וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'לגיריס נרכשה וניצלה מפשיטת רגל

הקבוצה הליטאית שעמדה על סף פירוק, נרכשה על ידי הליטאי ולדימיר רומנוב ותשחק ביורוליג גם בעונה הבאה: "לא יכולתי לתת לקבוצה לקרוס"

אחרי שבתחילת העונה הכריזה על פשיטת רגל, ואף שיחררה את כוכביה האמריקאים, הודיעה היום (רביעי) קבוצת ז'לגיריס קובנה הליטאית על מכירת 75 אחוז ממניותיה למיליארדר הליטאי ולדימיר רומנוב. המשמעות המיידית היא שאלופת אירופה משנת 1999, שהחזיקה גם בעבר בגביע אירופה במחזיקות תשתתף ביורוליג בעונה הבאה.

העונה עם ההודעה על ההתפרקות הכלכלית רשמה ז'לגיריס את אחת מעונותיה הגרועות במפעל היוקרתי כשניצחה פעמיים בלבד בסיבוב הראשון והודחה כאשר אלבא ברלין חלפה על פניה במחזור האחרון. בליגה הליטאית תילחם ז'לגיריס בגמר הפלייאוף עם ריטאס וילנה על תואר האליפות.

"אני יליד קובנה, גדלתי בעצם עם ז'לגיריס", סיפר רומנוב, שנודע גם במעשיו המטורללים משהו כבעלי הארטס הסקוטית, לאתר הרשמי של הקבוצה, "בגלל העובדות האלה לא יכולתי לתת למועדון הזה להתרסק. לא יכולתי לדמיין את קובנה ללא ז'לגיריס, ולכן הייתי חייב לעשות צעד מסוים כדי להציל את הקבוצה". נשיא הקבוצה, הכדורסלן האגדי ארווידאס סבוניס, ישאר בתפקידו והוסיף לאתר הרשמי: "לא ציפיתי שאוהד של הקבוצה יקח אותה על עצמו. רומנוב הוא איש שאוהב כדורסל. הוא הבטיח לעזור, ועמד במילה שלו ואני מודה לו על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully