וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברה: "הם ילדים, אנחנו גברים"

מגן מנצ'סטר יונייטד עקץ את ארסנל אחרי ה-1:3 של קבוצתו באמירויות: "בכדורגל לשחק יפה זה לא הכל". פרגוסון: "זו הייתה תצוגה נהדרת"

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מנצ'סטר יונייטד לא הייתה צריכה להתאמץ הערב (שלישי) מאוד כדי להעפיל לגמר ליגת האלופות. אלופת אירופה הגיעה לאצטדיון האמירויות בארסנל עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון. בדקה השמינית קירן גיבס טעה וג'י סונג פארק כבש. בדקה ה-11 כריסטיאנו רונאלדו הפציץ את השני בבעיטה חופשית, 0:2, מה שהוביל לגארבג' טיים ארוך. רונאלדו הבקיע עוד אחד (61), רובין ואן פרסי צימק בפנדל (75), לאחר הכשלה של ססק פברגאס על ידי דארן פלטשר, שספג כרטיס אדום ויחמיץ את משחק הגמר. בסיום 1:3 ליונייטד (1:4 בסיכום הכללי), אלופת אירופה מעפילה לגמר בפעם השנייה ברציפות ותנסה לעשות היסטוריה, להיות הראשונה שזוכה פעמיים ברציפות בצ'מפיונס ליג.

אדריכל הניצחון והאיש שכבש שני שערים, כריסטיאנו רונאלדו, דיבר בסיומו של המשחק. הקשר/חלוץ הפורטוגלי הנהדר נשאל האם הוא חזר לכושר הכי טוב שאפיין אותו וענה: "אני חושב שכן. במשחקים האחרונים אני מרגיש טוב, מרגיש כשיר. זה הזמן הקריטי ביותר עבורנו, והמשחקים הטובים צפויים עוד להגיע בעתיד". על השער הראשון שכבש בבעיטה חופשית אמר: "הבעיטה שלי הייתה די קשה כי הכדור הוסט בדרכו לשער. רק ניסיתי לעשות את הטוב ביותר שיכולתי".

"הבקענו את השער הראשון כאשר המגן שלהם (גיבס) נרדם בשמירה וג'י סונג פארק ניצל את היתרון", תיאר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון את הכיבוש של הדרום קוריאני, בסיומו של המשחק. "התצוגה שלנו, אם בוחנים אותה דרך הביטחון והרצון לשחק את הכדורגל שלנו, הייתה נהדרת".

פבריס אברה לא התכוון להראות כל רחמים על היריבה המובסת: "הראנו שאנחנו קבוצה חזקה. כולם דיברו על המשחק היפה של ארסנל, אבל בניגוד אליהם, אנחנו ספגנו פחות וגם שיחקנו טוב. בכדורגל לשחק יפה זה לא הכל. אנחנו 11 גברים, הם 11 ילדים, זה ההבדל. אנחנו הרבה יותר בוגרים ויותר בטוחים".

ביונייטד מאוכזבים מההרחקה של פלטשר

אלא שעל הניצחון העיבה הרחקתו של דארן פלטשר, שקיבל כרטיס אדום בדקה ה-75 לאחר שספק דחף את ססק פברגאס ברחבה. התקשורת הבריטית מדווחת כי אלופת אירופה לא תוכל לערער על ההרחקה מאחר ואופ"א לא מבטלת כרטיסים, אלא במקרה של זיהוי לא נכון.

ההילוכים החוזרים בטלוויזיה הראו שהנגיעה של פלטשר בכדור היא זו שהביאה לנפילתו של פברגאס, מה שהופך את המהלך לחוקי מבחינת מנצ'סטר יונייטד. גם אלכס פרגוסון נראה לאחר האירוע משוחח על המקרה עם השופט הרביעי, אך לא קיבל לתגובה הולמת.

"הוא מאוד מאוכזב, והוא אמור להיות מאוכזב", אמר מנג'ר היונייטד סר אלכס פרגוסון על השחקן שלו. "הוא אחד השחקנים ההוגנים ביותר במשחק, וזו טרגדיה עבורו שהוא יחמיץ את משחק הגמר".

רונאלדו אף התייחס להרחקתו של פלטשר: "זה היה מאוד מאכזב, מגיע לו להיות בגמר בגלל שהוא שחקן פנטסטי", אמר הפורטוגלי על חברו לקבוצה. "הוא רץ הרבה מאוד והוא שחקן קבוצתי. הוא ראוי להיות בגמר, אבל זה הכדורגל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אדבאיור: "בשנה הבאה נוכל לזכות בצ'מפיונס"

"זה הפסד מאכזב. האוהדים הגיעו עם ציפייה ללילה גדול וחזרו הביתה מאוכזבים. זה באמת כואב", סיכם ארסן ונגר את המשחק בצד המפסיד, "הדבר המאכזב ביותר הוא שהמשחק נגמר עוד לפני שהוא התחיל. זה דבר שקשה לסבול. אנחנו רק יכולים להסתכל על עצמנו וזה מאכזב שהפסדנו בצורה כזו אחרי הדרך הארוכה שעשינו".

טעות של קירן גיבס הצעיר אפשרה לג'י סונג פארק לעלות את האורחים ליתרון כבר בדקה השמינית ולמעשה פתח את הדרך עבור יונייטד, אבל ונגר סירב להאשים את המגן-קשר בן ה-19: "אנחנו לא מאשימים שחקנים בודדים, אבל ספגנו פעמיים בתוך שלוש דקות וזה כבר היה יותר מדי נגד קבוצה שמתגוננת היטב".

"עשינו התקדמות העונה", סיכם עמנואל אדבאיור עוד שנה של התותחנים ללא תואר, "אל תשכחו שלפני שנה הגענו רק עד לרבע הגמר. אני חושב שבשנה הבאה יהיה לארסנל סיכוי לזכות בליגת האלופות".

על המשחק עצמו אמר החלוץ הטוגולזי: "כשהמשחק התחיל הייתי בטוח שאנחנו הולכים 'להרוג' אותם, אבל עשינו טעות והם הענישו אותנו. מהרגע הזה ידענו שזה הולך להיות קשה. רונאלדו כבש בבעיטה חופשית נהדרת ואז ידענו שזה נגמר. מגיע למנצ'סטר יונייטד להיות בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully