.ס.וו איינדהובן) וההדחה בשמינית גמר גביע אופ"א על ידי מארסיי ערערו את מעמדו, וההפסד המביך 4:0 לספרטה רוטרדאם ביום ראשון היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו, לאחר שאייאקס איבדה סיכוי להעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully