וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "ריאל צריכה ללמוד מברצלונה"

זינדין זידאן, שעשוי להגיע הקיץ לברנבאו כסגן נשיא, מקנא בקבוצה של גווארדיולה: "גם ריאל של הגלאקטיקוס לא יכולה להתחרות איתם"

הדי התבוסה הביתית המשפילה של ריאל מדריד לברצלונה בשבת (6:2) עדיין מהדהדים בסנטיאגו ברנבאו, וכעת הצטרף למבקרים של האלופה היוצאת גם אחד משחקניה הגדולים בעבר, זינדין זידאן. זיזו, שעשוי להצטרף הקיץ לצוות המקצועי של הבלאנקוס עם חזרתו של פלורנטינו פרז לתפקיד הנשיא, התראיין לערוץ הטלוויזיה הצרפתי "קאנאל פלוס" ולא התבייש להודות שלריאל יש הרבה מה ללמוד מיריבתה השנואה.

"ריאל חייבת לנטוש את רעיון ההחתמות הבומבסטיות של הזרים ולהביט על ברצלונה - על תרבות הכדורגל שלה וגם על התנהלות המערכת", אמר זידאן. "במדריד צריכים לגלות מחדש את הזהות של הקבוצה, לעשות ניקוי אורוות בסגל ולעשות את זה מהר. אפשר לראות שבברצלונה הילדים בכל הגילאים חולקים את אותה פילוסופיה ומנטליות כמו של הקבוצה הבוגרת".

לאחר מכן סיפר זידאן כי הוא מאמין שברצלונה תעבור את צ'לסי ותגיע לגמר ליגת האלופות ברומא, ולא חסך מחמאות מהקבוצה הנוכחית של ברצלונה: "יש להם שחקנים כמו צ'אבי, אינייסטה ומסי שבלתי אפשרי לעצור אותם, אפילו בפלייסטיישן. אפילו ריאל של עידן הגלאקטיקוס לא יכולה להתחרות ברמה שבארסה של גווארדיולה מציגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully