וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו שוחרר מאולימפיאקוס

השחקן, שגילה יכולת חלשה העונה ביורוליג, עזב את הקבוצה. אנדרסן מברצלונה מפנטז על ה-NBA, ספאחיה אמור לשחרר את שמונד וויליאמס

יומיים בלבד אחרי סיום הפיינל פור, נראה שלפחות אצל דייויד אנדרסן מברצלונה הכיוון להמשך הקריירה ברור. השחקן האוסטרלי לא הסתיר עם סיום התחרות בברלין כי הוא מעוניין לעבור לשחק בליגה הטובה בעולם ונראה מעט מתוסכל כשנשאל על עתידו.

"אני רק רוצה שייתנו לי תשובה ישירה בכל מקרה", הוא אמר רגעים לאחר סיום משחקו ביום ראשון נגד אולימפיאקוס, כשנראה שהוא מכוון לעבר אטלנטה. "בכל שנה קורה אותו דבר. אם הם רוצים אותי, מצויין, אבל אם לא, הייתי רוצה לשחק במקום אחר. אני לא חושב שאני דורש סכומי כסף מופרזים".

לאנדרסן יש חוזה לעונה נוספת בקבוצה הקטלונית, אך יש לו גם סעיף שחרור ל-NBA שהוא יכול להשתמש בו עד ה-15 ביולי. הדבר הזה כמובן יוצר מצב מסובך גם לברצלונה, שעדיין לא יודעת כיצד תבנה את העונה הבאה שלה ואם עליה להסתמך על אחד השחקנים החשובים במערך שלה.

אנדרסן היה הגורם הדומיננטי ביותר במשחקיה של ברצלונה בשני משחקי הפיינל פור. נגד צסק"א הוא קלע 24 נקודות ובמשחק על המקום השלישי נגד אולימפיאקוס הוא קלע 20 נוספות. במהלך ההצלבה הוא קלע בממוצע 6.2 למשחק, בטופ 16 11.3 ואת הסיבוב הראשון הוא סיים עם 11.2.

* לה מאן ודייויד בלות'נטאל ניצחו במחזור ה-28 בצרפת את רואן 60:80 ותפסה את המקום הרביעי עם מאזן של 18 ניצחונות ועשרה הפסדים. בלות'נטאל הסתפק בשש נקודות ב-24 דקות (3 מ-6 משתיים, 0 מ-3 משלוש) והוריד שבעה כדורים חוזרים.

פארגו ואולימפיאקוס כבר לא

ובינתיים גם באולימפיאקוס עושה רושם מנסים לעכל את תוצאות הפיינל פור והודיעו הערב על שחרורו של ג'נארו פארגו. אחרי שסיימו במקום הרביעי ביורוליג, באולימפיאקוס נאלצו לוותר על השחקן מאחר והם יכולים לשחק בליגה רק עם שני שחקנים מחוץ לאירופה.

פארגו שיחק ארבעה משחקים בלבד בליגה היוונית בזמן שג'וש צ'ילדרס היה פצוע, אך כעת כשהכוכב שב לעניינים, החליטו באולימפיאקוס לוותר על פארגו, שאיכזב מאז שהגיע מדינמו מוסקבה. במהלך הפיינל פור אמר פארגו כי הוא מעוניין לשוב ל-NBA. בכל מקרה, סברה נוספת מדברת על כך שהשחקן יעבור לספרד או לאיטליה. פארגו סיים עם 3.5 נקודות בלבד ו-1.4 אסיסטים ב-11 משחקי יורוליג כשחקן אולימפיאקוס.

וויליאמס וספאחיה כבר לא מסתדרים

שמונד וויליאמס צפוי לעזוב בקרוב את ולנסיה. התקשורת הספרדית מדווחת כי מאמן הקבוצה, נוון ספאחיה, לא ממש מרוצה משחקנו האמריקאי ועל אף העובדה שהוא מחזיק בשנה נוספת עד תום החוזה שלו, הסוכן שלו כבר מחפש לו קבוצה חדשה.

במידה ו-וויליאמס יבקש לממש את חוזהו עד סיומו, חוזה שמגיע למיליון יורו לעונה הבאה, תהיה לולנסיה בעיה להחתים פוינט גארד נוסף לחמישייה. וויליאמס בן ה-34 מחזיק בדרכון גאורגי והגיע העונה לממוצעים של 9.9 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים ב-30 משחקי ליגה.

וויליאמס עבר קריירה עשירה ב-NBA כששיחק באטלנטה, סיאטל, בוסטון, דנבר, אורלנדו, ניו אורלינס ולוס אנג'לס. באירופה הוא שיחק בקאזאן, ברצלונה ובשתי העונות האחרונות הוא שיחק בולנסיה. על פי המסתמן, סוכנו יחפש לו כעת קבוצה באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully